waarom op slot?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:24

delerium schreef:
secricible: het staat ook jou vrij om, als je twijfelt aan een moderator, contact op te nemen en er iets aan te doen. Dit soort post dragen ongeveer niets bij maar maken een verder gesprek gewoon naar. Ik vind het ook ronduit grof richting de mods die hier antwoorden.

Dat is een beetje het probleem. Zolang als ik lid ben zijn er al zoveel kritische topics geplaatst richting diverse onderwerpen waarbij volgens een grote groep onjuist is gehandelt, maar er wordt altijd met een berg drogredenen recht gepraat wat krom is en dat komt me echt compleetd de neus uit.
Andere vragen worden gewoon genegeerd (ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag van zowel pagina 1 als pagina 2).
Ik voel me hier steeds minder serieus genomen. Bokt doet altijd alsof het zo open staat voor kritiek, maar uiteindelijk wordt alles weggewimpeld want jullie hebben toch altijd gelijk. Over grof gesproken..
In het verleden heb ik geprobeerd om structureel met jullie hierover te discussieren, maar nogmaals: allesw at recht is wordt krom gebreide en andersom, dus dat levert toch niks op.
Daar komt bij dat regelmatig dezelfde moderators opduiken met dit soort problemen, het zijn altijd dezelfde.
Leuk dat jullie nu nog contact met ts hebben gezocht, maar het is echt mosterd naar de maaltijd. Je jaagt mensen weg op deze manier.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:12

Marga, Waarom sluit je nu wederom een topic zonder duidelijke reden? Ik doel nu op het topic in OV over de haflinger Zsazsa. Het slotje is zogezegd wegens gebrek aan toestemming, maar het staat toch echt in de OP dat er WEL toestemming is gegeven :x

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:19

Omdat ik niet goed gelezen had, mijn excuses. :)
Topic is weer open.

poetser

Re: waarom op slot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:26

:)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:03

Ceriadwen schreef:
Ten eerste vind ik het buitengewoon jammer dat een vraag waarom een topic op slot gaat met de bijbehorende argumentatie als kritiek gezien wordt en sterker nog dat men blijkbaar vind dat dit niet gezegd mag worden of geuit mag worden in het openbaar maar dat het allemaal via PB moet.

Daarnaast vind ik het ontzettend vervelend dat als ik dan de argumenten van het modteam naar mijn mening als drogredeneringen uiteenzet, dat ik dat blijkbaar ook niet openbaar mag doen want dan wordt dat gezien als kritiek en respectloos. Ook dit moet via PB.

Waarom zou dit via PB moeten? Van wie?
Natuurlijk mag er kritiek geuit worden, dat is geen enkel probleem. Sterker nog: ik denk dat er niets mis mee is om het voor iemand op te nemen als je vindt dat diegene onrecht aangedaan wordt.
Is het echter vooral het functioneren van een moderator/een paar mods/het modteam dan is FZ daar nooit de juiste plaats voor.
Ofwel: een open gesprek met daarin feedback en reactie: prima. Een centrale tomatengooierij? Nooit.
En inmiddels is iedereen (ik incl.) het "op de bal ipv op de man" wel zat denk ik, maar het is gewoon ontzettend waar.

Citaat:
Volgens mij was de TS een beginnende bokker (in iedergeval geregistreerd op 11-11-2013) Had het niet in de lijn van het beleid gelegen om die bokker te helpen door bijvoobeeld de openingspost aan te passen, en dan het topic te verplaatsen naar het goede forum? Het gewraakte zinnetje had er best uitgesloopt kunnen worden bijvoorbeeld. (en kom nou niet met het is TS haar post, dus kunnen we dat niet zomaar aanpassen, want als deze nieuwe bokker diens account wil wissen met al diens posts zijn het ineens bokts posts en kan dat niet)

Y;( Ik kom wel degelijk met "het is TS haar post". We liggen (terecht!) aan bijzonder strenge banden wanneer het gaat om editten. Dat was in deze echt heel prima mogelijk geweest, zoals Marga al eerder aangaf: er is contact gezocht met de TS om tot een goede oplossing te komen.
En heel eerlijk he, stel dat TS nu gekomen zou zijn met "ik wil het topic verwijderd hebben" en we zouden dat zondermeer doen. Hoe rot is dat dan voor iedereen die zoveel moeite in het topic heeft gestoken?

