18 pagina's, 862 topics Ontstip af en toe wel als er heel veel gereageerd wordt in dingen die ik niet bij hoef te houden.. Goed topic trouwens, ik ga er meteen weer wat ontstippen
'Maar' 16 pagina's Ik ontstipte eerst nooit, maar nu heb ik een paar volgtopics en dan worden die overspoeld door itp topics bijvoorbeeld dus alles wat ik niet wil volgen ontstip ik meteen weer, of ik reageer niet eens omdat ik dan weer moet ontstippen
Lisse
Geplaatst: 27-03-14 17:54
821 en ik heb op bokt zelf nog maar 1032 berichten gepost, ben meer een meelezer
Ik heb ooit een keer ontstipt ben er toen echt uren mee bezig geweest Gister heb ik een stuk of 10 pagina's gedaan en had ik het wel weer gezien... Nu nog 21 pagina's
Bart kan er geen functie komen om alles snel te ontstippen? bijvoorbeeld dat je aangeeft dat 2 weken na de laatste post ontstipt word dmv een down under menu ofzo? Wel dat je er eerst op moet klikken Of een vinkje boven aan de pagina waar bij je alle topics op die pagina's dmv het vinkje kunt ontstippen? Daar was ik gister toevallig aan het denken
opisop_shop
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-14 18:23
dat zal wel niet kunnen omdat het een te grote belasting zou worden denk ik? Die laatste optie zocht ik namelijk, net als bij je pb inbox zeg maar (alles markeren).
Maar als die topic's ''weg'' zijn is het toch een stuk ''schoner'' en zou het in het begin misschien wel belastend zijn maar op langere termijn toch niet meer?
Ik ontstip alleen als op de onderste helft van de homepagina steeds een topic blijft oppoppen wat me niet meer interesseert.. En ontdek nu pas dat ik dus heel makkelijk met het klikken op "eigen berichten" op diezelfde startpagina alle topics kan zien waar ik in gereageerd heb..
Kortom; ik ruim niks op. Mijn mailbox inderdaad ook niet: heel fijn is dat, raak zo namelijk nooit iets kwijt ( en dat is met mijn papieren werkelijkheid wel eens anders)
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 27-03-14 19:54
Opruimen doe ik niet, doorgaans is hetgeen op pagina 2 staat niet interessant genoeg meer. Alleen HK-achtige topics waar ik vanwege modzaken iets in plaats ontstip ik
289. Ik ontstip zelden. Alleen topics die ik echt niet meer wil volgen, maar welk telkens omhoog blijven komen. De rest zakt vanzelf wel weer naar beneden.