Paard&Lifestyle zoekt jullie input!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paard&Lifestyle zoekt jullie input!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:49

En bedankt... :+

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:58

Inderdaad, erg kort door de bocht.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:59

:= dan is de vraag in welke topics jij meeleest/post (gezien je aantal berichten vooral dat eerste)...

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:12

billionache schreef:
:= dan is de vraag in welke topics jij meeleest/post (gezien je aantal berichten vooral dat eerste)...

Nee, dan is de vraag hoe lang ik al mee lees...

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:24

Ik heb eigenlijk best veel gehad aan bokt :j

Veel nieuwe dingen mogen leren.
Niet alleen op paarden gebied maar ook op fotografie gebied!

Ook heb ik super veel leuke mensen leren kennen via bokt :D

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:26

danzzz schreef:
Van een forum waar kennis over paarden gedeeld werd is het verworden tot een Penny-forum waar alleen "ja en amen" reacties getolereerd worden.
De echte kennis en ervaring is allang verhuisd naar andere fora; Bokt is er imo nog voor tieners met puistjes of vragen over de laatste mode.

Kan het hier alleen maar mee eens zijn. Zodra je nu op bokt ergens commentaar op geeft. Ben je direct een M**renne*ker.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:27

Hmm typisch bokt.
Sommige posts selectief negeren of er juist op reageren.

Je moet met bokt zoals met welk medium dan ook gewoon selectief zijn in wat je gebruikt en wat niet.

Leuke kanten aan bokt (de niet leuke klik ik gewoon weg), heb via bokt heel veel leuke ervaring op kunnen doen in andere disciplines waar ik anders nooit aan toe was gekomen staande op een standaard dressuur stal.

Endurance clinic gereden bij Karimh (bokker), daarna gaan starten in 5 starts klasse 2 stargerechtigd.
(helaas paard toen geblesseerd en einde van haar sport carriere onder het zadel.)

SGW, toevallig ook begonnen via bokt en toen eerst eens gestart in Lunteren, daar na (weer) via Karimh in Moordrecht gaan trainen. Later ook via Lielle die cross trainingen van Rob Jansen organiseerde en zelf ook wel eens les heeft gegeven op een locatie.

Dit was allemaal met mijn geblesseerde paard, heb ondertussen nieuw rij paard.

Mijn 1e barokke paarden wedstrijd gevonden via bokt, was bij Moravita.

Naam van leuke dresuur clinic van 4 dagen via een topic in bokt.
KNHS zomerinstructie weken waarvan ik me het bestaan nooit gerealiseerd had, gevonden via bokt.

WE (working equitation) In 2013 mocht ik mee doen aan clinic WE op Horse Event via bokt en ben dit jaar voor het eerst WE gestart en ga volgende week weer WE starten.

Zo heb ik via bokt met 3 nieuwe disciplines kennis gemaakt.
Eigenlijk 4, aangezien ik met Sjolvir ook nog een keer een clinic trail heb gereden op Horse Event, echter daar heb ik niets meer mee gedaan.

In het AR topic (aangespannen rijden) kletsen over menwedstrijden al dan niet in de buurt.

Fantastische mengroom gekregen via bokt topic gezocht groom, Jorika1996

Verder prachtige foto's van diverse fotoshoots overgehouden.
Vorige week nog een shoot op een landgoed georganiseerd door Femke_Tweety.
Maar ook leuke nieuwe kennissen opgedaan via bokt.
Meeleven met bokkers die een probleem hebben en mee jennen in topics waar overduidelijk een echte penny in vakantie tijd haar fantasie de vrije loop laat. (ook ik ben niet roomser dan de paus)

De kunst is om een medium voor je te gebruiken en het zich niet tegen je te laten keren.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:43

FriesWytske schreef:
danzzz schreef:
Van een forum waar kennis over paarden gedeeld werd is het verworden tot een Penny-forum waar alleen "ja en amen" reacties getolereerd worden.
De echte kennis en ervaring is allang verhuisd naar andere fora; Bokt is er imo nog voor tieners met puistjes of vragen over de laatste mode.

Kan het hier alleen maar mee eens zijn. Zodra je nu op bokt ergens commentaar op geeft. Ben je direct een M**renne*ker.

ik ben bang dat ik het hier ook wel een beetje mee eens ben...maar dat is niet zo zeer de schuld van Bokt,maar van een paar posters/tot in den treure topic starters... die eigelijk verwijdert moeten worden.Maar wat dus niet gebeurt.

Maar ik heb over het algemeen wel lol op Bokt. :j Ook een paar leuke mail contacten er aan over gehouden.
Maar ja....die Penny's.... :( Niet allemaal hoor!Er zitten gelukkig ook hele leuke bij,die ook eens iets aannemen :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:58

danzzz schreef:
billionache schreef:

Nee, dan is de vraag hoe lang ik al mee lees...