Citaat:
Dat deze nieuwe bokker nooit meer terugkomt dat kan ik mij enigszins wel voorstellen.

Wat ik denk dat er gebeurd is, is dat Marga de topictitel zag, dacht dit hoor hier niet. Crosswise de openingspost heeft gelezen, gezien heeft dat het een vrij actief topic is, niet verder gelezen heeft en de boel op slot gegooid heeft zonder zich er verder in te verdiepen of verder over na te denken.

En dat geeft helemaal niks, helemaal niks. Mods zijn mensen, mogen fouten maken hebben het ook wel eens te druk om zich goed in te lezen voordat ze een beslissing en daarnaar handelen. Zeg dat dan gewoon, pas de post aan, verplaats het en zeg "stomme ik, ik heb een foutje gemaakt, sorrie" Dan is het klaar.

Invullend denken is best link. Marga is net als jij, ik, en iedereen hier een mens. Ik ken Marga als iemand die haar verantwoordelijkheden uitstekend draagt en die verantwoordelijkheid ook neemt voor haar fouten.
In dit geval is het denk ik alleen niet heel veel moeilijker dan dat Marga achter haar acties staat. En voor wat het waard is: ik sta ook, en nog steeds 100% achter hoe Marga in deze het beleid heeft uitgevoerd, het is gewoon correct gegaan.
En nee, dat is evengoed niet leuk, ik begrijp oprecht dat er mensen gewoon zwaar van balen. En ook de vraagtekens begrijp ik. Zeker wel. En yup, fouten kunnen gemaakt, en dat mag. Dat is hier echter alleen niet van toepassing...

Citaat:
Nogmaals ik vind het bijzonder jammer dat dit als kritiek op de mods gezien wordt want het is kritiek op de situatie die hier aangehaald is en hoe hierop gehandeld en gereageerd wordt door het team. Voordat er straks weer geroepen wordt dat het ongefundeerde kritiek is kan ik alvast vertellen dat de opmerkingen die er in dit topic gemaakt zijn allemaal goed onderbouwd zijn en gefundeerd.

Nergens wordt gesproken over ononderbouwd hoor. Ik weet ook verdraaid goed dat er in de Boktgeschiedenis genoeg fouten zijn gemaakt. Toen, in het heden, en in de toekomst gaan we die helaas niet kunnen uitsluiten.
Ik blijf me alleen afvragen, is de kritiek gericht op het beleid of op de wijze waarop het beleid wordt uitgevoerd door de mods? Want dat zijn 2 zeer verschillende dingen...

Secricible: hadden we maar altijd gelijk :)) Helaas: echt niet...
Ik vind het alleen jammer dat je mijn antwoorden meteen als drogredeneringen weg zet. Het kan best dat je het er niet mee eens bent, maar dit is gewoon hoe het ervoor staat.
En ook aan jou de vraag, wat is het pijnpunt? Het beleid of de wijze waarop het beleid wordt uitgevoerd?
En is het vervelend dat steeds dezelfde mods komen? Ik heb bv in een jaar slechts 3 pagina's op FZ gepost. En dat is dan incl de dienstmededelingen en het 1-april gedoe. Ik denk dus dat je mij niet bedoelt, maar ik denk evengoed dat je mij wel bedoelt. Ik weet niet zo goed hoe ik die opmerking moet interpreteren.
Nu nog contact gezocht? Dan zouden we hopeloos achter lopen inderdaad. Gelukkig is dat niet het geval.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:18

Ik zeg niet dat jullie steeds gelijk hebben, volgens mij was heel duidelijk waar ik op doelde.
Ik geloof niet dat ik doel op het beleid, maar de wijze waarop het beleid meestal geïnterpreteerd wordt.

