[Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maura
Berichten: 1674
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 14:42

Wat een bijzonder topic weer. Even een nieuwsgierige vraag: wat is de waarde van het aankondigen van nieuwe modjes? zoals ik de OP lees, is het een welkom van het team aan de twee nieuwen. Dat lijkt me nou helemaal niet iets waar een openbaar topic voor nodig is. Gewone gebruikers komen er vanzelf achter dat deze leden mod zijn geworden, dat is immers het hele idee achter een ander kleurtje bij de naam. In mijn ogen is een topic als dit niet nuttig en bovendien een voorspelbaar risico op off-topic gekat, ik zou zo'n topic gewoon helemaal niet maken. Voor zover er toch behoefte is aan iets van een aankondiging zou ik dat hooguit in het bokt-bulletin zetten.

Maar goed, dat zal de leeftijd zijn.

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 14:47

Gefeliciteerd nieuwe modjes! :D

Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 14:49

Gefeliciteerd meiden, veel succes met jullie functie. :)

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 14:51

Leuk hoor!
2 nieuwe modjes!
leuke leeftijd ook om dat te doen, en snap de reactie van San helemaal niet....

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30289
Geregistreerd: 08-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 15:00

maura schreef:
Wat een bijzonder topic weer. Even een nieuwsgierige vraag: wat is de waarde van het aankondigen van nieuwe modjes? zoals ik de OP lees, is het een welkom van het team aan de twee nieuwen. Dat lijkt me nou helemaal niet iets waar een openbaar topic voor nodig is. Gewone gebruikers komen er vanzelf achter dat deze leden mod zijn geworden, dat is immers het hele idee achter een ander kleurtje bij de naam. In mijn ogen is een topic als dit niet nuttig en bovendien een voorspelbaar risico op off-topic gekat, ik zou zo'n topic gewoon helemaal niet maken. Voor zover er toch behoefte is aan iets van een aankondiging zou ik dat hooguit in het bokt-bulletin zetten.

Maar goed, dat zal de leeftijd zijn.


Achter de schermen is er ook altijd een welkomsttopic. Het lijkt alleen een goed idee om ook aan de gebruikers te laten weten dat er twee leden niet meer zomaar lid zijn, maar moderator zijn geworden.
Ken je ze niet, dan is het relatief loze informatie, ken je ze wel, dan hebben ze ineens een andere rol gekregen op het forum en dat is het wel zo netjes dat even te laten weten. Het Bokt-bulletin kan daar zomaar drie, vier weken achteraan lopen, en dat vinden we nogal lang.

Verder mijn persoonlijke mening: age is but a number. Er zijn mensen ruim boven de vijftig die zich nog als kleuter kunnen gedragen, en soms krijg je de meest waardevolle inzichten van iemand die er fris in staat. Met een team waarin dit jaar ineens de helft lijkt te gaan trouwen, vind ik het voor de balans heel fijn als er juist jonge leden bijkomen. Modden is teamwerk, en alle mods beginnen normaal onervaren aan het modden - het team vangt daar veel in op.

Dus: welkom, beide!

Nayomie
Berichten: 32798
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 15:05

Heel persoonlijk, als lid, vind ik het fijn om op de hoogte te zijn van updates en gang van zaken wat betreft modjes. Dan weet je wel met wie je te maken kunt hebben. Geeft overzicht voor een gebruiker. :)

@Prrrr, 'Age is just a number' maar dat terzijde haha.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18693
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 15:15

ik vind het ook fijn hoor om op de hoogte gehouden te worden als er modjes komen en gaan. das wel prettig.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42085
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 15:43

Letitia1991 schreef:
_San87_ schreef:
Ontwikkeling, consequentieanalyses, overwicht. O.a.. Zoals ik zei, ik zeg niet dat ze het niet kunnen, echter zouden 19-jarigen niet mijn eerste keuze zijn. Misschien verkijk ik me op de moeilijkheidsgraad van modereren, maar het lijkt me niet de meest eenvoudige taak, helemaal niet op de subfora waar de gemoederen nog wel eens hoog op willen lopen :).


Met random woorden strooien heeft geen zin, je komt alleen maar jaloers over zo. Alsof je zelf naar het baantje vist?

