Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Eb toen was het weer stil....
LadyMadonna schreef:Maar wat is er commercieel aan de vraag welke kleur (voorbeeld!) men mooi vind voor een jasje?
Ja, als men topics gaat openen met: koop bij mij dit en dit, dan snap ik het volledig. Maar dat is imo een compleet andere strekking dan gebruikers ervaringen plaatsen.
Waarom werd het topic over de opening bij mhs pas na tig pagina's gesloten? Doe het dan of direct, of niet. Niet nadat het een paar weken open staat.
Waarom mag een gebruiker niet de link naar haar markt advertentie in een hk plaatsen?
Waarom mag je geen actie voor een bepaald hk topic maken?
Dat het niet mag is inmiddels wel duidelijk, alleen het waarom niet. Ik zie daar alleen maar argumenten voor langs komen als: daar zitten users niet op te wachten.
Ik ven ook een user, ik zit ook niet op bepaalde topics te wachten, en velen met mij, maar die topics staan er ook gewoon. Die open ik dus gewoon niet.
Om terug te komen waarom ik mijn vraag op bokt zou willen stellen: mijn doelgroep (vrouwen) zit hier wel. Echter ivm afstand ed zullen ze niet snel bij mij terecht komen. Om te adverteren is bokt voor mij dus niet interessant. Om meningen bijv over kleuren te vragen wel. Ik heb dit laatst dan ook in een hk gevraagd (fingers crossed) en dat is blijven staan. De reacties die ik heb gekregen heb ik ook zeker wat aan gehad, maar van de mensen die gereageerd hebben zal niemand klant bij mij worden. Wat mijn doel ook niet is. In welk opzicht is zoiets dan commercieel? En wat is het verschil met dit en de stoffen voor de jasjes van annash?