Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lies_ schreef:Ik denk zeker dat het vriendjespolitiek is, ik heb een OW ontvangen (waar ik uiteraard tegen in beroep ben) omdat desbetreffende bokker dusdanige opmerkingen plaatste (mijn baan is prostitutie, vrouwen zijn alleen voor seks etc.) dat ik erop reageerde dat hij maar een ander forum moet zoeken en dat hij hier niet gaat scoren bij de dames en het een triest ventje is. Gek dat mijn bericht verwijderd is, ik een Ow heb en die bokker zijn opmerkingen staan nog en hij wrijft lekker in zijn handjes achter zn computertje in spanje. Kom op modjes, bokt weet massaal over wie het gaat, menig bokker is ontevreden, doe er toch eens wat aan. Een ex mod is niet heilig, zo wel: waar kan ik solliciteren
Ojajoh schreef:_lies_ schreef:Ik denk zeker dat het vriendjespolitiek is, ik heb een OW ontvangen (waar ik uiteraard tegen in beroep ben) omdat desbetreffende bokker dusdanige opmerkingen plaatste (mijn baan is prostitutie, vrouwen zijn alleen voor seks etc.) dat ik erop reageerde dat hij maar een ander forum moet zoeken en dat hij hier niet gaat scoren bij de dames en het een triest ventje is. Gek dat mijn bericht verwijderd is, ik een Ow heb en die bokker zijn opmerkingen staan nog en hij wrijft lekker in zijn handjes achter zn computertje in spanje. Kom op modjes, bokt weet massaal over wie het gaat, menig bokker is ontevreden, doe er toch eens wat aan. Een ex mod is niet heilig, zo wel: waar kan ik solliciteren
net als hij topics mag overheersen en daar niet in geremd wordt en hij ook gewoon alles kan zeggen lijkt wel of zo….. als hij er in zit ga ik er inmiddels niet meer bij zitten, puur vanwege de frustratie die ik bij hem krijg…..
Tieneke schreef:Ik weet het niet, TS... Bovendien is de enige toegevoegde waarde van de vrouw eigenlijk seks. Het is niet dat we een brein hebben
cam schreef:Er is een hele goede oplossing voor het probleem. Zet deze bokker in je foeilijst/vijandenlijst en reageer niet meer op de reactie die door bokker worden geplaatst. Als iedereen dat nou eens zou doen wordt het " probleem " vanzelf opgelost.
Met deze bokker is een discussie voeren onbegonnen werk, als je al snapt wat hij schrijft.
En als idd zoals velen al op hebben gemerkt, er van de kant van de mod geen beperkingen zijn voor deze bokker, wij deze beperking dan maar zelf moeten instellen.
Heb ik een tijdje terug gedaan en het bevalt prima.
Het is alleen altijd zo jammer dat mensen deze bokker quoten. Dan zie ik al die onzin weer voorbij komen.
cam schreef:cam schreef:Er is een hele goede oplossing voor het probleem. Zet deze bokker in je foeilijst/vijandenlijst en reageer niet meer op de reactie die door bokker worden geplaatst. Als iedereen dat nou eens zou doen wordt het " probleem " vanzelf opgelost.
Met deze bokker is een discussie voeren onbegonnen werk, als je al snapt wat hij schrijft.
En als idd zoals velen al op hebben gemerkt, er van de kant van de mod geen beperkingen zijn voor deze bokker, wij deze beperking dan maar zelf moeten instellen.
Het is alleen altijd zo jammer dat mensen deze bokker quoten. Dan zie ik al die onzin weer voorbij komen.
Zoals ik al zei, niet meer reageren en niet meer quoten. Lost snel het probleem op. De bokker wil alleen maar provoceren. En zolang mensen reageren blijft hij doorgaan.
Ann schreef:Ik moet er vooral om lachen zo absurd vind ik het vaak, maar dat zijn allemaal geen redenen om als moderator in te grijpen?
cam schreef:Er is een hele goede oplossing voor het probleem. Zet deze bokker in je foeilijst/vijandenlijst en reageer niet meer op de reactie die door bokker worden geplaatst. Als iedereen dat nou eens zou doen wordt het " probleem " vanzelf opgelost.
Maar het is toch gewoon niet eerlijk wat deze gebruiker allemaal kan maken hier op bokt. Zodra ik ga vertellen wat ik met mijn vriend uitspook, dan krijg ik waarscheinlijk gelijk een waarschuwing.
love_western schreef:Misschien moeten we dat idd maar doen, met zijn allen hem negeren. Cyberpesten of niet. Hij kraakt de vrouwen gewoon af. Zijn tenslotte toch alleen maar goed voor de seks. Want voor aangenaam gezelschap kun je ook een hond nemen.
cam schreef:love_western schreef:Misschien moeten we dat idd maar doen, met zijn allen hem negeren. Cyberpesten of niet. Hij kraakt de vrouwen gewoon af. Zijn tenslotte toch alleen maar goed voor de seks. Want voor aangenaam gezelschap kun je ook een hond nemen.
Idd wat dat betreft snap ik niet waarom hij ons blijft opzoeken.
Vrouwen genoeg die hem wel willen omdat ze hem nog niet goed kennen