palousa_boy schreef:tita schreef:50% van de goede kennis heeft bokt verlaten vrijwillig of door een ban.
Mensen waren fanatiek, en daar kwamen vaak discussies van de mods stelden een TS vaak in het gelijk en hup weg was de kennis
Want disscussieren is verboden op bokt je moet vooral meelopen en meepraten
Dit laatste ben ik het mee eens.
Je mag ook vooral niet het beestje bij de naam noemen om het zo maar te zeggen. Een opvoedende schop mag niet, maar als je paard jou schopt, moet je klickeren en in de n-h een oplossing zoeken.
Tegen de tijd dat ik überhaupt heb uitgezocht wat er nou precies binnen Nh valt en wat binnen gewoon gezond paardenverstand, ben ik weken verder en is mijn paard al vergeten waarom ik nou met een touwtje loop te zwaaien.
Moet ook zeggen dat mensen niet meer kunnen lezen, en soms kan dat hele vervelende gevolgen hebben.
Nu weet ik ook wel dat ik meestal vrij duidelijk ben in m'n verwoording, maar ook suggestief en dubbelzinnig kan zijn, en dat niet iedereen daar tegen kan. Maar om nou het eerste dat je denkt te lezen als waarheid te beschouwen, ondanks dat er meerdere bokkers zijn die het wel lezen zoals ik het bedoelde hebben uitgelegd hoe het zit..
Om een lang verhaal kort te maken, heeft dat bijna m'n baan gekost, omdat mensen verkeerd lezen.
Dan de rel mentaliteit van sommige bokkers. En als je er dan wat van zegt, krijg jij een ow. Je mag namelijk niet zeggen dat iemand niet welkom is in je topic, ookal komen ze alleen maar ruzie zoeken.
Waarom zit ik dan nog op bokt?
Er zijn ook mensen die wel leuk en interessant zijn om de verhalen van te lezen, maar 90% van bokt sla ik over.
En dat is imo weer jammer, want idd er zitten steeds meer van die NH-bitloos-rechtrichtgoeroe's op bokt, maar laatst is er een topic geweest over een corrigerende trap en waren er nog genoeg die dit met maatje 39 oplossen. Misschien lees je dan selectief, of erger je je kapot aan die goeroe's maar gelukkig hebben ze nog niet de overhand gekregen, er is nog hoop