Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PenP2014 schreef:Nah,ik denk dat ik andere normen en waarden heb dan de gemiddelde bokker hieren vind het niet normaal dat je uitgebreid moet gaan vertellen aan een kind van 11 dat ze een xxxl tampony in dr doos moet stoppen omdat ze anders in een plasje bloed zit, om maar even wat te noemen
Iris82 schreef:PenP2014 schreef:Nah,ik denk dat ik andere normen en waarden heb dan de gemiddelde bokker hieren vind het niet normaal dat je uitgebreid moet gaan vertellen aan een kind van 11 dat ze een xxxl tampony in dr doos moet stoppen omdat ze anders in een plasje bloed zit, om maar even wat te noemen
Waarom niet? Oprechte vraag overigens.
Wat is daar niet normaal aan? (op het gegeven na dat ik nooit voor een 11 jarige een xxxl tampony zou adviseren)
PenP2014 schreef:[***] schreef:oke, tegen kinderen word soms heftig gereageerd, maar niet alleen bij dit soort dingen. dat houdt geen verband met elkaar imo. ook bij paarden onderwerpen wordt er vaak op een laag niveau gereageerd. dus hoe houd dat verband met deze specifieke onderwerpen?
Nah,ik denk dat ik andere normen en waarden heb dan de gemiddelde bokker hieren vind het niet normaal dat je uitgebreid moet gaan vertellen aan een kind van 11 dat ze een xxxl tampony in dr doos moet stoppen omdat ze anders in een plasje bloed zit, om maar even wat te noemen
En dat is nog buiten het feit dat er ook zoiets is als TMI en privacy.
ilaan schreef:Axel_Valerie schreef:Je stelt mij ook nooit teleur he..
Moet dit nou echt?
Sorry maar dit vind ik vele male irritanter dan een paar van die topics die je weg kunt klikken. Er is iemand het niet eens met een ander en hup! persoonlijke aanval. Vind ik dat erger dan een paar topics waar jonge meiden ook vragen kunnen stellen. Het zal liggen aan mijn opvoeding dat we gewoon praten over dit soort dingen maar ik kan me voorstellen dat dat in sommige huishoudens niet gebeurd. Dan kan het fijn zijn om ergens op internet te kunnen lezen hoe anderen het doen en daar tips uit te halen.
upendo schreef:
[***] schreef:dan klik je toch weg?!
maar nee, men is zo nieuwsgierig dat alles gelezen word en dan gaan ze klagen over alles wat ze gelezen hebben! eigen keus!
it ain't that hard
PenP2014 schreef:upendo schreef:
Dankje. Ik wacht als je t niet erg vind toch eerst nog even een reactie af vanaf t beheer/een mod. Want ondanks dat jullie werkelijkwaar superdijenkletserhilarisch grappig zijn en ik echt he-le-maal in een scheur lig, ben ik benieuwd of er daadwerkelijk wel naar gekeken word en waar de grens word getrokken. Want op dit moment gaat die totenmet anale ontharing
PenP2014 schreef:[***] schreef:dan klik je toch weg?!
maar nee, men is zo nieuwsgierig dat alles gelezen word en dan gaan ze klagen over alles wat ze gelezen hebben! eigen keus!
it ain't that hard
Misschien komt het niet in je op maar ik ben vrij serieus en haal dus idd nu voorbeelden aan om aan te tonen waar ik het over heb.
PenP2014 schreef:Het is jammer dat dit topic blijkbaar mensen aantrekt die uit zijn op een rel, of gewoon plat iemand uitlachen. Ik ga er graag op in hoor, maar het is vrij moeilijk om de zin te vinden serieus iets uit te leggen aan mensen die reageren met het IQ van een paddestoel.
Als je een normale discussie wilt voeren I'm in. Neem rustig je tijd
PenP2014 schreef:Het is jammer dat dit topic blijkbaar mensen aantrekt die uit zijn op een rel, of gewoon plat iemand uitlachen. Ik ga er graag op in hoor, maar het is vrij moeilijk om de zin te vinden serieus iets uit te leggen aan mensen die reageren met het IQ van een paddestoel.