Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:Ehhh dames/heren, excuus maar het is komkommertijd![]()
Ben geen haar beter, zit lekker thuis benen omhoog met mijn lapje te Bokken.
Soms heel serieus en soms met een vette knipoog.
Loetie84 schreef:Morganlefay schreef:Ehhh dames/heren, excuus maar het is komkommertijd![]()
Ben geen haar beter, zit lekker thuis benen omhoog met mijn lapje te Bokken.
Soms heel serieus en soms met een vette knipoog.
Júíst als het komkommertijd is, zou je toch verwachten dat men tijd zat heeft om eerst even 'www.google' in te tikken ipv 'www.bokt'?
secricible schreef:luckyboy5 schreef:Moet je voor deze scheet oók al een topic openen ??
Morganlefay schreef:Zou ik ook doen en dat doe ik heel vaak. Alleen juist omdat mensen zich vervelen of geen zin hebben om iets op de voor ons "gewone manier" je info te verkrijgen doen ze het via sociale media.
Overigens, een middagje Bokken
Jannepauli schreef:Ik ben vriendelijk hoor ( zie de smiley) maar ik vind het wel opmerkelijk dat iemand die zich zo ergert aan onnozele topics twee dagen energie steekt in een - in mijn ogen - even onnozel topic. Of anderen het daar nou mee eens zijn vind ik niet relevant maar dat het de pot verwijt de ketel is, lijkt je een beetje te ontgaan.
secricible schreef:Vertel eens waar ik mezelf tegenspreek. Jullie zeggen dat ik me erger aan nutteloze topics, niet ik. Ik heb het over functioneel en heb mezelf in dit topic al 100x verduidelijkt.
Ik erger me aan topics die niet functioneel zijn, dit topic is wel functioneel. Dat jullie het onderwerp niet interessant genoeg vinden moeten jullie weten, dat is je goed recht. Niks tegenspreken.