Ik heb trouwens nu al een paar keer achter elkaar gezien dat er een topic die al in uitgelicht staat, ook op Facebook langskomt.. Ik dacht te menen dat juist de topics die uitgelicht niet gehaald hebben, op Facebook langskomen, maar dit is dus niet zo?
Vind het leuk voor de TS'ers van topics die in uitgelicht én op Facebook langskomen. Maar vind het wel jammer dat zo de kans verminderd word voor een ander om met haar of zijn topic in het zonnetje te staan.
Het kan zijn dat daar wel eens een dubbeling in zit, maar we proberen zoveel mogelijk andere topics te gebruiken voor uitgelicht en facebook
xAnthea
Geplaatst: 18-06-14 17:33
In de OP staat dat topics ouder dan 10 dagen niet meer in uitgelicht komen, maar nu staat er een topic in uitgelicht dat al ouder is dan 10 dagen. Is die regel weg dan? Of was dat topic een uitzondering op de regel of is er iets fout gelopen? Ik vind het niet erg hoor, vind het een leuk topic voor in uitgelicht , maar ik was er nieuwsgierig naar!
Ik neem aan dat je de tekening bedoelde? Dat kan, als het een WIP is. Dan kan het topic meer dan 10 dagen oud zijn, maar de laatste update niet. Of was het een ander topic en heb ik me vergist?
Ah dus topics worden op fb uitgelicht ipv hier want ik had een topic waar heel veel mensen zeiden dat ze het hadden uitgelicht maar dat is niet gebeurd, wel op fb zag ik later. Heb me dat altijd afgevraagd
LaCiega
Geplaatst: 19-06-14 00:32
oh wat interessant van het Temmen :0 Ik dacht altijd juist dat er ook naar de meest aantal stemmen gekeken werd als een van de criteria. Althans, daar ging ik van uit.
Ik heb een aantal berichten verwijderd, het is niet de bedoeling om advertenties te plaatsen of om hierop te reageren. Mocht je iets zien wat niet in dit topic hoort, kun je ook even een TeM plaatsen
Vind het jammer dat Uitgelicht er nu pas weer is. Ik had een super leuk en behoorlijke sfeertopic die voldoet aan de eisen, mja hij is nu al ouder dan 10 dagen
Ik bedoel meer ivm het 'toestemming geven' en verkleinen van foto's, logo's etc. Aangezien daar een tijd geleden een 'discussie' over was, en het team zou kijken hoe of wat. Ik heb hier dus wel alles bij gelezen maar kan daar dus niets over vinden. vandaar mijn vraag.