karuna schreef:Is het niet mogelijk om meerdere keuzes te geven in je foruminstelling? Dat je je eigen keuze mag maken in uiterlijk?
Op dit moment is die keuze er in elk geval. Vermoedelijk blijven er wel enkele verschillende versies over, (zoals de officelayout) maar de oude versies zullen niet meer onderhouden worden.
Om alles precies per gebruiker te regelen is technisch op dit moment in elk geval erg lastig. Het is misschien een optie om dat in je eigen browser wel te doen. De meeste browsers hebben al een paar standaardopties die mogelijk van pas kunnen komen: het kiezen van je eigen lettertype en 'negeer fontgrootte'. Wil je nog uitgebreidere aanpassingen dan kun je dingen ook nog instellen via een eigen stylesheet.
Jes en anderen: de kolom in Eigen berichten is inderdaad erg wennen, dat vond ik zelf al. Maar het heeft wel echt een praktisch voordeel: het is veel makkelijker om naar een bepaald forum te springen. De link stond hiervoor erg weggedrukt. Tenminste, dat vind ik. Als ik nu op de oude layout zit mis ik het in elk geval.
Ik zou dus willen vragen, geef het een kans en dan evalueren we het binnenkort. Is er dan echt niet mee te leven dan kijken we weer verder