Nationale rouw, waarom is bokt niet op zwart?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:01

Kunnen we niet gewoon iedereen de slachtoffers laten herdenken zoals iedereen dat prettig vind?
Waarom mensen/bedrijven verplichten? Ik sta er niet minder bij stil als ik een roze shirtje aan heb met een blije fb foto of een aangepaste foto..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:02

Top !!

ThreeFingers .... ken je het verhalen van appels en peren.... Triest dat mensen altijd vergelijkingen in overtreffende trap gaan zoeken....

miccamaaike

Re: Nationale rouw, waarom is bokt niet op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:03

Mooi gebaar dat bokt nu op zwart gezet is!

Urbanus

Traiectum schreef:
lieveli schreef:
Als je vindt dat bokt op zwart moet wees dan niet hypocriet en laat bokt uit vandaag :')

Dus omdat ik vind dat bokt hier best aandacht aan mag besteden door bijv. een zwarte rand, moet ik bokt maar helemaal uitzetten? Er loopt een topic over de vliegramp, waar oa. nieuwsberichten gedeeld worden. Daar ook maar niet meer kijken? Wat is daar hypocriet aan? :?

Edit: team, bedankt!

Nee dat zeg ik niet. Maar de mensen die vinden dat bokt op zwart moet, mogen zich wel aangesproken voelen. Ik vind de zwarte rand en het grijze logo gepast.

Babbelientje

Mooi gedaan, logo en randje.

Douce

Het is een dag van nationale rouw. Deze dag is gewoon anders. Waarom zo moeilijk doen als bokt erop in speelt? I.m.o alleen maar respectvol!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:04

Godsakke ga hier even lopen fitten met elkaar.. wat ongelooflijk RESPECTLOOS!!
Laat ieder in zn waarde...

Bokt --> Top! Respect hiervoor.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:04

bij mij is die zwart

Thincla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:05

Goed dat er mensen aan denken en dat gehouden wordt, maar toch vind ik het een beetje onnodig dat het plaatje wordt veranderd etc. Dit heeft er toch weinig mee te maken en is toch niet perse nodig

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:05

ingedebruijn schreef:
Kunnen we niet gewoon iedereen de slachtoffers laten herdenken zoals iedereen dat prettig vind?
Waarom mensen/bedrijven verplichten? Ik sta er niet minder bij stil als ik een roze shirtje aan heb met een blije fb foto of een aangepaste foto..

Inderdaad.

En net wat al eerder gezegd is, als je echt mee wilt doen met de nationale rouwdag, dan moet je ook niet op het internet zitten.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:06

:o Ahh ben ik dus toch niet de enige die het me afvroeg. Inderdaad juist omdat ze met allerlei activiteiten en feestdagen "meekleuren"

maar ik zie nu inderdaad een grijs logo en een rouwrand om bokt :)
Laatst bijgewerkt door grid op 23-07-14 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Traiectum

lieveli schreef:
Traiectum schreef:
Dus omdat ik vind dat bokt hier best aandacht aan mag besteden door bijv. een zwarte rand, moet ik bokt maar helemaal uitzetten? Er loopt een topic over de vliegramp, waar oa. nieuwsberichten gedeeld worden. Daar ook maar niet meer kijken? Wat is daar hypocriet aan? :?

Edit: team, bedankt!

Nee dat zeg ik niet. Maar de mensen die vinden dat bokt op zwart moet, mogen zich wel aangesproken voelen. Ik vind de zwarte rand en het grijze logo gepast.

Gevalletje miscommunicatie dan. Ik ging er van uit dat met 'op zwart' bedoeld werd dat de bokt-kleuren/logo aangepast zouden moeten worden, niet dat de hele site uit de lucht zou gaan. Mijn excuses :)

PartoutZ

Bokt; _/-\o_ _/-\o_

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:07

slimmerik schreef:
Top !!

ThreeFingers .... ken je het verhalen van appels en peren.... Triest dat mensen altijd vergelijkingen in overtreffende trap gaan zoeken....

Respect is om alle doden te respecteren!

Verder ga ik hier niet meer op in.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:07

Respect Bokt voor de zwarte rand en het grijze logo.

verder lijkt de discussie die hier gevoerd wordt, mij niet nodig. Geen idee waar het fatsoen hier is van sommige mensen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:08

Mooi gebaar, zoals bokt er nu uitziet.
Wel ben ik er voorstander van om iedereen op z'n eigen manier te laten rouwen, en zeker niet mensen ertoe verplichten.

Sterkte voor alle nabestaanden!

Jaime_

Zullen we dan altijd de rand op zwart laten? Gemiddeld sterven er 370 nederlanders per dag, en 160.000 mensen op aarde. Per dag ja.

Esmee_RS

Mooi gebaar van bokt! En nogmaals heel veel sterkte voor alle nabestaanden

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:09

Jaime_ schreef:
Zullen we dan altijd de rand op zwart laten? Gemiddeld sterven er 370 nederlanders per dag, en 160.000 mensen op aarde. Per dag ja.

Voer deze discussie ergens anders wil je? Vreselijk ongepast dit.

Sicayes

ingedebruijn schreef:

Unpopular opinion, maar hier ben ik het wel mee eens.
Afin, bokt heeft ervoor gekozen het logo aan te passen. Dat is prima :) iedereen moet het herdenken zoals hij/zij fijn vind. Niemand is iets verplicht tegenover een ander.

Sterkte voor alle nabestaanden. Iedereen kent wel iemand die op de een of andere manier in connectie staat met de ramp. :(

Anoniem

Ik vind niet dat bokt op zwart moet. Sorry, maar dat jullie op die manier willen rouwen is prima, maar ik rouw niet op die manier. Ik zit al drie dagen thuis omdat ik mijn voet heb gebroken; kan letterlijk geen kant op en ik heb eigenlijk alleen maar bokt.

Als je geen bokt wilt om 4 uur vanmiddag zet je je computer toch uit...

Het gebaar is mooi hoor en ik snap best dat mensen hier behoefte aan hebben maar daar hoeven de mensen die er liever niet bij nadenken/er anders over rouwen niet bij betrokken te worden...

Science90

Daks schreef:
ja van mij mag bokt op zwart.
en in ieder geval om 16 uur uit de lucht.

Zwart oké, maar laat mensen wel zelf bepalen of ze online zijn of niet..

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:10

Het was vooral een kwestie van laat horen over de dag van nationale rouw en tijd. De site gaat om 16.00 uur niet uit de lucht. Het is aan iedereen zelf om te bepalen wat hij/zij tijdens de minuut stilte doet. Een discussie daarover mag overigens wat respectvoller worden gebeurd. Prima dat de meningen hierover verschillen maar laat elkaar en elkaars standpunten aub in hun waarde.

Verschrikkelijk wat er gebeurd is, veel kunnen we niet doen voor de slachtoffers en nabestaanden. Wat we wel kunnen doen is door dit kleine gebaar ons medeleven tonen.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:11

Uit de lucht hoeft van mij ook niet maar dit zwarte om Bokt vind ik een erg mooi gebaar van hun.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:13

Netjes bokt!!

En over respect gesproken.... ik vind dat er door sommige erg makkelijk over gedacht wordt!! Mensen hebben ook een leven naast bokt! Dus ook de beheerders!