Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Een opmerking als "jij bent een domme geit" is imo onderdeel van een ruzie (zelfs apartkeuze vakje bij het plaatsen van een tem). Wat natuurlijk wel zo kan zijn is dat er wel wat mee is gebeurd, maar dat krijgen jullie verder niet mee. Maar dan kan de persoon er alsnog wel op aangesproken zijn door een mod.
Je kan in de TeMlogs zien wat er met je TeM is gebeurd (gesloten, reactie van een mod enz). En daar kun je ook weer een reactie op plaatsen als je nog vragen hebt. Je kan ook altijd een pb sturen naar de mod van het betreffende forum.
Een mod heeft ongeveer 7 dagen te tijd om een TeM af te handelen? Dus afhankelijk van hoe lang het geleden is staat de tem misschien nog open?
alltimapanda schreef:Ik werd laatst voor domme geit uitgescholden alleen omdat ik niet deed wat hun wilde. Verder ook als ze hun zin niet krijgen drammen/zeuren ze erg.
Ik heb vaak geen eens zin meer om ergens op een topic te reageren.
Geryon schreef:Het slachtoffer van bokt? Ben nog nooit tegengekomen dat je zo wordt genoemd? Ik denk dat die bokker wel een waarschuwing heeft gekregen hoor. Een OW kunnen ze niet meteen geven lijkt mij.
alltimapanda schreef:Geryon schreef:Het slachtoffer van bokt? Ben nog nooit tegengekomen dat je zo wordt genoemd? Ik denk dat die bokker wel een waarschuwing heeft gekregen hoor. Een OW kunnen ze niet meteen geven lijkt mij.
Ja oke maar ze zeiden dat omdat ik alleen maar vroeg hoe hun over dachten met gips paard te rijden. maar hun gingen me gelijk vertellen wat ik niet moet doen en ik kon geen kant meer op. en werd van alle kanten gelijk afgezeikt.
[***] schreef:Hahahha!Vroeger moest je, je typemachine pakken, letters uit de krant knippen, knutselen, plakken, versturen enz voordat je een beetje knappe "doodsbedreiging" in elkaar geknutseld had. Tegenwoordig heb je dat in een "vloek en een zucht" geregeld.
Petrichor schreef:Tja laatst een reactie in een topic waar iedereen vol trotst zijn bruine of zwarte paard laat zien, waarop een bokker reageert: Een enkeling springt eruit en verder is het een behoorlijke manege bij elkaar haha.
Dat soort reacties vind ik het jammer en wat mij betreft mag daar wel wat aan gedaan worden.
Verder vind ik bokt erg gezellig!
Rocamor schreef:Petrichor schreef:Tja laatst een reactie in een topic waar iedereen vol trotst zijn bruine of zwarte paard laat zien, waarop een bokker reageert: Een enkeling springt eruit en verder is het een behoorlijke manege bij elkaar haha.
Dat soort reacties vind ik het jammer en wat mij betreft mag daar wel wat aan gedaan worden.
Verder vind ik bokt erg gezellig!
Hoezo, ik vind mijn zwarte ook het mooiste paard van bokt. Echter ik weet ook wel dat het maar een heel gewoon simpele huis tuin en keuken knol is. En dat een heleboel mensen hem (gelukkig) zouden laten staan. Maar dat neemt niet weg dat ik heel gek ben met mijn knol.
Waarom zou op die opmerking wat gedaan moeten worden. Ik vind het geen achterbakse of gemene opmerking.