Verder begrijp je me verkeerd: ik doel niet op dat hier steeds dezelfde personen posten, ik doel er op dat steeds topics op fz opduiken waarin vraagtekens gezet worden bij bepaalde beslissingen en dat dit steeds beslissingen van dezelfde mods zijn. Ik weet niet of dat is omdat bepaalde mods hun werk niet goed doen, maar ik heb meer het idee dat die regels op hun eigen manier interpreteren of dat ze posts maar half lezen voor ze handelen.
Er is al een aantal keer benoemd dat een heel aantal argumenten die genoemd zijn gewoon totaal onjuist zijn, waarna het antwoord weer een beetje gedraaid wordt in een nieuwe richting. Ik, en andere bokkers ook, beginnen dat compleet beu te zijn. Ik ben ook niet de enige die een hoop drogredenaties ziet verschijnen in jullie redenaties als je de overige posts leest.

Het aantal topics waarin een mod toegeeft een fout te hebben gemaakt is echt minimaal. Topics al deze daarentegen, waarin argumenten steeds iets bijgewerkt worden zijn er vele male meer.

Om te eindigen met het feit dat bepaalde vragen gewoon niet eens beantwoord worden. Je motiveert mensen totaal niet meer om mee te denken over bokt e.d. Gewoon omdat er toch niet naar geluisterd wordt en het gaat zoals jullie willen.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:37

Ik had je daarin inderdaad verkeerd begrepen.

Verder is me niet heel erg duidelijk waarop je nu precies doelt. Want jij kunt noemen "volgens mij was het heel duidelijk". Maar als ik het zou moeten bedenken dan zou ik zeggen dat er nog oud zeer zit ergens. Dat jij ervaart dat je niet goed met het team kan praten. En dat kan, en dat is naar. Maar dat lijkt me niet heel veel te maken te hebben met dit topic, want dit topic gaat over een specifiek ander topic en het "waarom is de keuze gemaakt die gemaakt is". Die uitleg is gegeven, en daarover kan heel prima gesproken worden. Dus nee. Waar je precies op doelt is in deze niet helder.

En verder kan ik gewoon niets meer betekenen; het is duidelijk dat jij met frustraties en ergernis zit. Maar het zal niet uitmaken op hoeveel manieren ik iets ga proberen duidelijk te maken: de boodschap blijft hetzelfde en het is een boodschap waar jij niets mee kunt. Want we hebben enerzijds onze werkwijze, en daarin volgen we beleid, maar anderszijds benoem jij die argumenten als drogredeneringen en onjuist. Geef je aan dat je niet serieus genomen wordt, en het spijt me, maar mijn visie is dat niet. En ik weet niet hoe jij daar in staat, maar ik heb geen trek in een wellus-nietus.
Als er een vraag is die je niet (voldoende) beantwoord vindt spijt me dat, er is geen opzet in het spel. Stel hem gerust opnieuw.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 23:21

@ Delerium
Een van de eerste posten op bladzijde 1 staat dat dit per PB moet.
Revanches schreef:
Misschien had je ook gewoon de moderator in kwestie die het gesloten heeft even een pb kunnen sturen.
Ik weet zeker dat je netjes een antwoord van haar had terug gehad met de reden van sluiting.

Ik snap niet dat je dit persoonlijk neemt. Ik heb het niet tegen jou als persoon, ik heb het over de mod, en hoe blijkbaar wij eindgebruikers tegen de organisatorische disfunctioneren van sommige mods aanlopen. In dit geval is het iets dat marga gedaan heeft, kan morgen weer iemand anders zijn.

En zoals ik al zei fouten maken mag, kan en gebeurd. Maar er dan een draai aan geven alsof wij het iq van een poffertje hebben is niet gaaf. Ik voel me dan als gebruiker niet gehoord, gekleineerd en al helemaal niet serieus genomen wat bij mij de reactie uitlokt om het team in te MOETEN laten zien dat dit gewoon niet de manier is waarop je met je eindgebruikers omgaat.

Ga nou eens objectief dit topic aandachtig doorlezen, zet alle contradicties die door groene teamleden eens op een a4tje en dan ook de onwaarheden (zoals dat Marga overleg heeft gehad over dat slotje, want dat gebeurd altijd. Twee of drie posts hierboven zegt ze "sorrie, te snel op slot gedaan? Was daar geen overleg over dan, of was het eerste overleg niet waar?)