En op het moment dat het alleen over puistjes en modetasjes gaat besluit je mee te gaan posten? :D :D

Als ik heel eerlijk ben, dan heb ik mijn jongste paard ook aan Bokt te danken. :) Fokadvies gevraagd, pb gekregen van iemand met tips en ideeën. Nu had ik die hengst zelf al nog niet afgeschreven, maar twijfelde tussen een tweetal. Heb mij er toch wat meer in verdiept en vond de bloedlijnen eigenlijk best aansluiten :) Mag niet klagen met het resultaat. Goed, nog geen officieel Z-paard maar die potentie is er zeker wel :D

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 07:06

Dankzij bokt heb ik mijn geweldig knappe paard gevonden.

Enorm veel geleerd.

Heeft een goede vriendin (dankzij mijn bokt account) haar aller liefste paardje terug gevonden en is die nu eindelijk echt van haar zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 07:22

Wat ik mij eigenlijk afvraag danzzz; Houd die zogenaamde kennis op dat andere fora het dan allemaal voor zichzelf? Want als je googled kom je nu echt nooit wat tegen over die andere fora waar jij het over hebt. Of kan ik daar wat vinden over de zaken die ik belangrijk vind, bijvoorbeeld bepaalde ziektes...

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:59

Bokt betekent voor mij gezelligheid, serieuze gesprekken, antwoorden op de gekste vragen en af en toe een ruzie (maar die topics klik ik gauw weer weg ;) ) bokt is mijn uitlaatklep!

Vraagje: waar is dat tijdschrift te krijgen?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 20:08

FriesWytske schreef:
danzzz schreef:

Nee tuurlijk iedereen scheld iedereen uit! Geweldig *\o/* dat vind ik echt zo geweldig aan bokt :D
Nee ff serieus er zijn genoeg mensen op bokt geen tieners en er zijn ook gewoon genoeg serieuze tieners op bokt....
Dit is trouwens wel typisch bokt. Altijd een discussie :')

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:23

Bedankt voor alle input! We hebben gisteren ook twee leuke panelgesprekken gehad en daar ook veel van geleerd. Uit de gesprekken en jullie input blijkt wel hoe bijzonder Bokt is en dat mag wel wat meer erkenning krijgen, zeker op de hogere niveaus.

Ik ga in ieder geval mijn best doen om er een mooi magazine van te maken en om recht te doen aan Bokt.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:05

Inderdaad, bedankt voor alle reacties! En ook de dames die mee hebben gedaan aan de panelgesprekken, heel erg bedankt. Hier toch even mijn excuses voor de dames die mee wilden doen, maar waarbij Google Hangout niet leek te werken. Erg jammer en sorry dat het zo gelopen is! Toch fijn dat jullie mee wilden doen :j

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:07

Tja wat heeft bokt voor mij betekent.
Ik heb er Marije leren kennen waarmee ik door een gek idee wat we op bokt verzonnen hebben gekomen zijn tot een aantal jaar organiseren vd ponyrennen op Duindigt.
Beide echt als brookies , maar het was echt gigantisch leerzaam en erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:09

Straww_ schreef:
Inderdaad, bedankt voor alle reacties! En ook de dames die mee hebben gedaan aan de panelgesprekken, heel erg bedankt. Hier toch even mijn excuses voor de dames die mee wilden doen, maar waarbij Google Hangout niet leek te werken. Erg jammer en sorry dat het zo gelopen is! Toch fijn dat jullie mee wilden doen :j

Mijn excuus dat ik de pb niet beantwoorde , bezoek kwam net en was het helemaal vergeten :o

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:11

takkie_muis schreef:
Straww_ schreef:

Mijn excuus dat ik de pb niet beantwoorde , bezoek kwam net en was het helemaal vergeten :o

Geen enkel probleem!

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 02:03

Sammie schreef:
En op het moment dat het alleen over puistjes en modetasjes gaat besluit je mee te gaan posten? :D :D

Nee hoor, bekijk mijn oude posts maar. Ik reageer eigenlijk alleen maar als iets mij ècht interesseert, of als ik mij zomaar opeens geroepen voel om te reageren... omdat ik een heel duidelijke mening over een onderwerp heb.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:13

Welke besproken items die door de panelleden zijn aangediend worden behandeld in de komende release van Paard&Livestyle?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:52

Ik vind het wel een beetje jammer dat er erg slecht gereageerd word op pb's, ik krijg gewoon geen antwoord..

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:55

Mee eens. Ik verwacht ook nog steeds een pb voor mijn nummer. Je hoort er helemaal niks meer van..

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:28

Input krijgen ze dus wel, maar er komt niets naar buiten..
Ik vind het niet echt reclame voor je magazine.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:37

Jammer dat het zo slecht geregeld is. Je zou toch wel verwachten dat als er een samenwerkingsverband en mensen op vrijwillige basis input leveren, dat er minimaal toch tegenover mag staan dat er gewoon netjes met hun vragen en verzoeken omgegaan wordt. :=

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:46

Dat zou je wel zeggen ja, maar na 2x een pb gestuurd te hebben waar ik geen antwoord op krijg, dan ben ik er wel klaar mee.