Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwerte schreef:Wat is nou echt de toevoeging van een app? Behalve dat het dan toevallig een app is en dat er blijkbaar bij hoort tegenwoordig? Als je verder iets mist op de site, kan je dat toch aangeven, zoals de genoemde chatfunctie?
Misschien ben ik er wel gewoon te oud (en ouderwets) voor, maar ik begrijp die hele heisa om apps sowieso niet. Zijn we eindelijk een beetje verlost van het gezeur om een 'like knop' (want oh je zou toch maar een zin moeten typen ipv een knopje drukken), krijgen we dit dus weer. Bokt is een forum, geen facebook en ook geen app.
Ook het idee dat elke bokker wat zou bijdragen: leuk bedacht, gaat niet werken. Je kan niemand verplichten en ik gok zo dat ik niet de enige ben die weigert om maar een cent aan zoiets te besteden. Ik zie de meerwaarde er niet van in dus waarom zou ik er aan bijdragen?
Deetjeeuh schreef:romyloverrr schreef:waarom moet heel bokt voor zo'n rotapp betalen omdat een klein gedeeltje een app wil?
Terwijl bokt prima werkt op de telefoon/tablet.
Klein deel? Volgens mij weet je niet hoe groot zo'n deel is. Dat weet denk ik niemand zo. Het hoeft natuurlijk niet, ieder zijn keus. Maar bij mij werkt bokt niet prettig op mijn telefoon. Topics met foto's kan ik gewoon niet goed bekijken wat erg vervelend is. Verder komen er andere dingen door het beeld heen wat vervelend is. Pb'en is absoluut niet fijn en zo kan ik nog wel meer opnoemen. Voor mij zou het een uitkomst zijn.
Deetjeeuh schreef:Mocht heel bokt een klein bedrag doneren denk dat je al een heel eind komt naar de €7500 toe. Daarnaast houdt bokt er ook wel wat aan over, dus dat zou wellicht een klein bedrag erbij moeten zijn. De precieze dingen weet ik absoluut niet, maar er nog uitgebreider of nadenken en alle opties ophouden zou wel fijn zijn.De meeste bokkers hebben er toch wel wat voor over. Ik vind bokken op mijn mobiel ook niet fijn, dus ik zou ook echt meer bokken als het op mijn mobiel goed werkt.
Deetjeeuh schreef:Moeten? Waar ergens staat moeten? Volgens mij lees ik alleen maar vrijwillige dingen, andere mensen die het zouden willen. Het is een voorstel, het is niet zo dat het er moet komen. Maar misschien is het wel handig om duidelijkheid te krijgen over de hoeveelheid die het wel wil en de hoeveelheid die het niet wilt.