En dan erbij zetten welke redeneringen er gegeven zijn voor dat slotje, en welke daarvan plausibel zijn. Goed hij stond niet goed, goed TS heeft zich ernstig onhandig uitgedrukt maar alle andere verklaringen voor het slotje zijn niet plausibel en als je objectief kijkt dan kan je niet anders dan dit met mij eens zijn.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:37

Dat tweede slotje ging over een ander topic toch?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 14:14

nee gaat nog steeds om hetzelfde topic

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:52

Deze toch? :D
poetser schreef:
Marga, Waarom sluit je nu wederom een topic zonder duidelijke reden? Ik doel nu op het topic in OV over de haflinger Zsazsa. Het slotje is zogezegd wegens gebrek aan toestemming, maar het staat toch echt in de OP dat er WEL toestemming is gegeven :x

Marga schreef:
Omdat ik niet goed gelezen had, mijn excuses. :)
Topic is weer open.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 14:59

Sorrie my mistake.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:03

Ceriadwen schreef:
Ik snap niet dat je dit persoonlijk neemt. Ik heb het niet tegen jou als persoon, ik heb het over de mod, en hoe blijkbaar wij eindgebruikers tegen de organisatorische disfunctioneren van sommige mods aanlopen. In dit geval is het iets dat marga gedaan heeft, kan morgen weer iemand anders zijn.

Ik neem het persoonlijk in die zin dat het feitelijk niets uitmaakt tegen wie je het hebt. Het beleid is gewoon correct uitgevoerd en ik zou het niet anders gedaan hebben dan Marga.

Citaat:
En zoals ik al zei fouten maken mag, kan en gebeurd. Maar er dan een draai aan geven alsof wij het iq van een poffertje hebben is niet gaaf. Ik voel me dan als gebruiker niet gehoord, gekleineerd en al helemaal niet serieus genomen wat bij mij de reactie uitlokt om het team in te MOETEN laten zien dat dit gewoon niet de manier is waarop je met je eindgebruikers omgaat.

Spijker op z'n kop: bij jou roept het de reactie op dat je MOET laten zien dat het verkeerd is.
Feiten: er is niets verkeerd gegaan. Dit is zoals we het doen, dit is zoals we het moeten doen. En dit is beleid waarover we in gesprek zijn. Al tijden. En waarover we in gesprek blijven. Omdat we doen wat we geloven dat goed is. Niet wat goed is voor ons; maar voor de gebruikers van Bokt. Want betere opties zijn er niet, en als we uitleggen waarom is het evenmin goed. Maar face it: dit is het. Leuker wordt het niet, makkelijker niet, moeilijker niet, interessanter niet, en nee, er komt ook geen betoog over de gebruiker in kwestie.
Dit is het, alles meer wordt alleen maar herhaling.
Is dat niet genoeg: er zijn verschillende hoofdmods die je aan kunt schieten, en/of Bart en Jessica.

En het IQ van een poffertje. Jouw interpretatie, niemands woorden of mening.

Citaat:
Ga nou eens objectief dit topic aandachtig doorlezen, zet alle contradicties die door groene teamleden eens op een a4tje en dan ook de onwaarheden (zoals dat Marga overleg heeft gehad over dat slotje, want dat gebeurd altijd. Twee of drie posts hierboven zegt ze "sorrie, te snel op slot gedaan? Was daar geen overleg over dan, of was het eerste overleg niet waar?)

