haha bij mij nu ook, (een paar minuten geleden nog niet)
Ibbel
Geplaatst: 21-09-13 08:46
Ligt aan welke browser je gebruikt. Ik gebruik Firefox, heb geen dubbel logo. Op IE wel. Zal straks mobiel Safari even testen, maar ik vermoed dat daar het probleem zit.
Ipad chrome geen probleem, mobiel chrome Zie ik ik wat Hannemarie ziet
Kirsha
Geplaatst: 21-09-13 08:49
Ik heb Chrome en zie ook dubbel Op Firefox en IE heb ik het trouwens ook.
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 21-09-13 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt
CoonArt
Geplaatst: 21-09-13 08:50
Ibbel schreef:
Ligt aan welke browser je gebruikt. Ik gebruik Firefox, heb geen dubbel logo. Op IE wel. Zal straks mobiel Safari even testen, maar ik vermoed dat daar het probleem zit.
Ha, spannend effect Eens kijken waar dat nou weer vandaan komt.
Volgens mij heeft het iets te maken met de overlay van 2 png's... Denk 't hoor...
CoonArt
Geplaatst: 21-09-13 09:19
russel schreef:
Wat een naar storend en onrustig boktlogo...
Wil het oude antieke logo weer terug...
Kirsha
Geplaatst: 21-09-13 09:20
Dat denk ik ook HorseyDude, want bij mij in IE laadde Bokt erg traag en toen kreeg ik eerst het ene logo te zien, en daarna kwam het andere logo er pas overheen.
Dat denk ik ook HorseyDude, want bij mij in IE laadde Bokt erg traag en toen kreeg ik eerst het ene logo te zien, en daarna kwam het andere logo er pas overheen.
Gewoon even het ene logo wissen en de andere voor in de plaats zetten. Easy-peasy!
Ik heb er een mailtje uitgedaan, dus hopelijk genieten jullie snel in volle glorie van het mooie logo Heeft verder weinig met de browser te maken. Op Bokt5 gaat het wel goed, alleen wordt het logo op kleine schermen niet geschaald. Ook dat probleem zou straks opgelost moeten zijn.