Avatars zijn weer terug Ik heb ze gemist @Telpeva; eens, op een regel is idd mooier, maar naast elkaar wordt te breed en boven elkaar geeft problemen met touch devices.
capopjekop schreef:Mijn avatar is nog van slag Althans de miniversie rechtsboven.Die van mij ook... HUILEN!
Die van mij doet het wel gewoon, hij is alleen wat kleiner geloof ik.Wat een lieve avatar heb ik eigenlijk.
Mijn avater doet het nog steeds niet, ook had ik net 1 bericht, klik op postvak in, geen bericht maar kon ook niet bij m'n berichten komen.
Kreeg ik een foutmelding, en geen berichten te zien. Daarna deed ie het wel weer na het verversen.Oh m'n avater is weer terug!
Bij mij stond er ineens dat ik een bericht en een melding had, maar in de lijst staat niks Nu ik het aangeklikt heb is het weer normaal.
Bij mij staat het nog steeds zoals onderstaande:Zwaar irritant want dan moet ik hélemaal naar links boven met mijn muis i.p.v. rechts. Ook kan ik niet op mijn inbox klikken (zie nu wel een 1 verschijnen in mijn avatar). Is dit dan de nieuwe lay-out? Ik hoop het niet .
Haha... Ik dacht: Hey! Dat is makkelijk . Probleem is hier trouwens opgelost, gelukkig! Edit: laat maar... Het staat weer links
Nee werkt niet Bart, volgens mij zit je mij gewoon te pesten door maar heel eventjes alles weer goed te zetten en daarna niet meer. haha