Nieuwe bokker zegt hallo!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:24

Senas schreef:
Hallo Bokkers,

Ik ben nieuw hier. Ik studeer informatica en zit momenteel in mijn derde jaar. Waarom kan ik niet rechtsbovenin op mijn profiel klikken om deze te bezoeken? ~~}> Verder ben ik 20 jaar, bijna 21 en woon ik in Arnhem.

Woehoew, informatici aan de top! Ben zelf een afgestudeerde informaticus, weliswaar uit brussel & vrouwelijk, maar hah, we zijn ook nodig!

Anyhow, hoezo rechtbovenin op jouw profiel klikken? Lukt toch wel? :P (via instellingen? Of bedoel je dat niet? )

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:30

amintah schreef:
Senas schreef:
Hallo Bokkers,

Ik ben nieuw hier. Ik studeer informatica en zit momenteel in mijn derde jaar. Waarom kan ik niet rechtsbovenin op mijn profiel klikken om deze te bezoeken? ~~}> Verder ben ik 20 jaar, bijna 21 en woon ik in Arnhem.

Woehoew, informatici aan de top! Ben zelf een afgestudeerde informaticus, weliswaar uit brussel & vrouwelijk, maar hah, we zijn ook nodig!

Anyhow, hoezo rechtbovenin op jouw profiel klikken? Lukt toch wel? :P (via instellingen? Of bedoel je dat niet? )

Hij bedoelt dat hij wilt dat als hij op zijn naam klikt, hij hier uitkomt: memberlist.php?mode=viewprofile&u=309863

Pieter25

Re: Nieuwe bokker zegt hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:53

Welkom op bokt en succes :')