chelle_dora schreef:Ach, dan moet er tegen álles streng opgetreden worden want tegenwoordig is iedereen bits, vervelend én lelijk naar elkaar als het niet in zijn of haar straatje past of als het antwoord niet zint...
Het zijn maar woorden hoor, en ieder zijn eigen ding toch. Vind een topic erover openen ook niet echt heel respectvol en om even wat quotes van jou erbij te pakken...Citaat:Edit: Ik merk al wel weer dat hier de mensen komen die vermoedelijk zelfs altijd kritisch naar de NB'ers zijn. Net zoiets als pesten, de pesters zeggen ook dat ze niet pesten. Had ik natuurlijk kunnen weten, dom van mij.
Weet je dat jij ook best bits over kan komen? En behoorlijk drammerig over kan komen? En nee, ik heb geen mening over natuurlijk bekappen of traditioneel bekappen, ik weet niet wat wel of niet goed is en ik laat mijn pony bekappen bij een hoefsmid en hoe hij bekapt moet hij weten, als mijn pony maar goed op d'r voeten staat. Dat staat ze, dus het zal mij aan m'n achterste oxideren hoe hij dat voor elkaar krijgt, als knol er maar geen last van heeft.
Maar uiteraard, iedereen die een andere mening heeft over een bepaalde kwestie is er gelijk tegen, had ik kunnen weten, dom van mij.![]()
Leuk dat je over regels van bokt begint, volgens de regels mag je andere bokkers ook niet bespreken. Net als dat je mensen niet zomaar openbaar mag beschuldigen op bokt of zwart mag maken.
En ach, jij vind Billy's opmerking dus pesterig, bits, vervelend, flauw. Ik vind jouw reacties erg nors. En dan heb ik het niet alleen over in dit topic, ik kom je wel vaker tegen en dan ervaar ik jou ook als licht opdringerig TS. Open ik ook geen topic over. Zou je sieren om het dan zelf ook niet te doen.
Chelle, je haalt me de woorden uit de mond.

Ik heb het betreffende topic niet gelezen, maar dit topic wel en ook ik vind je soms nogal scherp uit de bocht komen. Je wilt dat er een strakker beleid komt, en meer respect, maar ik denk dat je dan ook goed naar jezelf moet kijken. Een (negatief) topic over iemand anders openen is niet netjes en verre van respectvol en sommige antwoorden die je geeft zouden dan ook zeker in het strakkere beleid passen..
Wind je er niet zo over op, gebruik de TeM knop en laat het verder. Je kunt je energie beter in je paard stoppen dan in iedereen overhalen tot NB.