Waar stelt bokt een grens?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Waar stelt bokt een grens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:34

Ik zit een beetje te zoeken wie ik wil quoten, maar ik ben het eigenlijk met iedereen eens.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:34

Bij mijn weten is hij idd nooit moderator geweest. Toen ik nog mod was, toen de dieren nog spraken, was er naar deze bokker toe geen sprake van vriendjespolitiek. Dat kan ik wel met zekerheid zeggen. Ik heb ook niet het idee dat dat nu wel het geval is, althans niet bewust.

Ik heb bewust het huidige topic waar het vooral over gaat, overgeslaan, wel meegelezen.
Ik word er ziek van dat men in dergelijke topics 99.9% van de tijd aan komt zetten met opmerkingen die uiteindelijk bedoelen dat monogamie cultuurgebonden is en daarmee onzin is, dat het voor mensen is die geen zelfvertrouwen hebben, dat het normaal is om overspel te plegen. Het is belachelijk en wordt in elk topic dat over overspel of iets dergelijks gaat wel naar boven gehaald. Je bent bekrompen en raar als je in monogamie gelooft. Ik ben dat persoonlijk echt beu.
Maar door er op te reageren, wordt het onderwerp alleen maar groter en groter gemaakt. En als dit de cultuur is waar we naartoe gaan, met overspel en polygamie ten top, dan kan ik over x-aantal jaar kan zeggen: "Overspel is cultuurgebonden, iedereen doet het zo en daarom wordt het zelfs verwacht, maar eigenlijk mag je gerust meer fatsoen hebben en eerlijk zijn tegen je partner en is het bijzonder als jullie je relatie trouw en monogaam kunnen houden, als jullie dat zelf zo besloten hebben te doen." (En ik spreek hier niet over open relaties, dat laat ik buiten beschouwing.) Ik denk dus dat, als het Boktteam daar niet tegen ingrijpt, dat de beste oplossing is om dergelijke opmerkingen/bokkers gewoon links te laten liggen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:35

_lies_ schreef:
Ik denk zeker dat het vriendjespolitiek is, ik heb een OW ontvangen (waar ik uiteraard tegen in beroep ben) omdat desbetreffende bokker dusdanige opmerkingen plaatste (mijn baan is prostitutie, vrouwen zijn alleen voor seks etc.) dat ik erop reageerde dat hij maar een ander forum moet zoeken en dat hij hier niet gaat scoren bij de dames en het een triest ventje is. Gek dat mijn bericht verwijderd is, ik een Ow heb en die bokker zijn opmerkingen staan nog en hij wrijft lekker in zijn handjes achter zn computertje in spanje. Kom op modjes, bokt weet massaal over wie het gaat, menig bokker is ontevreden, doe er toch eens wat aan. Een ex mod is niet heilig, zo wel: waar kan ik solliciteren :D

net als hij topics mag overheersen en daar niet in geremd wordt en hij ook gewoon alles kan zeggen lijkt wel of zo….. als hij er in zit ga ik er inmiddels niet meer bij zitten, puur vanwege de frustratie die ik bij hem krijg…..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:37

Ojajoh schreef:
_lies_ schreef:
Ik denk zeker dat het vriendjespolitiek is, ik heb een OW ontvangen (waar ik uiteraard tegen in beroep ben) omdat desbetreffende bokker dusdanige opmerkingen plaatste (mijn baan is prostitutie, vrouwen zijn alleen voor seks etc.) dat ik erop reageerde dat hij maar een ander forum moet zoeken en dat hij hier niet gaat scoren bij de dames en het een triest ventje is. Gek dat mijn bericht verwijderd is, ik een Ow heb en die bokker zijn opmerkingen staan nog en hij wrijft lekker in zijn handjes achter zn computertje in spanje. Kom op modjes, bokt weet massaal over wie het gaat, menig bokker is ontevreden, doe er toch eens wat aan. Een ex mod is niet heilig, zo wel: waar kan ik solliciteren :D

net als hij topics mag overheersen en daar niet in geremd wordt en hij ook gewoon alles kan zeggen lijkt wel of zo….. als hij er in zit ga ik er inmiddels niet meer bij zitten, puur vanwege de frustratie die ik bij hem krijg…..

