Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Traiectum schreef:lieveli schreef:Als je vindt dat bokt op zwart moet wees dan niet hypocriet en laat bokt uit vandaag
Dus omdat ik vind dat bokt hier best aandacht aan mag besteden door bijv. een zwarte rand, moet ik bokt maar helemaal uitzetten? Er loopt een topic over de vliegramp, waar oa. nieuwsberichten gedeeld worden. Daar ook maar niet meer kijken? Wat is daar hypocriet aan?
Edit: team, bedankt!
ingedebruijn schreef:Kunnen we niet gewoon iedereen de slachtoffers laten herdenken zoals iedereen dat prettig vind?
Waarom mensen/bedrijven verplichten? Ik sta er niet minder bij stil als ik een roze shirtje aan heb met een blije fb foto of een aangepaste foto..
lieveli schreef:Traiectum schreef:Dus omdat ik vind dat bokt hier best aandacht aan mag besteden door bijv. een zwarte rand, moet ik bokt maar helemaal uitzetten? Er loopt een topic over de vliegramp, waar oa. nieuwsberichten gedeeld worden. Daar ook maar niet meer kijken? Wat is daar hypocriet aan?
Edit: team, bedankt!
Nee dat zeg ik niet. Maar de mensen die vinden dat bokt op zwart moet, mogen zich wel aangesproken voelen. Ik vind de zwarte rand en het grijze logo gepast.
ingedebruijn schreef:Kunnen we niet gewoon iedereen de slachtoffers laten herdenken zoals iedereen dat prettig vind?
Waarom mensen/bedrijven verplichten? Ik sta er niet minder bij stil als ik een roze shirtje aan heb met een blije fb foto of een aangepaste foto..