Marga heeft wel dégelijk overleg gehad over dat slotje. Onder andere met mij. Een excuus lijkt me nu van jou uit op z'n plaats.
Er is een verschil tussen standaardsituaties en bijzondere situaties.
Een heel eenvoudige regel op OV is dat er toestemming nodig is van de eigenaar. Dat is een heel standaard iets, en het slotje dat komt als die toestemming ontbreekt is even zo standaard (en het weer openen van het topic als die toestemming achteraf komt.). Om daarover te overleggen: nee. Dat zijn dingen die geen overleg hoeven. Er is dan gewoon sprake van modden zonder eigen invulling. Staat de toestemming er? Nee. Dan een slot. Kind kan de was doen. Marga zag nu de toestemming niet die er wel stond, en heeft daarom een slotje geplaatst. Verkeerd? Ja. De duidelijke menselijke fout. Maakt daarom dat al die soort situaties overlegd moeten worden? Welnee.
Is er in het topic over Easyboy sprake van een standaardsituatie? Gelukkig niet. En daarom heeft Marga over het ene topic wél overleg gehad, en over het andere topic niet.
Ook weer compleet zoals het hoort.

Citaat:
En dan erbij zetten welke redeneringen er gegeven zijn voor dat slotje, en welke daarvan plausibel zijn. Goed hij stond niet goed, goed TS heeft zich ernstig onhandig uitgedrukt maar alle andere verklaringen voor het slotje zijn niet plausibel en als je objectief kijkt dan kan je niet anders dan dit met mij eens zijn.
Hoe objectief ik ook kijk: ik sta er gewoon achter. En plausibel of niet: het zijn gewoon de redenen, daarom is het gegaan zoals het gegaan is. En waren er fouten gemaakt? Prima. Maar daar is nu gewoon géén sprake van...

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:57

Het spijt me, maar hier krijg k een naar smaakje van. Het topic is gesloten. Mocht het gesloten worden? Ja want het beleid zegt....
Maar hoe zit het dan met de interpretatie? Het was een goed lopend, beleefd en interessant topic, op die ene opmerking in het begin na. Was het werkelijk nodig dat het topic gesloten werd? Volgens mij niet.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 17:41

@ Delerium als ik jouw antwoord samenvat dan sta jij dus achter het argument dat het topic een "ruzie" bevatte tussen twee mensen, en hebben jullie heel zorgvuldig besproken en gedaan wat er nou met dat topic moest gebeuren. Jullie hebben het topic aandachtig gelezen en een weloverwogen oordeel gemaakt en van daaruit gehandeld?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 01:56

Ja. Hoewel ik mij niet kan vinden in "tussen 2 mensen". Maar ik blijf erbij dat ik vind dat we zorgvuldig hebben besproken en daaruit conclusies hebben getrokken en die hebben gevolgd. Weloverwogen.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 10:34

[MD] 'knorrend' veulen.

Kunnen jullie ook even kijken naar de wending van dit topic met dan het beleid naast je?

Ik kan slechts zeggen dat ik nog helemaal niet overtuigd ben van de zorgvuldigheid van de conclusies die ten aanzien van het topic getrokken zijn. Ik heb ook een beetje het gevoel dat ik tegen een ambtenaar die vastgeroest zit in een beleid aan het praten ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:23

Sorry maar ik vind de toon die naar de mods aangeslagen word nou niet echt vriendelijk, het is niet zo dat ze alles maar te accepteren hebben omdat ze een groen kleurtje hebben en zich dan alsnog uitgebreid moeten verantwoorden terwijl dingen al ingevuld zijn voordat ze een kans krijgen om te antwoorden..
Er is overleg is er al gezegd, de TS van het topic reageert alleen (nog) niet, misschien is het mogelijk een ander topic te openen om de discussie en juridische informatie te bespreken zonder dat het over een specifiek geval gaat? Dat is ook nog een optie natuurlijk..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:46

Ceriadwen schreef:
[MD] 'knorrend' veulen.

Ik kan slechts zeggen dat ik nog helemaal niet overtuigd ben van de zorgvuldigheid van de conclusies die ten aanzien van het topic getrokken zijn. Ik heb ook een beetje het gevoel dat ik tegen een ambtenaar die vastgeroest zit in een beleid aan het praten ben.

Als er toch een mod is die altijd aan alle kanten schopt tegen beleid en voor wie vastgeroest hetzelfde betekent als gestorven en begraven dan is het Delerium wel.

Ik ben zeer benieuwd wat uit het overleg met de originele ts komt.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:49

Iris82 schreef:
Ceriadwen schreef:
[MD] 'knorrend' veulen.

