moet dit nou echt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:43

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:43

PenP2014 schreef:
Nah,ik denk dat ik andere normen en waarden heb dan de gemiddelde bokker hier :) en vind het niet normaal dat je uitgebreid moet gaan vertellen aan een kind van 11 dat ze een xxxl tampony in dr doos moet stoppen omdat ze anders in een plasje bloed zit, om maar even wat te noemen :)

Waarom niet? Oprechte vraag overigens.
Wat is daar niet normaal aan? (op het gegeven na dat ik nooit voor een 11 jarige een xxxl tampony zou adviseren)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:46

Iris82 schreef:
PenP2014 schreef:
Nah,ik denk dat ik andere normen en waarden heb dan de gemiddelde bokker hier :) en vind het niet normaal dat je uitgebreid moet gaan vertellen aan een kind van 11 dat ze een xxxl tampony in dr doos moet stoppen omdat ze anders in een plasje bloed zit, om maar even wat te noemen :)

Waarom niet? Oprechte vraag overigens.
Wat is daar niet normaal aan? (op het gegeven na dat ik nooit voor een 11 jarige een xxxl tampony zou adviseren)

Als dat kind dat toch nodig heeft? Zolang het past?

upendo

Ik vind het woord tampony echt heel naar. _O-

En Ilaan, lieveli en Axel_Valerie kennen elkaar langer dan vandaag. :P

Urbanus

PenP2014 schreef:
[***] schreef:
oke, tegen kinderen word soms heftig gereageerd, maar niet alleen bij dit soort dingen. dat houdt geen verband met elkaar imo. ook bij paarden onderwerpen wordt er vaak op een laag niveau gereageerd. dus hoe houd dat verband met deze specifieke onderwerpen?

En dat is nog buiten het feit dat er ook zoiets is als TMI en privacy.

Je bent zelf een gemiddelde bokker.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:51

ilaan schreef:
Axel_Valerie schreef:
Je stelt mij ook nooit teleur he..

Moet dit nou echt?

Sorry maar dit vind ik vele male irritanter dan een paar van die topics die je weg kunt klikken. Er is iemand het niet eens met een ander en hup! persoonlijke aanval. Vind ik dat erger dan een paar topics waar jonge meiden ook vragen kunnen stellen. Het zal liggen aan mijn opvoeding dat we gewoon praten over dit soort dingen maar ik kan me voorstellen dat dat in sommige huishoudens niet gebeurd. Dan kan het fijn zijn om ergens op internet te kunnen lezen hoe anderen het doen en daar tips uit te halen.

@Lieveli, ik maak het wel weer goed met je, morgen een flesje wijn? Of tien? Ik neem mijn epilady wel mee..

PenP2014

Re: moet dit nou echt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 11:55

:x Ik hoor idd op het pennyforum thuis. Waar kan ik me registreren? *D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:58

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:00

upendo schreef:

Dankje. Ik wacht als je t niet erg vind toch eerst nog even een reactie af vanaf t beheer/een mod. Want ondanks dat jullie werkelijkwaar superdijenkletserhilarisch grappig zijn en ik echt he-le-maal in een scheur lig, ben ik benieuwd of er daadwerkelijk wel naar gekeken word en waar de grens word getrokken. Want op dit moment gaat die totenmet anale ontharing :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:01

Het gaat niet over expliciete seks dus ik neem aan dat het mag.

Wel geinig dat je mee blijft lezen als je het intens viez vindt.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:02

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:03

[***] schreef:
dan klik je toch weg?!

maar nee, men is zo nieuwsgierig dat alles gelezen word en dan gaan ze klagen over alles wat ze gelezen hebben! eigen keus!

it ain't that hard

Misschien komt het niet in je op maar ik ben vrij serieus en haal dus idd nu voorbeelden aan om aan te tonen waar ik het over heb.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:04

PenP2014 schreef:
upendo schreef:

Dankje. Ik wacht als je t niet erg vind toch eerst nog even een reactie af vanaf t beheer/een mod. Want ondanks dat jullie werkelijkwaar superdijenkletserhilarisch grappig zijn en ik echt he-le-maal in een scheur lig, ben ik benieuwd of er daadwerkelijk wel naar gekeken word en waar de grens word getrokken. Want op dit moment gaat die totenmet anale ontharing :)

Ik proef wat sarcasme in je bericht...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:07

PenP2014 schreef:
[***] schreef:
dan klik je toch weg?!

maar nee, men is zo nieuwsgierig dat alles gelezen word en dan gaan ze klagen over alles wat ze gelezen hebben! eigen keus!

it ain't that hard

Misschien komt het niet in je op maar ik ben vrij serieus en haal dus idd nu voorbeelden aan om aan te tonen waar ik het over heb.

