Jolien87 schreef:Ik zal direct mijn hand in eigen boezem steken: ik heb inderdaad die opmerking gemaakt over dat de TS in het betreffende topic waarschijnlijk iets teveel de penny leest. Na het bericht van SaskiaKa heb ik hier nog eens over nagedacht en ben ik vervolgens teruggekomen op mijn opmerking. Openbaar, in datzelfde topic. Helaas kun je berichten na zoveel minuten niet meer aanpassen, maar ik heb ook uitgelegd waar mijn opmerking vandaan kwam. Hij was ondoordacht en het was eruit voor ik er erg in had.
Natuurlijk is er een bokt een aantal "pubers" dat op de plek moet worden gezet, maar er zijn ook genoeg jonge bokkers die je wel normaal kan aanspreken zonder dat je een grote mond kan terug verwachten.
Ondanks mijn eerdere opmerking van vanavond ben ik het wel met je eens hoor SaskiaKa, het mag allemaal best een tikkeltje minder fel. Op deze manier creëer je ook genoeg mensen die maar bij voorbaat op de achterste benen gaan om te voorkomen dat ze omver worden gewalst.
Moet zeggen dat ik het erg goed van je vind dat je zo reageert. Ben het ook met je eens dat pubers met een hele grote mond best eens op hun plek gezet mogen worden, maar ik merk steeds meer dat kinderen met een enthousiaste vraag (misschien ondoordacht, maar daar zijn het kinderen voor) door volwassenen belachelijk worden gemaakt. Zelfs wanneer ze in het young riders gedeelte hun vraag stellen...