441 pagina's in 1,5 jaar tijd zegt me toch wel dat de interesse redelijk groot is voor de tattookunst. Maar goed, we zien wel hoe het gaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VivaLaVida schreef:antje_vip schreef:Voor de secundaire onderwerpen zijn er genoeg andere fora. Sorry maar dit is een paardenforum en als je daar niks mee hebt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb me zooo vaak geïrriteerd aan die mannen die zich hier aanmelden omdat ze op vrouwenjacht zijn. En dan zogenaamd ineens interesse hebben in paardenright
Mannelijke bokkers be like "ik heb vroeger paardgereden. .. in ponypark slagharen"
saskiakefie schreef:zozo met een shirt van jackass nog wel. De 25 nuttige berichten zijn er natuurlijk niet voor niks. Ik vrees als bokt die niet zou hebben dat nu bokt langzaam als paardenforum zijnde aan het verdwijnen zou zijn en zou plaats maken voor al het andere.
Kwanyin schreef:Misschien moet je je foto even veranderen in zoiets
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... e9e960.jpg
Oh ja, en melden dat je vrijgezel bent maar verlangt naar een knus gezinnetje waar jij je geld mag afgeven voor de drie paarden van mevrouw te onderhouden en dat je een zwak hebt voor honden en katten. In no time honderd pb's waar je hoe moet reageren om snel binnen te kunnen.
saskiakefie schreef:Hoezo wegjagen? Hij begrijpt gewoon hoe het werkt hier en waarom de 25 nuttige berichten zijn, juist begripvol om dan weg te gaan..