Ik ben er blij mee, de laatste tijd is er echt een overkill aan puntjes echt in de meest stompzinnige woorden, had er dan ook een topic over geopend: stef @ [FZ] What's up met p.un.tjes?
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Wil Bokt er dan ook voor zorgen dat die achtelijke censuur uit namen van bekende ruiters verdwijnt? Marco poedersuiker is gewoon een bekende ruiter en om die als oliebol met poedersuiker te bestrooien is eigenlijk ook volksverlakkerij want ook hij zal als hij zichzelf googled niet op de berichten van bokt terecht komen.... Kortom, de gebruikers wordt een regel opgelegd maar bokt is er zelf mee begonnen! Bokt censureert zelf de berichten maar gebruikers mogen hun berichten niet censureren.... Hoe krom wil je het hebben?
ThePast03
Geplaatst: 27-06-13 01:29
De cencuur kan je zelf uitschakelen via 'mijn profiel' en dan 'wijzig weergave opties'. Even het vinkje achter 'Cencuur inschakelen' op nee zetten.
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 27-06-13 13:42
Marga schreef:
De cencuur kan je zelf uitschakelen via 'mijn profiel' en dan 'wijzig weergave opties'. Even het vinkje achter 'Cencuur inschakelen' op nee zetten.
Daar gaat het niet om. Mijn punt was dat Bokt wel censuur mag toepassen maar dit van de gebruikers niet tollereerd. En daar zet ik mijn vraagtekens bij.
ThePast03
Geplaatst: 27-06-13 15:23
Bokt past geen cencuur toe. Je hebt zelf de keuze om bepaalde woorden te laten censureren of niet. De naam Kütscher staat gewoon in de nieuwsberichten. Als toevallig alleen de u wordt gebruikt i.p.v. ü staat er bij de gebruikers die de cencuur aan hebben staan een ander woord, maar de nieuwsredactie cencueert niets.