Ketaki schreef:Fiffill schreef:Lijkt me ook niet echt een doel om naar te streven zeker weten van niet nee. gewoon dingen leren is veel interessanter Ik zie niet echt waarom die 2 elkaar zouden moeten uitsluiten, maar goed.
Giolli schreef:Floor_x schreef:Kon me nog herinneren dat er een x statjes kwamen en je toen beangstigend vaak bovenaan stond Statjes?statistieken van wie bijv. de meeste berichten heeft gepost etc. Die werden wel eens op FZ gegooid.
Floor_x schreef:xZiva_ schreef:Ik moet nog even door bokken dan ik reageer voornamelijk in het hk-topic, als je die mee zou tellen zou ik er al ver overheen zitten denk ik Nee hoor, dan moet je er nog ruim 2000 oh, toch minder onzin gel*lt dan ik dacht
Giolli schreef:Waarom ben ik zo'n gevorderde bokker als ik niet eens weet wat statjes zijn?? statjes, dat zijn de statistieken hoeveeel iemand post bv
MarlindeRooz schreef:[FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin februariIk sta er niet in gelukkig. kan je het ergens opzoeken of je er in staat/stond?
Er zijn wel meer statjes geweest, maar dan zou je moeten kijken of je dat kan terug vinden in de zoekmachine.
Giolli schreef:MarlindeRooz schreef:[FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin februariIk sta er niet in gelukkig. kan je het ergens opzoeken of je er in staat/stond?nee volgens mij niet, als ze kwamen, kwamen idd in de BBB's dus je kan ze allemaal terug lezen
Ja, maar de statjes staan er niet altijd in. Maar een enkele keer en is ook al lang niet meer voorgekomen geloof ik.
Ik bedoelde die andere... die ze al een tijdje gestopt hebben..(Of heb ik ze nu gemist en zijn ze weer begonnen....)