Opeens als iemand anders aangemeld?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Re: Opeens als iemand anders aangemeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 10:26

Na me even ingelezen te hebben in de vorige keren is het probleem dat Bart het wel op kan lossen als het gebeurt is, maar dat hij er niet achter is waardoor dit veroorzaakt wordt.

Inboxen zijn sowieso veilig en posten onder andermans naam op het forum is ook onmogelijk.
Tems kan je als gebruiker zelf sowieso niet verwijderen dat is altijd al zo geweest.

Ik weet dat Bart gisteren vanwege Boktzaken afwezig was, maar hij zal hier zo snel mogelijk naar kijken.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:25

In 2013 kon iemand wel in de inbox.

[FZ] andere naam boven mijn pagina,

Als Bart niet weet waardoor het veroorzaakt word, dan weet hij niet echt de essentie van het probleem en kan je ook niet garanderen dat inboxen veilig zijn denk ik dan maar zo.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:32

Zoals ik het zie kan ze zien dat de andere gebruiker een ongelezen bericht in haar inbox heeft door het 1tje bij de envelop, maar kan ze niet daadwerkelijk de inbox in.

Het punt is dat het forum met andere software werkt als de voorpagina, markt en wiki, de andere gebruiker is er alleen via de software van de voorpagina, markt en wiki en niet op het forum.
De inbox gaat via de software van het forum waar de gebruikers gewoon weer hun eigen account zien, waardoor het onmogelijk is om in de inbox van de andere gebruiker te kijken zoals TS in dit geval ook aangeeft.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:33

Oow oké, dan begreep ik dat verkeerd in dat topic. Gelukkig kunnen ze daar inderdaad niet in.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:22

(Even snel tussendoor, ben de hele dag onderweg/op bezoek)

Als het goed is heb ik dit net opgelost. Wel weer tijdelijk. Het is inderdaad een lastig te vinden probleem, moet daar vooral eens echt goed de tijd voor vrijmaken om dit helemaal uit te diepen. Ik weet wat er mis gaat, weet welke implicaties dat heeft en hoe het opgelost kan worden. De grote vraag is alleen wat het precies veroorzaakt (en dus ook hoe we dit permanent kunnen voorkomen).

Het heeft alleen gevolgen voor de voorpagina en de Markt. Daar gaat het af en toe mis met inloggen waardoor je op het verkeerde account terecht kan komen. Bijzonder slordig :\ Wel is het zo dat dit helemaal gescheiden is van de andere onderdelen van de site (het forum en de wiki). Je PB box is dus helemaal veilig.

Ik ga hier morgen verder induiken (eerst terug naar het terras O:) ).

In ieder geval excuses voor de verwarring en de overlast. Helemaal eens dat dit niet hoort te gebeuren.

LvA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:33

He Bart kom met je kont van dat terras af jonguh!
Nee hoor gekkigheid, ik zou er een borrel extra op drinken,
wie weet valt dan ook bij net die ene borrel teveel t juiste kwartje whaha

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 15:06

LvA schreef:
He Bart kom met je kont van dat terras af jonguh!
Nee hoor gekkigheid, ik zou er een borrel extra op drinken,
wie weet valt dan ook bij net die ene borrel teveel t juiste kwartje whaha

Vind ik leuk :))

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 15:11

_O-

Geniale reacties weer haha.

Hopelijk kan het probleem snel opgelost worden :)

ZowieZo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 00:14

BartVB schreef:
(Even snel tussendoor, ben de hele dag onderweg/op bezoek)

Als het goed is heb ik dit net opgelost. Wel weer tijdelijk. Het is inderdaad een lastig te vinden probleem, moet daar vooral eens echt goed de tijd voor vrijmaken om dit helemaal uit te diepen. Ik weet wat er mis gaat, weet welke implicaties dat heeft en hoe het opgelost kan worden. De grote vraag is alleen wat het precies veroorzaakt (en dus ook hoe we dit permanent kunnen voorkomen).

Het heeft alleen gevolgen voor de voorpagina en de Markt. Daar gaat het af en toe mis met inloggen waardoor je op het verkeerde account terecht kan komen. Bijzonder slordig :\ Wel is het zo dat dit helemaal gescheiden is van de andere onderdelen van de site (het forum en de wiki). Je PB box is dus helemaal veilig.

Ik ga hier morgen verder induiken (eerst terug naar het terras O:) ).

In ieder geval excuses voor de verwarring en de overlast. Helemaal eens dat dit niet hoort te gebeuren.

Ik heb er in ieder geval geen last meer van gehad. *\o/*
En zoals ik al dacht een ingewikkeld probleem dus, dan is het ook niet zo gek dat het er al zo lang is. Maar goed dan, dat het ook echt alleen voor de voorpagina en de inbox geldt. Ja, ik kan reageren als een ander op de markt, maar daar zal je uiteindelijk ook niet zo veel mee opschieten. :')

Bedankt voor je antwoord in ieder geval, gelukkig was er meer verwarring dan overlast, hopelijk heb je nog kunnen genieten van het terras. :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 16:40

Ik heb er vanochtend naar gekeken. Het is een vrij complex stuk code waarin vooral een aantal onderdelen nauw met elkaar moeten samenwerken. Over het algemeen een recept voor interessante situaties...

Dit vanochtend nog een keer nageplozen. Ik heb daarbij een probleem gevonden dat, onder zeer specifieke omstandigheden, wellicht, mogelijk dit probleem zou kunnen veroorzaken.

Ook heb ik wat code toegevoegd die melding maakt als dit probleem ontstaat. Hopelijk leidt dat tot de oorzaak (als het probleem nu niet is opgelost).

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:35

+:)+

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 00:38

fleurxxx: welkom, ik zie dat je net nieuw bent.
je reageert op meerdere forumzaken topics, ook zoals deze, een wat oudere, met posts die wij "niet nuttig" noemen, ze voegen niets toe.
Nou zal dat misschien zijn, omdat je 25 nuttige berichten moet hebben, wil je bij de kudde (zo heet het toch :+ ) je aansluiten, maar alleen berichten bij het subforum 'informatief' tellen als nuttige posts. Of zelf een topic daar aanmaken natuurlijk. Mits het ook echt wat toe te voegen heeft.
Hier reageren heeft voor je berichten dus geen zin, uiteraard ben je vrij overal te reageren, maar probeer dan een beetje iets te plaatsen wat iets bijdraagt in het topic. Voor alsnog veel plezier op bokt :D

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 00:53

Ben jij een wannabeemod of zo Cinderella?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 01:11

Tjoh, ik probeer gewoon iemand te helpen. Chaggerijnig?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 02:22

Ik vind het wel tof dat je het zegt, ik erger er me kapot aan namelijk.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 07:02

ik vind ook dat je het supernetjes brengt, beter als dat gekat wat meestal volgt op zo'n berichtje +:)+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 07:07

Eens met Polly. :j