Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:nine1987 schreef:_Selena, nou idd zeg.. Vond t ook erg jammer.. Heb geloof ik nog eentje ervan een PB gestuurd, maar weet ik niet meer zeker.. *gaat kijken*
Idd 1tje is compleet gestopt met bokt , haar user had ze veranderd en die bestaat nu niet meer
Jolien87 schreef:HighVoltage: ik begrijp je berichtje niet helemaal, maar ik denk wel dat ik weet waar je naartoe wil. Zonder specifieke voorbeelden te noemen, is dat inderdaad wel iets wat volgens mij een algemeen bekend gegeven is hier op bokt. Veel bokkers laten tegenstrijdige berichten zien, het is maar net hoe het ze uitkomt.
AustriaTrick schreef:smurfje1 schreef:Ik ben het helemaal met je eens!!!
Jij moet zeker ook nuttige berichten hebben? Hoe kun je het eens zijn met amper 10 berichten?![]()
TS: Ik kom hier ook alleen maar om het nieuws te lezen en zo nu en dan van saaiheid even door bokt te browsen.. maar voor de gezelligheid kom ik hier al lang niet meer.
nine1987 schreef:Tieneke, met jouw ervaring en aantal posts, moet je toch wel weten wat ts bedoelt.. Het is de laatste tijd schering en inslag dat men elkaar het licht in de ogen niet gunt.. Men weet alles beter, kan alles beter.. Als een zadel net niet lekker ligt, dan worden paarden meteen kapotgereden.. Noem maar op, kies maar uit..
mala26 schreef:Ik ben het met je eens Jolien.
Vooral bij de rijfoto's e.d is vaak zo negatief commentaar. Iedereen is met zijn/haar hobby/sport bezig en vindt het zo zonde dat er dan op zo'n topic meteen negatief gereageerd moet worden. Tuurlijk mag je het ergens niet mee eens zijn maar om die persoon meteen de grond in te branden vind ik zo zonde. Lijkt mij dat we met zijn alle ontzettend veel plezier beleven aan de paarden en willen delen met elkaar. Zou fijn zijn als er wat positiever gereageerd kan worden naar elkaar.
Tieneke schreef:Ts, wat stel je dan voor? Geef eens iets concreet als mogelijkheid, want klagen kan iedereen...
mala26 schreef:Ik ben het met je eens Jolien.
Vooral bij de rijfoto's e.d is vaak zo negatief commentaar. Iedereen is met zijn/haar hobby/sport bezig en vindt het zo zonde dat er dan op zo'n topic meteen negatief gereageerd moet worden. Tuurlijk mag je het ergens niet mee eens zijn maar om die persoon meteen de grond in te branden vind ik zo zonde. Lijkt mij dat we met zijn alle ontzettend veel plezier beleven aan de paarden en willen delen met elkaar. Zou fijn zijn als er wat positiever gereageerd kan worden naar elkaar.
Iris82 schreef:Vergeet niet dat xxx zo ongeveer evenveel deed als 3 gemiddelde mods. Dus je mist er geen 7 maar 9.
En dan merk je dat topics minder bijgestuurd worden. Vakantietijd, onderbezetting en je merkt zo de verzuring.
Nayomie schreef:Ik ga mij bijna bijzonder vinden, maar reltopics kom ik vrij weinig over. Als ik ze wel tegen kom, dan zeg ik wel wat over het feit dat 1x genoeg is.
Maar TS, over welke topics hebben we het dan? Reltopics of topics waarin kritiek gegeven wordt en mensen dit tig keer herhalen? Imo zit daar verschil in.