Lovealmar schreef:Ik ben ook een (jong) kind en ik zou het niet leuk vinden om naar een penny forum te moeten gaan!
TS ik snap je punt! Maar om het in de huiskamers mee te katen tellen is denk ik niet zo'n goed idee, Maar wat miss wel kan is om van die 25 bijv 15 te maken?!
Penny forum lijkt me echt stom...
Ladybird schreef:Ik ben ook door de 25 berichten gekomen zonder een topic te openen. Als je echt graag op bokt wil moet je er enige moeite voor doen. hoe oud je ook bent.
Ik heb volgensmij 1 topic geopend maar ik had na 36 berichten 25 nuttige.
HorseLove28 schreef:Hmm.... Ik vind die 25 berichten wel handig, weet je iig dat diegene niet het hele forum onder zal spammen met onzin berichten, of dat die persoon andere bedoelingen heeft bijv. dan alleen kennis delen etc. Maar aan de andere kant is het ook wel lastig, want niet iedereen kan zo zijn 25 berichten vol maken, als ze zelf nog niet over zoveel info beschikken.
Leeftijdsgrens is misschien wel een beetje te. Sommige kinderen beschikken al over heel veel info, ook al zijn ze bijv. nog maar 12, en met sommige valt er ook nog gewoon goed mee te praten. En volgensmij hebben je ouders ook nog controle over op wat je op internet doet? Ik zou als 8-jarige echt niet op Bokt mogen bijv.
Toen ik 8 was zat ik eigenlijk nooit op internet. Ik was altijd buiten aan het spelen of op de DS. (DS, ja daar doe ik ook niks meer mee
)