Gelukkig is het ook niet jouw keuze, want ik weet zeker dat Murthul een uitstekende mod zal zijn (over GA kan ik geen uitspraken doen) en dat Bokt hier een heel goede keuze heeft gemaakt :j

Waar zou jouw leeftijdsgrens dan liggen? 27 misschien? Dat kan ik ook aanvechten, want ik vind jou absoluut niet volwassen overkomen nu. En Murth met haar 19 jaar heb ik nog nooit zulke kortzichtige en onvriendelijke dingen horen zeggen. Jou kom ik in topics wel vaker tegen, je brengt erg vaak een negatieve/hoogdravende sfeer mee. Het enige wat ik je dus kan meegeven is om eerst maar eens aan jezelf te werken en daarna pas je op-niks-gebaseerde twijfels te uiten over prima geschikte personen :j

Murthul en GA, veel plezier! :D


Goh, sorry dat ik netjes antwoord geef op vragen. Ik zeg dat ik twijfels heb bij de leeftijd, ik zeg nergens dat de gekozen personen per definitie niet geschikt zijn.

En dat mijn persoontje jou niet aanstaat, sja, helaas :D.

Nayomie
Berichten: 32798
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 15:51

Door te wijzen naar een leeftijd, probeer je daar zelf al enigszins op te zeggen dat het niet geschikt zou zijn. Mocht ik fout zitten, my bad. Maar zou je dan willen toelichten hoe je dan bij een leeftijd komt?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42085
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 15:56

Nayomie schreef:
Door te wijzen naar een leeftijd, probeer je daar zelf al enigszins op te zeggen dat het niet geschikt zou zijn. Mocht ik fout zitten, my bad. Maar zou je dan willen toelichten hoe je dan bij een leeftijd komt?

Ik twijfel, zei ik :). Puur door ervaring in het werkveld vind ik het vrij jong, maar kennelijk heb ik het helemaal mis :D. Het team zal vast een goede afweging hebben gemaakt.

Nayomie
Berichten: 32798
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 15:58

_San87_ schreef:
Nayomie schreef:
Door te wijzen naar een leeftijd, probeer je daar zelf al enigszins op te zeggen dat het niet geschikt zou zijn. Mocht ik fout zitten, my bad. Maar zou je dan willen toelichten hoe je dan bij een leeftijd komt?

Ik twijfel, zei ik :). Puur door ervaring in het werkveld vind ik het vrij jong, maar kennelijk heb ik het helemaal mis :D. Het team zal vast een goede afweging hebben gemaakt.

Iedereen mag een mening hebben, dus het is niet dat jou mening niets waard is. Maar als jij iets ziet, wat in jou ogen niet handig/onervaren genoeg is, kun je dat, lijkt mij, aankaarten. :)

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 16:11

Oh, ik noemde die leeftijd het eerst geloof ik. Ik vind juist dat die leeftijd prima geschikt is voor dit team.....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42085
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 16:12

slimmerik schreef:
Oh, ik noemde die leeftijd het eerst geloof ik. Ik vind juist dat die leeftijd prima geschikt is voor dit team.....

Vast omdat je er zo'n hoge pet van op hebt :D...

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 16:45

slimmerik schreef:
Oh, ik noemde die leeftijd het eerst geloof ik. Ik vind juist dat die leeftijd prima geschikt is voor dit team.....

_O- Sorry...

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 16:49

Welkom!

Ach, aan de positieve kant; op die leeftijd kun je nog jaren meedraaien :Y)

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:01

vuurneon schreef:
Welkom!

Ach, aan de positieve kant; op die leeftijd kun je nog jaren meedraaien :Y)

Ja, dat bedoel ik nou ook precies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:06

Gefeliciteerd Murthul en GoldenArrow!

Ach, ik denk dat leeftijd geen hol uitmaakt. Heb bij genoeg 'rijpe' oude dames hier zo m'n twijfels, en goh.. Het bleek dat ouder niet persé capabel betekent toch? En ach.. Dan ook nergens maar meer 'jonkies' aannemen op de werkvloer.. Want he, die kunnen niks toch.. :+ Zou leuk zijn als je werkgever zulke regels hanteert... :')

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:11

Wat leuk Samantha en Myrthe. Heel veel succes gewenst. :)

goldenarrow

Berichten: 8676
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:15

Bedankt allemaal voor de succeswensen. En wat betreft de leeftijd, we gaan het wel zien toch? Ik ga in ieder geval mijn best doen.

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:20

Ik ken je toch wel een beetje en volgens mij is de leeftijd bij jou echt geen probleem hoor :) denk dat je het werk prima aankan.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:23

Heel veel succes, dames!
Het team pikt volgens mij vrij zorgvuldig zijn leden bij elkaar, ik heb er iig wel vertrouwen in. :j

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:35

Veel succes voor de nieuwe modjes, ik begrijp de ophef niet zo. ;)

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:36

Dankjulliewel voor alle succeswensen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:48

Murthul schreef:
Dankjulliewel voor alle succeswensen :D

Eigenlijk moet je je onderschrift nu wel bij je naam laten kleuren natuurlijk...!

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:49

Succes en veel plezier nieuwe modjes *\o/*