Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vumana89 schreef:Bokkers & Bart,
ik lag gister te denken...
dat is nooit goed, hahah.
is het geen idee/optie om een sectie voor 18+ te maken?
een sectie die niet bezocht kan worden door minderjarigen?
reden hiervan is het pedofilie topic. Het word nu netjes gehouden hoor, maar het zette me wel aan het denken.
Ik weet, van een andere site, dat het mogelijk is.. maar of dit qua werkhoeveelheid te doen is, geen idee.
Anoniem schreef:Maar het doel van de TS is toch niet om het over sex te kunnen hebben?
Maar om het over gevoelige onderwerpen te kunnen hebben die wellicht niet geschikt zijn voor jonge kinderen/tieners
Doanique schreef:Ik heb het in mijn 'gewone leven' toch ook niet de hele tijd over seks
JJane schreef:Oké maar als ik me zelf als voorbeeld neem. Ik scharrel hier al een tijdje rond en dan discuseer je toch over allerlei zaken. En sommige dingen zijn nou eenmaal niet geschikt voor (alle) jeugdige mede bokkers. Maar ik vind dat die ook een eigen plekje moeten hebben waar ze niet door een oudere worden afgebekt van jij bent nog klein jij weet niks. Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Vind het jammer als ik dan opeens naar een ander forum moet terwijl ik hier toch best wel wat kennissen heb opgedaan waar ik graag mee van gedachten wissel over allerlei onderwerpen.