Als er toch een mod is die altijd aan alle kanten schopt tegen beleid en voor wie vastgeroest hetzelfde betekent als gestorven en begraven dan is het Delerium wel.

Ik ben zeer benieuwd wat uit het overleg met de originele ts komt.

Denk niet dat ze reageert/ nog gaat reageren, dan was er ondertussen wel wat gebeurt gok ik. :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 15:36

Een aantal mods hebben al in dit topic gereageerd en aangegeven dat de beslissing zorgvuldig en in overleg genomen is, op basis van de huidige regels. Marga heeft een PB aan de topicstarter gestuurd en daarin aangegeven wat de mogelijkheden zijn om zo met de topicstarter tot een oplossing te komen zodat het topic evt. op een andere plaats verder kan lopen. Voor een evt. verder vervolg zijn we afhankelijk van een antwoord van de topicstarter en daar wachten we nog op. Zodra de topicstarter contact opgenomen heeft, wordt er overlegd over de verdere mogelijkheden.

Uiteraard mogen er vragen gesteld worden over het beleid en de uitvoering daarvan. Die vragen hoeven niet in cadeaupapiertjes verpakt te worden, zolang iedereen respectvol naar elkaar toe blijft en elkaar met open vizier benadert. Dat geldt voor mods en beheer richting gebruikers, maar ook andersom. De mods zijn aangesteld om het beleid uit te voeren en dat hebben ze hierin naar beste eer en geweten gedaan. Dat wil niet zeggen dat er nooit fouten gemaakt worden of dat er nooit iets voor verbetering vatbaar is, maar de beslissing is genomen om het op deze manier te doen en die beslissing ligt in lijn met het beleid dat we volgen.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:04

Ff helemaal van de zijlijmn en misschien absoluut offtopic ( excuses hiervoor) MAAR: natuurlijk zijn al de jurist. adviesen enz hartstikke belangrijk, eveneens dat een mod probeert om ts te bereiken. .. maar ben ik nu de enige die ff googeld en hier zoekt? En vaststeld dat over dit paard twee topics op de zelfde dag met twee verschillende namen geopend werden ? Een ts is geband. Ts nr 2 ( zelfde topic ) bestaat er nog. Ts nr 3 die nu de oproep gestart heeft... 18 posts, aangemeld de 11e, 18 posts, laatst gezien 12e...ben ik nou gek... of is het gewoon als reltopic geopend?
Bedoel t echt niet verkeerd... vind het ook jammer dat t topic gesloten is, juist omdat er heel veel goede juridische adviezen waren... maar heeft er dan niemand eerst ff mert onderzoek gedaan voor het reageren?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 11:23

sasja0705 schreef:
Ff helemaal van de zijlijmn en misschien absoluut offtopic ( excuses hiervoor) MAAR: natuurlijk zijn al de jurist. adviesen enz hartstikke belangrijk, eveneens dat een mod probeert om ts te bereiken. .. maar ben ik nu de enige die ff googeld en hier zoekt? En vaststeld dat over dit paard twee topics op de zelfde dag met twee verschillende namen geopend werden ? Een ts is geband. Ts nr 2 ( zelfde topic ) bestaat er nog. Ts nr 3 die nu de oproep gestart heeft... 18 posts, aangemeld de 11e, 18 posts, laatst gezien 12e...ben ik nou gek... of is het gewoon als reltopic geopend?
Bedoel t echt niet verkeerd... vind het ook jammer dat t topic gesloten is, juist omdat er heel veel goede juridische adviezen waren... maar heeft er dan niemand eerst ff mert onderzoek gedaan voor het reageren?

Nee, eigenlijk niet.
Want als ik zo zou moeten bokken dan gaat de lol er wel vanaf.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 11:06

Nou, naar aanleiding van een topic begin dit jaar over n gestolen paard
waar weet ik veel hoeveel bokkers zelfs naar een paarden markt gereden zijn om betreffend paard te vinden em uiteindelijk was het allemaal een grote leugen... Google ik dus degelijk als er zo een topic gestart wordt...
Btw heeft ts nu al gereageerd?

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:38

Haaalloo...??? Is dit topic nu ook op slot???