Idem hier. Zodra ik zijn naam voorbij zie komen reageer ik al niet meer in een topic. Ik kan de energie daar niet voor op brengen :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:38

Naast dat het irritant is, vind ik het vooral onsmakelijk om te lezen.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:43

Ik moet er vooral om lachen zo absurd vind ik het vaak, maar dat zijn allemaal geen redenen om als moderator in te grijpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:45

Maar ik vind het behoorlijk beledigend als er word gezegd dat als je een monogame relatie hebt dat je dan hypocriet bent, gefrustreerd en waarscheinlijk christelijk.

En dat er word gezegd dat vrouwen alleen goed zijn voor seks. Want voor aangenaam gezelschap kun je ook vrienden over de vloer hebben. Of een hond hebben. Want voor koken,schoonmaken etc. kun je iemand inhuren.

En als je je man geen seks kunt bieden, dan kun je als man zijnde beter iemand inhuren.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 13:46

Misschien moeten we allemaal voortaan onze mening in gigantisch verhalen stoppen, er een boel `dure` woorden bij gooien en daar tussen grove dingen zetten, want dat mag :j

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:47

Ik weet het niet, TS... Bovendien is de enige toegevoegde waarde van de vrouw eigenlijk seks. Het is niet dat we een brein hebben :)*

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:49

Tieneke schreef:
Ik weet het niet, TS... Bovendien is de enige toegevoegde waarde van de vrouw eigenlijk seks. Het is niet dat we een brein hebben :)*

Precies. Ik heb dan ook alleen mijn lijf. Stiekem zit er een man naast mij die voor mij typt en denkt. In ruil krijgt hij seks. Mijn enige toevoeging aan deze wereld.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:51

_lies_ schreef:
Misschien moeten we allemaal voortaan onze mening in gigantisch verhalen stoppen, er een boel `dure` woorden bij gooien en daar tussen grove dingen zetten, want dat mag :j

nou idd daar lijkt het wel op he :P maar is niet zo hoor…. moet je flikken dan heb je je 2e ow ;)

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:52

cam schreef:
Er is een hele goede oplossing voor het probleem. Zet deze bokker in je foeilijst/vijandenlijst en reageer niet meer op de reactie die door bokker worden geplaatst. Als iedereen dat nou eens zou doen wordt het " probleem " vanzelf opgelost.
Met deze bokker is een discussie voeren onbegonnen werk, als je al snapt wat hij schrijft.
En als idd zoals velen al op hebben gemerkt, er van de kant van de mod geen beperkingen zijn voor deze bokker, wij deze beperking dan maar zelf moeten instellen.
Heb ik een tijdje terug gedaan en het bevalt prima.
Het is alleen altijd zo jammer dat mensen deze bokker quoten. Dan zie ik al die onzin weer voorbij komen.

Zoals ik al zei, niet meer reageren en niet meer quoten. Lost snel het probleem op. De bokker wil alleen maar provoceren. En zolang mensen reageren blijft hij doorgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:53

cam schreef:
cam schreef:
Er is een hele goede oplossing voor het probleem. Zet deze bokker in je foeilijst/vijandenlijst en reageer niet meer op de reactie die door bokker worden geplaatst. Als iedereen dat nou eens zou doen wordt het " probleem " vanzelf opgelost.
Met deze bokker is een discussie voeren onbegonnen werk, als je al snapt wat hij schrijft.
En als idd zoals velen al op hebben gemerkt, er van de kant van de mod geen beperkingen zijn voor deze bokker, wij deze beperking dan maar zelf moeten instellen.
Het is alleen altijd zo jammer dat mensen deze bokker quoten. Dan zie ik al die onzin weer voorbij komen.

Zoals ik al zei, niet meer reageren en niet meer quoten. Lost snel het probleem op. De bokker wil alleen maar provoceren. En zolang mensen reageren blijft hij doorgaan.

