Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danzzz schreef:Van een forum waar kennis over paarden gedeeld werd is het verworden tot een Penny-forum waar alleen "ja en amen" reacties getolereerd worden.
De echte kennis en ervaring is allang verhuisd naar andere fora; Bokt is er imo nog voor tieners met puistjes of vragen over de laatste mode.
FriesWytske schreef:danzzz schreef:Van een forum waar kennis over paarden gedeeld werd is het verworden tot een Penny-forum waar alleen "ja en amen" reacties getolereerd worden.
De echte kennis en ervaring is allang verhuisd naar andere fora; Bokt is er imo nog voor tieners met puistjes of vragen over de laatste mode.
Kan het hier alleen maar mee eens zijn. Zodra je nu op bokt ergens commentaar op geeft. Ben je direct een M**renne*ker.
danzzz schreef:billionache schreef:dan is de vraag in welke topics jij meeleest/post (gezien je aantal berichten vooral dat eerste)...
Nee, dan is de vraag hoe lang ik al mee lees...
FriesWytske schreef:danzzz schreef:Van een forum waar kennis over paarden gedeeld werd is het verworden tot een Penny-forum waar alleen "ja en amen" reacties getolereerd worden.
Kan het hier alleen maar mee eens zijn. Zodra je nu op bokt ergens commentaar op geeft. Ben je direct een M**renne*ker.
Straww_ schreef:Inderdaad, bedankt voor alle reacties! En ook de dames die mee hebben gedaan aan de panelgesprekken, heel erg bedankt. Hier toch even mijn excuses voor de dames die mee wilden doen, maar waarbij Google Hangout niet leek te werken. Erg jammer en sorry dat het zo gelopen is! Toch fijn dat jullie mee wilden doen
takkie_muis schreef:Straww_ schreef:Inderdaad, bedankt voor alle reacties! En ook de dames die mee hebben gedaan aan de panelgesprekken, heel erg bedankt. Hier toch even mijn excuses voor de dames die mee wilden doen, maar waarbij Google Hangout niet leek te werken. Erg jammer en sorry dat het zo gelopen is! Toch fijn dat jullie mee wilden doen
Mijn excuus dat ik de pb niet beantwoorde , bezoek kwam net en was het helemaal vergeten
Sammie schreef:En op het moment dat het alleen over puistjes en modetasjes gaat besluit je mee te gaan posten?![]()