Een Penny bokt! Waarom is die er nog niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

16Denters

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:30

Esmeej333 schreef:
Dat mensen dit zwaar serieus opnemen, denk dat het meer als grapje bedoeld is.
Ik zou de penny's en de bijbehorende reltopics in de vakantie best missen -O- .

Dat soort topics zou ik dan ook missen!

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:31

Dit topicslaat dus nergens op.
Waarom moeten penny's altijd afgekraakt worden? niet iedereen die niet volwassen is, wil gelijk een penny zijn of zich zo gedragen.
We zijn allemaal penny's geweest (de een erger dan de ander) dus laat kind lekker kind zijn.
Kijk sommige geven slecht advies, maar wie ben je omdat advies aan te nemen? wie heeft er dan verstand van? jij inidergeval niet als je dat advies aanneemt.
En kijk je hebt ze erbij van dat betweterige gedoe, maar negeer dat soort lekker! Erger je er niet zo aan, als je er niet tegen kan dan klik je gewoon dat topic weg, en als er erg slecht advies word gegeven tem je het toch gewoon? of laat je er een slotje op zetten.
Zo dat is er uit! :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:39

Dat snap ik niet zo, vanwaar het gemis van zulke penny topics? is er zo'n behoefte om een ander belachelijk te maken, of om lachend te kijken hoe iemand zichzelf belachelijk maakt? Of wat je ook vaak ziet, topics waarin een groep meiden samenspant tegen één persoon? Blijkbaar heb ik andere humor want ik zou zulke topics totaal niet missen :)

Fritt_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:45

Aan de ene kant vind ik het wel een goed idee.
Gister kwam ik een topic tegen van een meisje dat graag een pony wilde en van haar werd geen spaan heel gelaten. Sorry hoor, maar iedere bokker is penny geweest (of had al een pony)(heren misschien uitgezonderd). Een los forum zorgt er dan misschien inderdaad voor dat er lekker gedagdroomd kan worden en dat spelfouten getolereerd worden (wat kunnen mensen daarover zeuren). Ja, ik erger me er ook mateloos aan, maar het schijnt bij deze tijd te horen.....
Aan de andere kant is het wel een beetje sneu om mensen in hokjes te plaatsen en bokt moet voor alle paardenmensen (/mensen met paarden) open (en lief!) zijn....

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:46

Niet mensen die zichzelf belachelijk maken of mensen die anderen belachelijk maken. Maar zo'n zogenaamd nieuw account, in de vakantie aangemaakt met een raar verhaal en dan alle mensen die dat serieus nemen. Net als dit topic, is overduidelijk een grapje, en sommige mensen nemen het zwaar op.
Ik ben blij met bokt, voor die jonkies, denk dat ze er heel wat van opsteken, maar om sommige opmerkingen van bepaalde jonkies trek ik m'n wenkbrauwen wel eens op of moet ik even grinniken ja, zie ik niks verkeerds aan, zijn allemaal jong geweest.
En zo 'oud' ben ik zelf ook niet trouwens, benz elf ook pnny geweest en proud of it!
Mijn tinkerruin heeft ook een roze lakhalster, dus nog steeds een beetje penny :Y) .

Fritt_J

Re: Een Penny bokt! Waarom is die er nog niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:53

Ja, dat het een grapje was, had ik gelezen. Het antwoord was dan ook niet serieus; behalve de laatste zin....

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 14:21

Voor de 'grap' even de berichten van TS terug gelezen. Nog nauwelijks uit haar penny tijd hè :D

:P

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 14:22

Voordat we verder gaan: wat ís een penny überhaupt?

Ik lees het hier zo vaak op Bokt, en het lijkt een scheldwoord waar je echt alle kanten mee op kunt. Als het paardrijdende slachtoffer maar vrouwelijk en jong is. Soms betekent het niets anders dan 'jong paardenmeisje', soms meer letterlijk 'abonnee op de Penny', vaak echter lijken ze irritatie op te wekken: meisjes die alles beter weten zijn penny, meisjes die giechelig doen zijn penny, meisjes die terugschrikken voor zwaar werk of voor een zware opleiding zijn penny. En meisjes om wie het misschien gaat doen héél erg hun best om te zeggen dat ze zeker geen penny zijn.

Niemand wil een penny zijn, hoeveel abonnees dat blad ook mag hebben. Volgens mij heeft het onderhand weinig meer met het tijdschrift te maken. Maar mensen... 90% van ons is toch voor zijn veertiende begonnen? Als je je daarvoor schaamt, steek dan gerust je stapel oude Penny's in de fik, maar als je anderen een verwijt maakt, maak het dan een beetje concreet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:07

Om nog even terug te komen op het 12+ gedeelte: Het is niet zo dat als een kind 12 wordt, hij of zij spontaan verandert en geen 'penny' meer is. Was het maar waar.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:31

Het gros van de mensen die zich keren tegen 'Penny's' zijn de meiden die zelf nét iets ouder zijn. Het is logisch dat die het verschil tussen 11-12-13 en 14-15-16 héél belangrijk en groot vinden!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 11:42

YRT is de plek waar jonge(re) Bokkers hun ei kwijt kunnen, mocht je je aan een bepaalde jonge Bokker 'ergeren', kies er dan voor om niet in topics van de desbetreffende gebruiker te posten.
Mocht je een topic zien waarvan je denkt dat het niet op waarheid berust, TeM dan even.

Lizzyy schreef:
KimD schreef:
Ik neem aan dat dit als een grapje bedoeld is Doanique. :=

Klopt :+

En om deze reden gaat het topic op slot. :)