kun je je brood verdienen als beheerder en ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:38

Leuk topic dit! Leuk om eens wat meer achtergrond informatie te horen :D

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:58

YamaSaki schreef:
Oe oe k heb een vraag...jij/jullie hebben niet zoveel met paarden dus.
Hebben jullie wel eens gereden? :P

Bart heeft inderdaad niet zoveel met paarden, maar Jessica en ik hebben dat wel :)

Ik heb zelf een jaar of 25 actief wedstrijden gereden, zowel dressuur, springen als SGW. Helaas heeft een auto-ongeluk roet in het eten gegooid, ik heb daarbij een paar rug/nekwervels beschadigd waardoor op een paard zitten erg pijnlijk is geworden. 'k Heb het nog geprobeerd als recreatieruiter, maar ook dat wilde niet meer zo vlotten, dus ook daar maar mee gestopt omdat het niet meer ging.

Maar de liefde voor paarden en alles er omheen zal altijd wel blijven hoor, dat is iets wat blijkbaar ergens heel diep in je genen verstopt zit :))

Kwanyin

Re: kun je je brood verdienen als beheerder en ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:33

Nu het toch het vragenuurtje is ( :D ): Ime, werkt die ook nog achter de schermen? Dat was vroeger toch de derde beheerder naast Heike en Bart waar vele het bestaan niet van afwisten? :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:35

Wat grappig, nooit geweten dat Bart een setje was met Heike, want ik vroeg mij al een tijd af wat een man die niet veel met paarden had toch hier beheerder was. Ik dacht misschien voor alle dames :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:38

vuurneon schreef:
Wat grappig, nooit geweten dat Bart een setje was met Heike, want ik vroeg mij al een tijd af wat een man die niet veel met paarden had toch hier beheerder was. Ik dacht misschien voor alle dames :')

Voor chickmagnet mag dit wel tellen ja :')

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:07

Die gaat zeker meetellen :))

Ime was in de begintijd van Bokt idd. ook actief achter de schermen, maar dat is al heel lang geleden. Je wordt oud, Katleen :D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:15

Ik heb nu spijt dat we Bart op HE niet geïnterviewd hebben :')

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:16

Volgend jaar is er weer een Horse Event :))

Ik zou zeggen: sla je slag, bedenk iets leuks en gooi het in de groep en wie weet!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:23

Leuk om te lezen hoe het er achter de schermen aan toe gaat
En wat is bokt snel groot geworden!!
Goed gedaan *\o/*

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 06:46

Sababber schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik wil niemand beledigen maar het is zo dat de gewone modjes, "Vrijwillegers"werk doen. Terwijl bokt gewoon een commercieel "bedrijf" is... Ik vind dat altijd een beetje raar maar dat zal wel aan mij liggen. :o Of zie ik dat verkeerd?

Je kan het ook anders zien. Bokt beheer zijn hier gewoon voltijd mee bezig. Ze kunnen in die tijd geen baan hebben dus het lijkt me terecht dat ze hier ook geld mee verdienen.

Daarnaast heb je dat overal. Je hebt brandweer en de vrijwillige brandweer. In het ziekenhuis heb je artsen en koffieschenkers..

Vrijwillige brandweer wordt gewoon betaald hoor ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:13

Daarbij zijn de genoemde organisaties zoals de brandweer ook geen commercieële organisaties...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:06

Ik zie op Bokt wat voor een impact paardrijden heeft, het is veel te snel verslavend :+ Daarom verstandig om er voorlopig maar niet aan te beginnen :) Ik krijg m'n tijd op dit moment ook al ruimschoots gevuld :j

vanbragt.com is een domein dat ik op het moment eigenlijk alleen gebruik voor email, website is behoorlijk leeg dus.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:12

Haha wijs besluit! Maar heb je het ooit wel eens geprobeerd? Of echt helemaal niet..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:23

Britt_Sisi schreef:
Haha wijs besluit! Maar heb je het ooit wel eens geprobeerd? Of echt helemaal niet..

