Amaris schreef:Nou Sammie, ik moest andes best heel hard lachen om de foto van Bizzybijtje dus hier is geen greintje negativiteit te bespeuren hoor!
Kijk maar -->
Dat geloof ik direct. Maar daar doelde ik niet op. Iemand stelt een oprechte vraag of plaatst een oprechte opmerking. Iemand gaat daar op reageren, puur alleen maar om grappig te zijn, met iets als No oliebol, Sherlock. Erg grappig, maar een ts heeft er niks aan en kan zich in het ergste geval in de maling genomen voelen. Helemaal als er vervolgens alleen maar reacties op die opmerking komen met HAHA of

Nayomie schreef:Er stond jullie en "jij" stond tussen haakjes. Naar mijn idee voldoende om aan te geven dat ik niet jou persoonlijk bedoelde.Maar ik meende dat je mening geven in NL niet verboden is? Waar ik op reageerde is een mening. Ik VIND het grappig.
Overigens opmerkingen ik mag mijn mening toch wel geven zijn ook van die wegwaaiopmerkingen. Het gaat er helemaal niet om of je je mening wel of niet mag geven. Het ging er om hoe iets overkomt op een ander. Bewust of onbewust.