Omdat ze er altijd is voor mij en mijn paardje
Door weer en wind
ze slaat nooit een dag over
Echt een Topper

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xannex123 schreef:Ik wil graag bokker upendo in het zonnetje zetten en dr heel veel sterkte wensen met haar vader![]()
upendo schreef:xannex123 schreef:Ik wil graag bokker upendo in het zonnetje zetten en dr heel veel sterkte wensen met haar vader![]()
Wat lief, haha! Dankjewel!
Ik wil graag ontelbaar veel lieve bokkers bedanken!
Zeker de afgelopen periode is Bokt voor mij soms wel een uitlaatklep geweest.
De mensen die er vooral uitspringen zijn Lieveli, Veseosunce, alle meiden uit het How Gay are you today topic en natuurlijk alle andere mensen die elke keer toch weer blijk geven dat ze meeleven.
Dat doet zoveel goed, het is echt heel fijn om te weten dat er mensen aan je denken.
Paintless schreef:aah, lief hoor mondy/Amanda.
ik schijn een speciaal zonlichtje op Flirtatious
ze was er voor me in een heel moeilijke periode en helaas kon ik er niet voor haar zijn. maar ik hou zo veel van haar.
_Mondy_ schreef:Wat een lief topic !
Ik wil er een aantal in het zonnetje zetten![]()
- De dames van het gezellige dressuur muts naar cowboyhoed voor alle gezelligheid en luisterend oor !!
- Calice en koudbloedkim vanwege hun optimisme ondanks zware tijden, wat heb ik daar een respect voor !
- Twee super lieve dames NLieke en Tessya voor de lol de gesprekken en gewoon voor alles !!
En eigenlijk vind ik dat alle sa ers ook wel het verdienen om in t zonnetje gezet te worden !