Kan me haast niet voorstellen dat z'n ex hem niet gedwongen heeft te rijden op haar paard ~~}>
Mijn vriend zou er niet onder uitkomen haha

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:30

Ja dat dacht ik ook! Maar ik krijg door zijn bericht het idee dat hij het nooit geprobeerd heeft! Het zal toch niet? :P

opala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 09:55

BartVB schreef:
Ik krijg m'n tijd op dit moment ook al ruimschoots gevuld :j

Nieuwsgierig :+ ... zit daar tijd in voor (andere) hobby's?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:15

Slina schreef:
Britt_Sisi schreef:

Kan me haast niet voorstellen dat z'n ex hem niet gedwongen heeft te rijden op haar paard ~~}>
Mijn vriend zou er niet onder uitkomen haha

Mijn vriend kwam er zelfs niet onderuit, muhaha ~~}>
Had hij maar niet moeten zeggen dat je alleen maar hoeft te zitten :')

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:35

Vroeg of laat moeten ze er allemaal wel een keer aan geloven, zeker als ze maar blijven beweren dat je alleen maar hoeft te zitten en te sturen.
Zo is het hier thuis ook gegaan. Dat 'alleen maar' zitten en sturen bleek iets lastiger dan verwacht, het was meteen grote paniek in de tent en zodoende ook slechts een eenmalige aangelegenheid. Nog nooit iemand in zo'n razend tempo van een paard af zien springen :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:37

Oscar schreef:
Vroeg of laat moeten ze er allemaal wel een keer aan geloven, zeker als ze maar blijven beweren dat je alleen maar hoeft te zitten en te sturen.
Zo is het hier thuis ook gegaan. Dat 'alleen maar' zitten en sturen bleek iets lastiger dan verwacht, het was meteen grote paniek in de tent en zodoende ook slechts een eenmalige aangelegenheid. Nog nooit iemand in zo'n razend tempo van een paard af zien springen :D

Herkenbaar, alleen bleef hij toch nog even zitten. Moest alleen wel vast blijven houden, anders paniek! En daarna gezeur over spierpijn :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 14:50

Die van mij heb ik ook op paarden gezet. Hij vond zo leuk dat hij buitenrit wilde doen op vakantie en nu wilt hij zo nu en dan lessen nemen :D Mission accomplished }:)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:56

Zelfs een gewone vriend van mij moest eraan geloven :P

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:20

Slina schreef:
Die van mij heb ik ook op paarden gezet. Hij vond zo leuk dat hij buitenrit wilde doen op vakantie en nu wilt hij zo nu en dan lessen nemen :D Mission accomplished }:)

Haha dat heb je goed geregeld.
Die van mij heeft ook gedraafd, maar niet gegaloppeerd :') Draven ging namelijk alleen als ik er naast bleef rennen (paard is liever lui dan moe).

Vriendlief zegt dat hij ooit best wil leren paardrijden, maar dan puur voor het boscrossen.
Dressuren vind hij niets, maar dat hoeft ook niet.

Tja... We zijn beide nog maar 20, dus we hebben nog even!

Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:17

En ook meld me even! :) Ik was even een weekje op vakantie! En zoals Oscar al heeft uitgelegd is dat onderling overlegd en is dat de reden dat jullie Oscar hier veel zagen en mij (nog) niet.

Voor mij is Bokt mijn baan. Ik rij rond in een heus JessiKaatje (Ford Ka) uit 1998. :D Ik ben op mijn 7e begonnen met paardrijden en nooit meer gestopt.

Qua tijden probeer ik uiteraard het merendeel van de uren doordeweeks overdag te maken. Maar het is ook handig om 's avonds eens te kijken en soms zijn er situaties waarin het noodzakelijk is dat we aanwezig zijn. Jullie zien mij minder voor de schermen dan Oscar en Bart. Dat komt omdat mijn werkzaamheden meer achter de schermen plaatsvinden. Zoals Oscar al uitlegde heb ik bijvoorbeeld de organisatie van Horse Event op mijn takenlijstje staan, samen met de vrijwilligers die daarin ook een heel belangrijke en onmisbare rol hebben, zorg ik ervoor dat Bokt weer op Horse Event staat. Ik heb overleg en hak knopen over de inboedel van de lounge, de lokatie van de lounge, de progammering , enz. En zoals gezegd dus wel heel veel met inspraak en hulp van de rest van het team. De laatste 2 a 3 weken voor Horse Event is mijn tijd daar voor pakweg 75% naartoe gegaan.

Als jullie meer vragen hebben, kom maar op! :j

Oh ja en Ryder geeft aan dat ik positief ben over Bokt. Nou is het natuurlijk mijn baan, maar ik zie ook echt een belangrijke meerwaarde in Bokt, te weten Bokt als kennisplatform!
Ik ben van mening dat er veel kennis aanwezig is op Bokt en dat dit heel veel waard is. Dat is dan ook een puntje dat ik ook op mijn lijstje heb staan: kijken naar hoe we nog beter om kunnen gaan met de kennis die aanwezig is. :) Zo is de Wiki bijvoorbeeld nog steeds een onderdeel waar we druk mee zijn. Maar zoals alles: het kost tijd en tijd is spaarzaam met de vele werkzaamheden die er liggen.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:54

Leuk om toch wat meer te lezen over wat zich op de achtergrond afspeelt. Dank voor jullie openheid!