ongepaste Reclame banner

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:04

Szan schreef:
Morganlefay schreef:
Grrr, zoals ik al eerder schreef heb ik de adblock er niet zomaar op gezet.
Een werkelijk paginagrote advertentie die mijn hele beeldscherm vulde en ook alleen maar met heel veel kunst en vliegwerk te verwijderen viel heeft mij doen besluiten om rigoreuze maatregelen te nemen.
Mocht iemand mij aan instellingen voor Adblock kan helpen om bepaalde sites wel toe te laten, hou ik mij aanbevolen.

Was die advertentie op bokt? Want dat mag niet en hoort niet. Als die advertentie was aangegeven bij het beheer was hij heel snel verwijderd, zoals dat gaat met alle advertenties die regels overschrijden (zoals het afspelen van geluid, etc.).
Volgens mij kan je bij AdBlock inderdaad aangeven op welke websites hij reclame wel en niet blokkeert, maar geen idee hoe...

Nope, Grenswetenschap, is ook aangegeven maar die gaven hetzelfde antwoord als onze beheerder hierboven.

Sabine

Re: ongepaste Reclame banner

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:09

Morganlefay, je kan uitzonderingen toevoegen aan Adblock. Ik zit momenteel op de ipad en kan even niet specifiek aangeven waar je dat precies in kan stellen maar als je op het logo van je Adblocker klikt moet het ergens verschijnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:13

Mhgghmm
Ben een holbewoner {:}
Heb een laptop, maar ga weer eens achter mijn adblockjes aan. Weet dat ik iets in de instellingen moet doen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:36

Uh en onder welke categorie valt die Gaastra advertentie dan? :+

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:09

@Air; die Gaastra reclame is waarschijnlijk behoorlijk breed uitgezet. Of misschien krijg jij hem omdat je 'iets met paarden' doet en dus wel geld zal hebben :) Marketing is ook online nog heel erg schieten met een kanon op een mug. Of ja, vooral schieten met heel erg veel hagel en hopen dat je iets raakt...

@Morganlefay; https://adblockplus.org/nl/getting_started#disabling Zou via het 'ABP' logo moeten kunnen dus, hangt een klein beetje af van de browser/versie die je gebruikt wat je exact moet doen. Dank iig!