PB's gelezen door moderators/beheerders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 09:54

Weet je wat ik soms niet begrijp? Dat Bart uberhaupt nog zin heeft in een forum als dit. Ik ben geen heilige en soms ook wat onredelijk maar weet het uiteindelijk wel altijd op een normale manier PRIVE op te lossen. Mensen zo direct gaan beschuldigen, want zo komt het wel over hoe je het ook wendt of keert (en dat is geen oordeel maar interpretatie) vind ik persoonlijk nogal zwaar. Had ik Bart geweest was bokt allang op zwart gegaan. Om misselijk van te worden dat geschop, getreiter en geziek. Doe het verdomme via PB, heel bokt hoeft toch niet mee te genieten van jullie persoonlijke vetes?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:19

Fasel schreef:
Weet je wat ik soms niet begrijp? Dat Bart uberhaupt nog zin heeft in een forum als dit. Ik ben geen heilige en soms ook wat onredelijk maar weet het uiteindelijk wel altijd op een normale manier PRIVE op te lossen. Mensen zo direct gaan beschuldigen, want zo komt het wel over hoe je het ook wendt of keert (en dat is geen oordeel maar interpretatie) vind ik persoonlijk nogal zwaar. Had ik Bart geweest was bokt allang op zwart gegaan. Om misselijk van te worden dat geschop, getreiter en geziek. Doe het verdomme via PB, heel bokt hoeft toch niet mee te genieten van jullie persoonlijke vetes?

Niets aan toe te voegen, ik ben het helemaal met Fasel eens.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:06

vikki"]
[quote="Fasel schreef:
Doe het verdomme via PB, heel bokt hoeft toch niet mee te genieten van jullie persoonlijke vetes?

Ja maar, dat is af en toe juist leuk.... Weer eens wat anders dan altijd serieus.. Schijnheilig

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:47

Bart, heb jij of een mod ooit een pb van iemand gelezen die NIET aan jou (of mod) gericht was (en dan bedoel ik natuurlijk niet iets wat doorgestuurd is Tong uitsteken )?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:55

Yup, ik heb willemijn wel eens wat laten zien Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door BartVB op 12-12-03 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:58

Jo Bart, ik vraag je wat Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:00

Dacht dat ik je vraag al beantwoord had Schijnheilig

Maar goed, waar je op doelt is in dit topic al beantwoord.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:01

Fout beantwoord.
Ik zou graag een ja of een nee horen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:04

Dan moet je ff dit topic lezen en je huiswerk dus doen voor je domme vragen stelt Tong uitsteken

Maar ik heb het nogal gehad met dit steeds weer terugkomende onderwerp. In the end komt het allemaal neer op vertrouwen. Vertrouw je er op dat ik het niet vind kunnen dat een beheerder in PBs/Email zit te snuffelen of niet? Als je me niet vertrouwd dan raad ik je aan gewoon Email te gebruiken. Jij blij, ik blij Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:06

BartVB schreef:
Dan moet je ff dit topic lezen en je huiswerk dus doen voor je domme vragen stelt Tong uitsteken

Maar ik heb het nogal gehad met dit steeds weer terugkomende onderwerp. In the end komt het allemaal neer op vertrouwen. Vertrouw je er op dat ik het niet vind kunnen dat een beheerder in PBs/Email zit te snuffelen of niet? Als je me niet vertrouwd dan raad ik je aan gewoon Email te gebruiken. Jij blij, ik blij Haha!

vertrouwd? Scheve mond
Ik vraag je wat, welk deel van de vraag snap je niet?

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 01:52

Et voila, het antwoord:
Citaat:
Heike kan het niet, ze heeft geen toegang tot de database.
Bart kan het wel maar doet het niet behalve in extreme gevallen zoals b.v. dat Tweety verhaal of als er complete posts van moderatorpraat bij users terecht komen.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 02:22

CCCCorine schreef:
Priveberichten lezen met een forum als dit, is mogelijk als je handig bent met php. Daarnaast kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er dingen zijn die Bart NIET kan met een phpBB-forum, maar ik kan me ook niet voorstellen dat Bart de hele dag priveberichten van alle gebruikers aan het lezen is.

Er zal wel een zoekfunctie zijn die op die bepaalde naam ook de PB's doorspit.