Maar het is toch gewoon niet eerlijk wat deze gebruiker allemaal kan maken hier op bokt. Zodra ik ga vertellen wat ik met mijn vriend uitspook, dan krijg ik waarscheinlijk gelijk een waarschuwing.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:54

Ik weet dan zo niet om welke bokker het gaat..
Maar ook ik vind dat sommige opmerkingen echt niet kunnen..
En verbaas me er ook over dat simpele dinge gelijk opslot gaan of bestraft worden.
Maar dat mag wel..

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:55

Ann schreef:
Ik moet er vooral om lachen zo absurd vind ik het vaak, maar dat zijn allemaal geen redenen om als moderator in te grijpen?

Ik volg diegene niet doorgaans vermijd ik hem. Maar er zijn echt diverse topics voorbij gekomen waarbij ik echt wel dacht dat kan je toch niet toestaan. Het is alleen de manier waarop het "verpakt" word dat het iets vriendelijker lijkt maar ondertussen is het toch maar mooi gezegd. En kan die dat ook zeggen.
Misschien dat mensen het anders lezen maar ik vind degene toch vaak de bocht uit vliegen vooral al die z'n zin niet krijgt.

Ik denk dat het zich dusdanig weet te verwoorden tegenover mods dat hun niet weten wat ze er mee aanmoeten. Degene kan volgens mij iedereen vast banketstaaf met z'n manier van typen.

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:59

cam schreef:

Maar het is toch gewoon niet eerlijk wat deze gebruiker allemaal kan maken hier op bokt. Zodra ik ga vertellen wat ik met mijn vriend uitspook, dan krijg ik waarscheinlijk gelijk een waarschuwing.

Je hebt helemaal gelijk. Maar weet zeker dat de bokker met een glimlach dit TP leest en denkt, dit heb ik toch weer mooi voor elkaar. Als de mod niet wil/kan ingrijpen dan moeten we zelf maar voor een oplossing zorgen.
En volgens mij mag je iemand wel negeren. ( tenminste dat hoop ik, of zou dat cyberpesten zijn)
Laatst bijgewerkt door cam op 31-01-14 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:01

Misschien moeten we dat idd maar doen, met zijn allen hem negeren. Cyberpesten of niet. Hij kraakt de vrouwen gewoon af. Zijn tenslotte toch alleen maar goed voor de seks. Want voor aangenaam gezelschap kun je ook een hond nemen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:02

En honden kunnen niet christelijk zijn. Nog zoiets vervelends.

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:04

love_western schreef:
Misschien moeten we dat idd maar doen, met zijn allen hem negeren. Cyberpesten of niet. Hij kraakt de vrouwen gewoon af. Zijn tenslotte toch alleen maar goed voor de seks. Want voor aangenaam gezelschap kun je ook een hond nemen.

Idd wat dat betreft snap ik niet waarom hij ons blijft opzoeken.
Vrouwen genoeg die hem wel willen omdat ze hem nog niet goed kennen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:05

cam schreef:
love_western schreef:

Idd wat dat betreft snap ik niet waarom hij ons blijft opzoeken.
Vrouwen genoeg die hem wel willen omdat ze hem nog niet goed kennen

Idd, kan hij beter naar een mannenforum gaan.

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:08

Ik snap wel waarom hij steeds nieuwe vrouwen zoekt. :D
Laatst bijgewerkt door cam op 31-01-14 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 14:08

Voor die opmerking.kreeg ik een OW, denk dus dat jullie het beter kunnen wijzigen :') + ik hoop op een reactie van het boktteam waar we gewoon over kunnen discussieren, maar mijn vermoeden zegt dat het topic op slot gaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:21

Vind nog steeds belachelijk dat jij een waarschuwing hebt gekregen hiervoor.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:43

ik geloof dat ik mij door deze bokker ook wel eens in mijn kruis getast heb gevoeld ja!

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:01

Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig wie deze vent is :D , ben trouwens ooit op de vingers getikt voor een reactie, deze persoon deed niks anders dan zeurtopics openen die altijd eindigde in ruzie met iedereen en daar werd ook altijd veels te laat of niet ingegrepen