Uitgelicht, waar ben je?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:08

friendly schreef:
Wat een geze*k zeg. Waar iedereen zich druk om kan maken. Er missen foto's...nou boehoehoe! Het is niet permanent hoor. Dus om nou over die 4 á 5 dagen te lopen klagen.. Zoek iets beters om te doen met je tijd dan. Ga het ITP afstruinen whatever.. Klagers. Toen het er nog niet was hoorde je ook niemand over foto's die er niet waren en wbt dat voortrekkerij. Dikke bull! Het enige wat dan gebeurt zijn topics op de voorpagina, ook geen reden om huiliehuilie voor te doen.

Ach joh, maak je niet zo druk. Ik doe dat ook niet hoor, het is maar wat je leest in onze reacties... Msischien staat de verkeerde smiley erbij en had ik: :') :+ erbij moeten zetten... En huiliehuilie?! _O- _/-\o_ Erg origineel! :D

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:10

Gimme_Spurs schreef:
friendly schreef:
Wat een geze*k zeg. Waar iedereen zich druk om kan maken. Er missen foto's...nou boehoehoe! Het is niet permanent hoor. Dus om nou over die 4 á 5 dagen te lopen klagen.. Zoek iets beters om te doen met je tijd dan. Ga het ITP afstruinen whatever.. Klagers. Toen het er nog niet was hoorde je ook niemand over foto's die er niet waren en wbt dat voortrekkerij. Dikke bull! Het enige wat dan gebeurt zijn topics op de voorpagina, ook geen reden om huiliehuilie voor te doen.

Ach joh, maak je niet zo druk. Ik doe dat ook niet hoor, het is maar wat je leest in onze reacties... Msischien staat de verkeerde smiley erbij en had ik: :') :+ erbij moeten zetten... En huiliehuilie?! _O- _/-\o_ Erg origineel! :D

En dan is je naam ook nog friendly :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:11

Ik erger me nogal snel als mensen om iets stompzinnings zich zo druk gaan maken. Maar moet het eigenlijk ook niet mijn probleem maken... :P haha en ja me naam...was koos inspiratieloos toen ik m koos, en normaal ben ik ook wel vriendelijk maar ja..maak me soms wat druk om dit soort dingen.. :P

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:12

friendly schreef:
Ik erger me nogal snel als mensen om iets stompzinnings zich zo druk gaan maken. Maar moet het eigenlijk ook niet mijn probleem maken... :P haha en ja me naam...was koos inspiratieloos toen ik m koos, en normaal ben ik ook wel vriendelijk maar ja..maak me soms wat druk om dit soort dingen.. :P

Haha het viel me gewoon op ;)
Als ik jou was zou ik me hier geen zorgen over maken, is immers nergens voor nodig ;) :P

Gimme_Joy

Re: Uitgelicht, waar ben je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:15

Ik vind het wel mooi als mensen zich om iets "doms" druk gaan maken, blijkbaar is dat dan het grootste probleem... Geef mijn zo'n leven! :+ ;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:15

Eigenlijk niet nee. ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:20

Ik vind het wel grappig dat iets jammer vinden meteen synoniem is voor 'ergens druk om maken'. Toch de Van Dale maar even een mailtje sturen dat ze hun betekenissen aan moeten passen :D.

friendly schreef:

Vervelend he, mensen met een andere mening... En iets wat er nooit geweest is, kun je moeilijk missen hé, helder licht.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:26

_San87_ schreef:
Ik vind het wel grappig dat iets jammer vinden meteen synoniem is voor 'ergens druk om maken'. Toch de Van Dale maar even een mailtje sturen dat ze hun betekenissen aan moeten passen :D.

friendly schreef:

Vervelend he, mensen met een andere mening... En iets wat er nooit geweest is, kun je moeilijk missen hé, helder licht.

_O- _O- _O-

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:35

*\o/* Het is er weer!

Odysseus

Re: Uitgelicht, waar ben je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:43

Hihi ik dacht opeens: Huh die pony bij Uitgelicht lijkt veel op de mijne!

Is het de mijne :D :D Leuk dat Uitgelicht er weer is!