Er is een mod die je kunt installeren en dan heb je toegang tot de prive berichten via het admin panel...
Ik heb zelf die mod niet geinstalleerd, dus ik zou ook niet kunnen zeggen hoe die precies werkt. Mijn data-beest laat ik zoveel mogelijk met rust, die is chagerijnig als ie gewekt wordt Tong uitsteken

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 02:33

Mensen die hier nou zo bang voor zijn moeten maar een hutje gaan zoeken.
Als beheerder krijg je nou eenmaal nogal wat gegevens onder je neus,en als je serieus bezig bent heb je gewoon geen tijd om je daar druk om te maken.
Ik ben ook echt niet de hele dag bezig om de exchangeserver door te spitten naar leuke berichtjes,wat schiet ik ermee op.
Ik denk dat Bart ook wel een soort beroepsethiek kent.
Als je echt 100% privacy wil moet je een kistje bestellen en erin gaan liggen.
Wist je dat ze met een satteliet in je achtertuin kunnen kijken,misschien wel je gesprekken afluisteren.(ff paranoia zaaien) Wow!

Sorry voor de tikfouten, was al moe en dit soort gezanik krijg ik ook nogal eens aan m'n hoofd,ben plaatsvervangend boos. Boos!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 02:44

Niet alleen als beheerder... ik heb het al vaker gezegd in andere topics, en doe het nog eens. Als iemand echt kwaadwillend is en genoeg van computers afweet, kan die (op wat voor manier en hoe lang het ook duurt) in je gegevens komen. Dat zal niet altijd even makkelijk wezen, maar alles in je computers is toegankelijk als je op internet zit. Heel simpel, zelfs de systemen van de FBI worden van tijd tot tijd gekraakt. En dan gaat iemand zich druk maken over pb's die door een beheerder gelezen worden als er problemen zijn? Bart zal echt geen pb's gaan lezen die niets met bepaalde situaties te maken hebben die van belang kunnen zijn voor bokt. Daar vertrouw ik op. En als iemand dat niet doet, dan had die persoon zich misschien al beter niet aan kunnen melden Lachen.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 04:41

Kayla"]
[quote="BartVB schreef:

vertrouwd? Scheve mond
Ik vraag je wat, welk deel van de vraag snap je niet?
[/quote]

Volgens mij snapt ie je vraag wel maar heeft ie het antwoord ergens hier al gegeven. Misschien moet je even kijken Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:37

Ik heb er lang over nagedacht sinds ik hier een bericht plaatste.... En eigenlijk moet het ook mogelijk zijn dat een beheerder prive berichten kan lezen. Je hebt idioten rondlopen en als deze zo gepakt worden is dat helemaal niet erg.

Ik moet eerlijk zeggen dat het me geen bal intresseert of Bart wel of niet mijn pB s leest. (zal hij niet altijd even leuk vinden, daar niet van Knipoog ) Het is aan Bart om dit niet te misbruiken. En totdat het tegendeel bewezen is zal ik hem daarin moeten vertrouwen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:09

Niets in veilig op het internet. De enige manier om dingen op je computer 100% veilig te stellen is door de stekker eruit te trekken en hem in een kluis te proppen.
Iedere pc die een lijntje heeft naar buiten is te hacken.

Net als dit forum, php is over het algemeen niet al te moeilijk te hacken. Dus al je echt kwaad wilt kun je zelfs de PB's van Bart lezen.
Ik zie alleen het nut er niet van in.
Als je echt persoonlijke informatie wilt sturen is het misschien verstandig dat via email te doen, hoewel ook dat te onderscheppen valt. Maar als je zo gaat denken dan ben je nog wel even bezig.

Maar het is inderdaad een kwestie van goed vertrouwen. Als jij je netjes aan de regeltjes houd is er toch niets aan de hand? Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 11:31

het maakt mij eigenlijk ook niet uit, maar ik vind het wel belangrijk te weten dat het kan, omdat dat bepaalt welke info ik via pb verstuur of op een andere manier die ik wel veilig vind. als je een keuze kan maken, vind ik dat je altijd zoveel mogelijk info moet hebben, zodat je de beste keuze maakt.

MrMagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 16:07

Ach, ik kan me ook niet druk maken om wat voor dingen hier rond gaan en wat voor prive-zaken ik via pb verstuur.
Ik vertrouw erop dat het niet gelezen wordt door Bart. En mocht hij het wel willen lezen gaat hij zijn gang maar.

En anders kan je beter je de stekker van je computer eruit halen en helemaal niet meer internetten.
Of nog beter stoppen met leven, want altijd en overal zullen gegevens van jou te vinden zijn.