Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Jemig Giolli, waarom reageer jij zo vreselijk op je teentjes getrapt?
Iemand noemt iets een vreselijke eigenschap en jij gaat meteen los.
Beetje heetgeblakerd of niet?![]()
Ik rook. Vreselijke eigenschap.
Maakt me dat een vreselijk mens?
Beetje relativeren mag wel.
Mjetterd schreef:Tallie1979 schreef:Uiteraard zijn mondjes mensen. Maar ze hebben ook een voorbeeld te stellen, waarbij ze imo geen olie op het vuur moeten gieten.
Ik vind eerlijk gezegd dat jij nu een beetje aan het stoken bent
Amandavd schreef:Ik vind dat de mods een lijn moeten trekken, en dat gebeurt dus duidelijk niet. Want de ene mod ziet er geen kwaad in en lacht mee in het topic, een andere mod maakt TS meteen uit voor cyberpesten.
En zeg nou eens eerlijk, wat is nu meer cyberpesten? Die jongen die zichzelf voor banketstaaf zet waardoor mensen er om moeten lachen, of hoe TS van dat topic in dit topic afgeschilderd wordt als zijnde cyberpesten of kansloos door zowel mods als bokkers? En hoeveel van de moraalridders in dit topic zijn in real life echte roddelaars en doen daar wel mee in dit soort dingen? Bijna iedereen maar op internet gedragen we ons als heilige boontjes.
Citaat:11 - Het is op Bokt niet toegestaan om posts te plaatsen die in strijd zijn met de wet.
Neonlight schreef:Amandavd schreef:Ik vind dat de mods een lijn moeten trekken, en dat gebeurt dus duidelijk niet. Want de ene mod ziet er geen kwaad in en lacht mee in het topic, een andere mod maakt TS meteen uit voor cyberpesten.
En zeg nou eens eerlijk, wat is nu meer cyberpesten? Die jongen die zichzelf voor banketstaaf zet waardoor mensen er om moeten lachen, of hoe TS van dat topic in dit topic afgeschilderd wordt als zijnde cyberpesten of kansloos door zowel mods als bokkers? En hoeveel van de moraalridders in dit topic zijn in real life echte roddelaars en doen daar wel mee in dit soort dingen? Bijna iedereen maar op internet gedragen we ons als heilige boontjes.
Om even hier op in te haken, ik maak TS niet meteen uit voor cyberpesten, ik heb nooit een naam genoemd. Wel dat het topic in deze vorm cyberpesten is, het heeft uiteindelijk als doel iemand publiekelijk belachelijk te maken.
Die jongen zet zich niet voor banketstaaf op het www, hooguit alleen voor de TS op een veilig afgesloten chat-gedeelte. Hij wordt vervolgens voor banketstaaf gezet op het www. Dat is een heel verschil. Hij kiest er niet voor om dit openbaar op het www te hebben, die keuze wordt voor hem gemaakt.
En dat is weer smaad, zie ook http://www.iusmentis.com/meningsuiting/ ... elediging/.
En daarmee ook nog een overtreding van boktregel 11:Citaat:11 - Het is op Bokt niet toegestaan om posts te plaatsen die in strijd zijn met de wet.
Sizzle schreef:Ik vind het slotje wel terecht.
Iemand niet laatst meegekregen dat in een soortgelijke situatie waar ook iemand zich voordeed als belangrijke paardeman zelfmoord gepleegd heeft toen het uit kwam? Hij kon de schaamte niet aan toen het publiekelijk werd.
Liet een vrouw en jonge kinderen achter
Neonlight schreef:Amanda, ten eerste, ik heb dat topic niet gesloten. Ik vermeld alleen maar waarom dit topic gesloten is en waarom er overleg is, dat is waar de TS van dit topic om vraagt.
Ten tweede, ik heb nergens de TS van dat topic beschuldigd. Dat is wat jij er van maakt door selectief te lezen en niet te lezen wat er staat.
De naam is inderdaad niet genoemd, maar dat wil niet zeggen dat het dan maar door de beugel kan en gerechtvaardigd is.
Neonlight schreef:Amanda, in dat topic is veel gedaan. Alleen niet alles wat we doen is zichtbaar. Maar geloof me, dat topic heeft heel wat meer modwerk gekost dan dit topic.
Amandavd schreef:Neonlight schreef:Amanda, in dat topic is veel gedaan. Alleen niet alles wat we doen is zichtbaar. Maar geloof me, dat topic heeft heel wat meer modwerk gekost dan dit topic.
Ja en al dat werk was niet te merken in dat topic want het heeft ellenlange pagina's en hoog oplopende emoties geduurd voordat de rust was terug gekeerd. Er zijn mensen echt gekwetst daar, die vervolgens niet meer wilde reageren. Dat vind ik pas erg, niet zo'n sukkel die indruk probeert te maken op een meiske met allerlei onzin en leugens en vervolgens, zonder dat hij het weet, er om gelachen wordt. Die jongen heeft geen enkele weet van dat er een paar mensen om moesten lachen.