Meedoen zonder paardeninteresses.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TMDan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 23:29

Precies Karin. Bedankt voor de link!

441 pagina's in 1,5 jaar tijd zegt me toch wel dat de interesse redelijk groot is voor de tattookunst. Maar goed, we zien wel hoe het gaat :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:29

VivaLaVida schreef:
antje_vip schreef:
:j Voor de secundaire onderwerpen zijn er genoeg andere fora. Sorry maar dit is een paardenforum en als je daar niks mee hebt: :evaw:

_/-\o_ *\o/* _/-\o_ *\o/* _/-\o_ *\o/*

Ik heb me zooo vaak geïrriteerd aan die mannen die zich hier aanmelden omdat ze op vrouwenjacht zijn. En dan zogenaamd ineens interesse hebben in paarden :roll: right

Mannelijke bokkers be like "ik heb vroeger paardgereden. .. in ponypark slagharen" :+

Nou deze man is in elk geval open en eerlijk!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:29

Ik vind t echr belachelijk sorry. Je hebt toch al je eigen tattooforum waar mensen van hier ook daar zitten? Wat moet je dan hier := ?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:30

Misschien moet je je foto even veranderen in zoiets
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... e9e960.jpg

Oh ja, en melden dat je vrijgezel bent maar verlangt naar een knus gezinnetje waar jij je geld mag afgeven voor de drie paarden van mevrouw te onderhouden en dat je een zwak hebt voor honden en katten. In no time honderd pb's waar je hoe moet reageren om snel binnen te kunnen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:31

zozo met een shirt van jackass nog wel. De 25 nuttige berichten zijn er natuurlijk niet voor niks. Ik vrees als bokt die niet zou hebben dat nu bokt langzaam als paardenforum zijnde aan het verdwijnen zou zijn en zou plaats maken voor al het andere. :\

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:31

Ga in ieder geval niet random vrouwen of meiden complimenteren met hun ogen of wat dan ook. Ik heb af en toe nog steeds een verdwaalde tweaker met een overdosis hormonen op mijn pb. Mensen denken vaak dat ik knap ben omdat ik zo bitchy kan zijn.

Reality bites :'(

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:32

saskiakefie schreef:
zozo met een shirt van jackass nog wel. De 25 nuttige berichten zijn er natuurlijk niet voor niks. Ik vrees als bokt die niet zou hebben dat nu bokt langzaam als paardenforum zijnde aan het verdwijnen zou zijn en zou plaats maken voor al het andere. :\

Laten we eerlijk zijn.. Denk dat het nu zo'n 60% paard is en de rest! de rest _O-

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:32

Kwanyin schreef:
Misschien moet je je foto even veranderen in zoiets
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... e9e960.jpg

Oh ja, en melden dat je vrijgezel bent maar verlangt naar een knus gezinnetje waar jij je geld mag afgeven voor de drie paarden van mevrouw te onderhouden en dat je een zwak hebt voor honden en katten. In no time honderd pb's waar je hoe moet reageren om snel binnen te kunnen.

Ze bedoeld dus kleren uit.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:33

Celien, dat vind ik ook. Ik wil niet onaardig of asociaal zijn, maar het is toch een paardenforum voor iets? Er zijn genoeg andere fora waar je niet eerst je paardenkennis hoeft te faken...
En zoals saskiakefie zegt: het paardengedeelte zou helemaal verdwijnen, nu heeft de helft van de actieve berichten soms al bijna niet meer mat paarden te maken...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:34

Je moet gewoon even je goede wil tonen en dan kom je er wel.

De meeste users zijn best wel aardig hoor. Stiekem. :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:35

Hoeveel mensen zitten er wel niet op bokt die voor 20 jaar terug een jaartje paard gereden hebben maar zijn blijven hangen door het feit dat ze bokt een leuk forum vinden, moeten zij dan ook weg?
Ik vind dit verder niet zo'n probleem hoor, de kans dat je deze man ooit terug vind op bokt is erg klein gezien hij voornamelijk mee wil praten in het tattoo topic.

Daarnaast hij vraagt het, hij heeft zich al min of meer voor gesteld en hij doet tot nu toe alles wat wij vragen.

Hoe mooi willen jullie t nog hebben? :D

TMDan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 23:36

Ik snap jullie punt. Blijkbaar is hier al het één en ander voorgevallen in het verleden wat een aantal van jullie zo doet reageren. Het was het proberen waard zal ik maar zeggen. Na ja, de link staat er in ieder geval. Zal ik jullie hier verder niet meer lastig vallen.

Petrichor

Re: Meedoen zonder paardeninteresses.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:37

Gewoon lekker posten hoor, je hebt hier met vrouwen te doen dus sta vooral stevig in je schoenen! :D

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:38

lieveli schreef:
Je kunt ook gewoon doen alsof je verstand van paarden hebt. Dat doet 90% van de mensen hier :=

_O- opmerking van het jaar, nu al :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:40

Laat je je nou serieus wegjagen?

Je weet toch wat je moet doen om er te komen? Weet zeker dat je geen overlast meer krijgt op het moment dat je gewoon die 25 rondkrijgt hoor.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:41

Hoezo wegjagen? Hij begrijpt gewoon hoe het werkt hier en waarom de 25 nuttige berichten zijn, juist begripvol om dan weg te gaan..

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:46

saskiakefie schreef:
Hoezo wegjagen? Hij begrijpt gewoon hoe het werkt hier en waarom de 25 nuttige berichten zijn, juist begripvol om dan weg te gaan..

Waarom? Hij kan toch nuttige antwoorden geven op bijvoorbeeld de vraag hoe je een schuilstal bouwt en andere vragen over stalling en weide? De gene die daar een topic over opent heeft ook gewoon wat aan dat antwoord en hij heeft weer een post erbij!

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:47

saskiakefie schreef:

Inderdaad :j Ik heb even getemd, omdat ik wel nieuwsgierig ben naar hoe het moderatorteam hier tegenover staat :)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:48

Ik vind het krom. Zat mensen hier die alleen maar in LZP-topics reageren, voor hetzelfde geld hebben die ook niks met paarden. Laat toch, zolang hij hier geen paardenhaatposts rondstrooit zie ik er niks kwaads in. Hij is er tenminste eerlijk over.

En verder sluit ik me volledig bij Kir_Ples aan :))

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:51

Er wordt niet gedwongen dat hij weg moet gaan, alleen hij stelt zelf de vraag en dan is het logisch dat hij een eerlijk antwoord krijgt. Waarom denken jullie anders dat die 25 nuttige berichten er zijn? Natuurlijk houdt het niet iedereen tegen, maar het zal wel wat schelen.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:53

Heb wel wat medelijden met hem, hij was tenminste erg beleefd, dat kan je niet van alles nieuwkomers zeggen :n

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:54

Hoezo medelijden, het is toch zijn keuze? Hij zal niet voor niks dit topic geopend hebben, waarschijnlijk al omdat het niet helemaal goed voelde of hij zelf al twijfelde. Medelijden lijkt me niet nodig hoor.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:57

Snollygoster schreef:
Heb wel wat medelijden met hem, hij was tenminste erg beleefd, dat kan je niet van alles nieuwkomers zeggen :n

Ik vind het ook wel een beetje sneu hoor....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:02

Hij komt er wel overheen hoor.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:08

ja, hij komt er vast overheen. ik snap echt niet waarom hij hier niet welkom zou zijn?

misschien gaat hij wel van paarden houden door dit forum? misschien niet? iedereen moet hier welkom zijn hoor...

sorry, maar een paar dominante paardenmeisjes moeten je niet in de weg staan hoor..