Wordt het niet eens tijd voor de Bokt app?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Re: Wordt het niet eens tijd voor de Bokt app?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:19

Ik ben het met je eens Zwerte.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:20

Zwerte schreef:
Wat is nou echt de toevoeging van een app? Behalve dat het dan toevallig een app is en dat er blijkbaar bij hoort tegenwoordig? Als je verder iets mist op de site, kan je dat toch aangeven, zoals de genoemde chatfunctie?

Misschien ben ik er wel gewoon te oud (en ouderwets) voor, maar ik begrijp die hele heisa om apps sowieso niet. Zijn we eindelijk een beetje verlost van het gezeur om een 'like knop' (want oh je zou toch maar een zin moeten typen ipv een knopje drukken), krijgen we dit dus weer. Bokt is een forum, geen facebook en ook geen app.
Ook het idee dat elke bokker wat zou bijdragen: leuk bedacht, gaat niet werken. Je kan niemand verplichten en ik gok zo dat ik niet de enige ben die weigert om maar een cent aan zoiets te besteden. Ik zie de meerwaarde er niet van in dus waarom zou ik er aan bijdragen?

Ik ben het helemaal met je eens..
Bokt is altijd al gratis geweest en nu zouden we ineens moeten betalen omdat mensen een app willen.
Nee dat zou ik echt niet doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:23

Moeten? Waar ergens staat moeten? Volgens mij lees ik alleen maar vrijwillige dingen, andere mensen die het zouden willen. Het is een voorstel, het is niet zo dat het er moet komen. Maar misschien is het wel handig om duidelijkheid te krijgen over de hoeveelheid die het wel wil en de hoeveelheid die het niet wilt. ;)

Froukje
Forever young

Deetjeeuh schreef:
romyloverrr schreef:
waarom moet heel bokt voor zo'n rotapp betalen omdat een klein gedeeltje een app wil?
Terwijl bokt prima werkt op de telefoon/tablet.

Klein deel? Volgens mij weet je niet hoe groot zo'n deel is. Dat weet denk ik niemand zo. Het hoeft natuurlijk niet, ieder zijn keus. Maar bij mij werkt bokt niet prettig op mijn telefoon. Topics met foto's kan ik gewoon niet goed bekijken wat erg vervelend is. Verder komen er andere dingen door het beeld heen wat vervelend is. Pb'en is absoluut niet fijn en zo kan ik nog wel meer opnoemen. Voor mij zou het een uitkomst zijn. ;)

Heb je je bokt dan wel ingesteld op bokt5? Want dan hoef je de mobiele versie niet meer te gebruiken en kun je prima foto's bekijken en heb je ook geen last meer van dingen door je beeld. Alleen de pb/markt functie moet daar nog voor verbeterd worden, maar verder heb je dan precies het zelfde principe als een app.

Deetjeeuh schreef:
Mocht heel bokt een klein bedrag doneren denk dat je al een heel eind komt naar de €7500 toe. Daarnaast houdt bokt er ook wel wat aan over, dus dat zou wellicht een klein bedrag erbij moeten zijn. De precieze dingen weet ik absoluut niet, maar er nog uitgebreider of nadenken en alle opties ophouden zou wel fijn zijn. :Y) De meeste bokkers hebben er toch wel wat voor over. Ik vind bokken op mijn mobiel ook niet fijn, dus ik zou ook echt meer bokken als het op mijn mobiel goed werkt. :j

Dan mag jij voor mij betalen. ;) Want ik mijn geld ergens in iets te steken wat gewoon prima functioneert. Alleen maar omdat je dan een APP hebt, kan m'n geld wel beter gebruiken.
Laatst bijgewerkt door Froukje op 29-05-14 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Shadow0

Het probleem met een app is dat het niet iets is dat je 1 keer doet en je er daarna nooit meer naar om hoeft te kijken, maar dat je steeds bezig blijft om alles wat je voor de website doet ook extra te doen voor de verchillende apps (iOs, Android en Windows Phone.) Dat is ontzettend tijdsintensief, en duur en frustrerend.

We proberen de mobiele versie van de website te verbeteren, en de pb's moeten inderdaad nog aangepast worden. Dat gaat zeker wel komen!

Als er problemen zijn met de mobiele versie dan hoor ik dat graag. Weergave van foto's zou bv geen problemen op moeten leveren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:28

Froukje, geen idee. Goede suggestie! Dan ga ik daar eventjes naar kijken. :)

Shadow, dat is natuurlijk wel waar ja. :j

Mocht de site het later beter bij mij doen, dan zal ik ook zeggen; hee, een app hoeft van mij niet perse. Maar nu is dat niet het geval, dus vandaar dat ik het toch wel deels een goed idee vind. :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:33

Deetjeeuh, welke problemen kom je tegen? En heb je Bokt5 ingesteld staan, welke telefoon en welke browser heb je?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:36

Deetjeeuh schreef:
Moeten? Waar ergens staat moeten? Volgens mij lees ik alleen maar vrijwillige dingen, andere mensen die het zouden willen. Het is een voorstel, het is niet zo dat het er moet komen. Maar misschien is het wel handig om duidelijkheid te krijgen over de hoeveelheid die het wel wil en de hoeveelheid die het niet wilt. ;)

Ik reageerde op het idee dat iedereen iets bij zou dragen. In dat geval zou je spreken over moeten. Bij dit soort discussies is het nodig om alle kanten te belichten, daarom geef ik aan dat ik die situatie niet zou accepteren. Als er een voorstel komt, dan mag je toch ook aangeven dat het je niet aanstaat?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 16:40

Ik zou er ook niet voor willen betalen. De ontwikkelingskosten dan.
Want daarna? Dan is de app er. Wie houdt 'm bij? Update 'm elke keer voor minimaal 2 (even Windows phone even buiten beschouwing gelaten, kan er ook nog bijkomen natuurlijk) besturingssystemen die elk met een andere programmeertaal werken? Of als er een nieuwe versie van een besturingssysteem uitkomt?

Volgens mij is het best complex om een forum app te maken. Hoe zie je het voor je? En is het dan niet gewoon een betaalde versie van Bokt mobiel?

Hier werkt bokt5 gewoon heel goed mobiel. Je kan er zelf voor kiezen of je afbeeldingen wilt zien en de breedte van de tekst past zich aan aan mijn telefoon. Voor mij goed genoeg :)

MandyDalii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:49

het zou inderdaad wel handig zijn net als Facebook etc om 1 druk op de knop en dat je dan aangemeld bent op bokt.. tegenwoordig heb je overal apps van dus waarom niet van bokt!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:52

Omdat je dat met de huidige versie ook kunt? :? Bokt5 aan, automatische inloggen aan, snelkoppeling naar je startscherm maken et voila. De gratis "app" is geboren. ;)

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:56

Wat grappig, daar dacht ik een half jaar grleden over gedacht :+

Heb toen zelf is in de app store gekeken of t al bestond :')