Eline, ik vind het echt heel erg jammer dat je gaat. We hebben de laatste tijd heel fijn samen gewerkt en daar wil ik je heel erg voor bedanken! We gaan je ontzettend missen, maar we gaan er vast ook weer mooie nieuwe dingen voor terugkrijgen. Datzelfde geldt ook voor jouw toekomst, je sluit nu iets af en dat ga je zeker wel missen, maar het geeft je ook een hoop nieuwe kansen en uitdagingen waarmee je weer vooruit kunt.
Heel veel succes met alles, wat je ook gaat doen, geniet ervan! En hopelijk tot snel (we kunnen altijd extra schrijvers gebruiken op de Wiki )
anoukyrsa
Geplaatst: 19-09-13 19:45
mooie woorden, en ik ben trots op je dat mede door jou dit blauwe forum veel meer is dan een blauw forum
Eline, bedankt voor alles wat je voor bokt gedaan hebt, en ik wens je alvast heel veel succes en plezier in je volgende baan ( wát dat ook gaat worden!)
het einde van een tijdperk! Maar opngetwijfeld voor zowel Bokt als voor jezelf het begin van andere mooie dingen.
Magrathea
Geplaatst: 20-09-13 15:45
Eline
Ik hoop voor je dat je snel iets vind waar je net zoveel passie in kunt steken als Bokt, dat verdien je. En ik hoop je nog vaak stomtoevallig tegen te komen op plaatsen waar ik het totaal niet verwacht De volgende keer drinken we een biertje!
*huilt in een hoekje om het verlies van Eline* *slikt tranen in* *vermand zich* Tot ziens, zo leuk je te hebben blij gemaakt! Wie weet zien we mekaar weer! Heel mooi stuk!
THE END IS THE BEGINNING OF SOMETHING NEW!
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 20-09-13 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt