Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fasel schreef:Weet je wat ik soms niet begrijp? Dat Bart uberhaupt nog zin heeft in een forum als dit. Ik ben geen heilige en soms ook wat onredelijk maar weet het uiteindelijk wel altijd op een normale manier PRIVE op te lossen. Mensen zo direct gaan beschuldigen, want zo komt het wel over hoe je het ook wendt of keert (en dat is geen oordeel maar interpretatie) vind ik persoonlijk nogal zwaar. Had ik Bart geweest was bokt allang op zwart gegaan. Om misselijk van te worden dat geschop, getreiter en geziek. Doe het verdomme via PB, heel bokt hoeft toch niet mee te genieten van jullie persoonlijke vetes?
BartVB schreef:Dan moet je ff dit topic lezen en je huiswerk dus doen voor je domme vragen stelt
Maar ik heb het nogal gehad met dit steeds weer terugkomende onderwerp. In the end komt het allemaal neer op vertrouwen. Vertrouw je er op dat ik het niet vind kunnen dat een beheerder in PBs/Email zit te snuffelen of niet? Als je me niet vertrouwd dan raad ik je aan gewoon Email te gebruiken. Jij blij, ik blij
CCCCorine schreef:Priveberichten lezen met een forum als dit, is mogelijk als je handig bent met php. Daarnaast kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er dingen zijn die Bart NIET kan met een phpBB-forum, maar ik kan me ook niet voorstellen dat Bart de hele dag priveberichten van alle gebruikers aan het lezen is.
Er zal wel een zoekfunctie zijn die op die bepaalde naam ook de PB's doorspit.
Kayla"]
[quote="BartVB schreef:Dan moet je ff dit topic lezen en je huiswerk dus doen voor je domme vragen stelt
Maar ik heb het nogal gehad met dit steeds weer terugkomende onderwerp. In the end komt het allemaal neer op vertrouwen. Vertrouw je er op dat ik het niet vind kunnen dat een beheerder in PBs/Email zit te snuffelen of niet? Als je me niet vertrouwd dan raad ik je aan gewoon Email te gebruiken. Jij blij, ik blij