Serieus waarin?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:10

Sorry maar ik vind dingen als menstruatie of het bijhouden van je bikinilijn en alles wat daarbij komt kijken gewoon echt hele normale dingen. Ik snap bijvoorbeeld ook gewoon niet wat er vies aan is aan bijvoorbeeld een beschrijving van "hoe iemands lippen erbij hangen" om dat maar even te noemen, gewoon dood normaal en niet schokend als je het mij vraagt. En nee, ik woon niet op een nudisten camping ofzo :+.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:11

Het is jammer dat dit topic blijkbaar mensen aantrekt die uit zijn op een rel, of gewoon plat iemand uitlachen. Ik ga er graag op in hoor, maar het is vrij moeilijk om de zin te vinden serieus iets uit te leggen aan mensen die reageren met het IQ van een paddestoel.

Als je een normale discussie wilt voeren I'm in. Neem rustig je tijd :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:12

Ik ben oprecht geïnteresseerd in de zin 'maar ik ben vrij serieus'.

Waarin?
Kun je het wel afschuiven dat ik uit ben op een rel.... Maar ik ben oprecht benieuwd wat dan zo het serieus waard zijn is.

Daarnaast roep je wel dat wij uit zijn op een rel, maar mensen het IQ van een paddestoel toeschuiven is toch niet echt getuigend van een respectvolle discussiemethode.
Gelukkig heb ik een aanzienlijk hoger IQ dan dat dus gelukkig voel ik me niet aangesproken. :)
Laatst bijgewerkt door upendo op 10-07-14 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:14

.

Vjestagirl

PenP2014 schreef:
Het is jammer dat dit topic blijkbaar mensen aantrekt die uit zijn op een rel, of gewoon plat iemand uitlachen. Ik ga er graag op in hoor, maar het is vrij moeilijk om de zin te vinden serieus iets uit te leggen aan mensen die reageren met het IQ van een paddestoel.

Mensen hier zijn het gewoon niet met je eens, vinden menstruatie, hun vagina en hun schaamhaar(trimgewoontes) doodnormale dingen om over te praten. Dat ze het niet met je eens zijn wil niet zeggen dat ze rellen.

Iris82

De grens is al vaker besproken. Als ik niet aan het WOGgen was had ik eens gezocht op FZ. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:15

PenP2014 schreef:

De meeste topics in mensenwelzijn zijn nu eenmaal niet zo 'fris'. Als je weet dat je er last van hebt, dan skip je dat toch?

En voor kinderen is er een apart gedeelte om te reageren en te posten. Doen ze dat niet en lezen ze schokkende dingen, dan is het de verantwoordelijkheid van de ouders die gewoon lekker hun kids op het internet in de gaten moeten houden.

En met mijn paddenstoelen IQ zie ik afschuwelijke spelfouten op je blog staan. Als we toch tikken gaan uitdelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:15

Je kunt toch ook aanklikken dat je alleen paardgerelateerde dingen wilt lezen?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:17

Ok dus doodnormale zaken mogen niet besproken worden want dan is het ineens vies? Laten we weer terug gaan naar handjes boven de dekens en sssssttt de kinderen mogen niet horen dat je daar ook kan ontharen....en laat je kind maar schrikken als ze de eerste keer ongesteld word, dat is zoooo vies en mag je niet bespreken.
Volgens mij is in beide topics, de tampony en bikinilijn, aangegeven door meerdere, jongere gebruikers, dat ze het juist fijn vonden dat het zo besproken werd. Eindelijk besef dat ze normaal zijn, dat elke vrouw met zulke issues loopt. Ik vind zulke dingen ook prettig om te lezen eerlijk gezegd. Geeft een veel beter beeld van de werkelijkheid dan wat de maatschappij je voorschotelt.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:17

.

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:19

PenP2014 schreef:

Ik denk dat ze niet uit zijn op een rel, maar dat ze niet snappen waar je, je druk om maakt..

Ongsteld zijn of worden is niks vreemds voor een vrouw hoor, dat je niet hoeft te weten wat iedereen erin duwt dat is aan jou, maar er zijn ook meisjes die voor het eerst ongesteld worden en niet goed weten wat ze er mee moeten, waar het wel erg handig voor is!