even een serieuze vraag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:09

Ann"]
Dat jij het (altijd) met de moddie's eens bent, is zeer duidelijk, Fairie Haha!
Er komen oneliners voor in de Plussie topics maar de berichten zijn merendeels langer en inhoudelijker dan er in de reguliere SC topics gepost wordt.
[/quote]
Ik ben het inderdaad (vaak) eens met de moddie's. Klaar. Ieder zijn eigen mening.
[quote="Apple schreef:
Ik vind overigens het huidige plussies topic niet uitblinken in inhoudelijkheid en lengte van de berichten.

Ook hier.
En net als Bart al zei, het is gewoon een [SC] topic, inhoudelijk kan het misschien wel geweest zijn, maar als ik het boeiend had gevonden was ik daar onmiddelijk gaan posten.
Waarom doe ik het niet? Omdat het niet boeiend is...
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-11-03 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:10

Al die chat topics, zijn chat topics. Op SC zijn de prima op hun plek Lachen

Als het aantal berichten zo belangrijk is, dan post je het toch gewoon op AM, VVDD, WD, PP, KH ofzo? Als het gewoon om de gezelligheid gaat, wat is er dan mis met de plek op SC Verward
En volgens mij heeft bokt al genoeg fora zo Lachen

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:11

Ann schreef:
...Er komen oneliners voor in de Plussie topics maar de berichten zijn merendeels langer en inhoudelijker dan er in de reguliere SC topics gepost wordt...

Ja, en dit klopt óók voor het DVT Lachen !!!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:12

Fairie"]
[quote="Ann schreef:
Dat jij het (altijd) met de moddie's eens bent, is zeer duidelijk, Fairie Haha!
Er komen oneliners voor in de Plussie topics maar de berichten zijn merendeels langer en inhoudelijker dan er in de reguliere SC topics gepost wordt.

Ik ben het inderdaad (vaak) eens met de moddie's. Klaar. Ieder zijn eigen mening.
[/quote]

Haha geloof meer dat het een constatering was hoor, geen aanval. Jij bent het gewoon per definitie met de mods eens (net als je onderbuurman trouwens) Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:14

Maar waarom wel een jeugdhonk, maar geen ouderenhonk?
Ik vind het jeugdhonk ook niet interesant, maar dat is net wat je intresse is.
En ook daar word er veel geslowchat, maar dat mag daar wel?

En iedereen kan overal komen, dus dat maakt niks uit.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:15

Citaat:
En net als Bart al zei, het is gewoon een [SC]
topic, inhoudelijk kan het misschien wel geweest zijn, maar als ik het boeiend had gevonden was ik daar onmiddelijk gaan posten.

Fairie, jij bent 15 jaar Lachen de gemiddelde leeftijd van de mensen die in de plussie topics posten ligt iets hoger, de interesses van hen zijn misschien niet de jouwe, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet boeiend is.

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:15

Wat zijn de richtlijnen/criteria om een nieuw forum te openen ?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:16

En anderen zijn het per definitie niet eens met het beheer of de mods Haha! Verschil moet er zijn.

Discussie over DVT e.d. is er al uitgebreid geweest. Dat topic past niet binnen het '1 vraag 1 topic' format dat gehanteerd wordt op de rest van Bokt en dus staat dat topic op Slowchat (ja, hier zijn idd wel uitzonderingen op te bedenken die niet op slowchat staan).

Wat betreft het plussies verhaal heb ik nog steeds niets nieuws gehoord. Maar goed, ik werk nog even door als jullie het niet erg vinden Haha! Stuur me ff een mailtje als iemand een lijstje heeft gemaakt met argumenten voor een eigen plussies forum. Thanks.

[edit]
Runningkawa: Bokt.nl mikt vooral op het volwassen publiek, dat is de reden dat er dus naast de tig 'normale' fora 1 forum is voor de jeugd.

Richtlijnen voor een nieuw forum? Belangrijkste criterium is dat er al behoorlijk wat bestaande topics over zijn.[/edit]
Laatst bijgewerkt door BartVB op 23-11-03 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:19

BartVB schreef:
En anderen zijn het per definitie niet eens met het beheer of de mods Haha! Verschil moet er zijn.

Hmmm dan weet jij meer dan ik >;)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:19

Ann"]
[quote]
En net als Bart al zei, het is gewoon een [SC] topic, inhoudelijk kan het misschien wel geweest zijn, maar als ik het boeiend had gevonden was ik daar onmiddelijk gaan posten.
[/quote]
Fairie, jij bent 15 jaar Lachen de gemiddelde leeftijd van de mensen die in de plussie topics posten ligt iets hoger, de interesses van hen zijn misschien niet de jouwe, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet boeiend is.
[/quote]
Dan moet je niet spreken over een leeftijd- maar over interesse-verschil

[quote="runningkawa"]
Maar waarom wel een jeugdhonk, maar geen ouderenhonk? Ik vind het jeugdhonk ook niet interesant, maar dat is net wat je intresse is
[/quote]
Zie:
[quote="BartVB schreef:
Laatste vind ik eigenlijk geen argument voor een 'quick-chat'. Wat betreft het jeugdhonk; heel Bokt is bedoeld voor volwassenen, de volwassenen hebben dus al een stuk of 20 fora, de jeugd maar 1tje Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:21

Citaat:
Runningkawa schreef
Maar waarom wel een jeugdhonk, maar geen ouderenhonk? Ik vind het jeugdhonk ook niet interesant, maar dat is net wat je intresse is

BartVB schreef:
Laatste vind ik eigenlijk geen argument voor een 'quick-chat'. Wat betreft het jeugdhonk; heel Bokt is bedoeld voor volwassenen, de volwassenen hebben dus al een stuk of 20 fora, de jeugd maar 1tje

spreken we dan nu af dat alles onder de 25 niet meer op rt enzo komt Haha!
heerlijk geen aan de teugel topics meer, pfiiiuw. Haha!

Onzin dus, want ook de jongeren hebben alle fora.
plus een eigen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-11-03 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:23

Fairie, wil jij hiermee zeggen dat een meisje van 15 dezelfde interesses kan hebben als iemand van 40+ Verward
Dat lijkt mij niet echt gezond, het plussies topic gaat niet alleen over paarden...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:24

runningkawa schreef:
Citaat:
Runningkawa schreef

BartVB schreef:
Laatste vind ik eigenlijk geen argument voor een 'quick-chat'. Wat betreft het jeugdhonk; heel Bokt is bedoeld voor volwassenen, de volwassenen hebben dus al een stuk of 20 fora, de jeugd maar 1tje

Onzin dus, want ook de jongeren hebben alle fora.

Dat vind ik eigenlijk ook, maar ik denk dat Bart bedoeld dat de 'gemiddelde' jeugd zich vooral in [JH] laat horen en niet in de serieuze (behalve de aan de teugel topics dan) topics op bijvoorbeeld [RT]

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:25

Ann schreef:
Fairie, wil jij hiermee zeggen dat een meisje van 15 dezelfde interesses kan hebben als iemand van 40+ Verward
Dat lijkt mij niet echt gezond, het plussies topic gaat niet alleen over paarden...

Zei ik dat?

Ik zei toch heel duidelijk: interesse verschil?
en ja, er zullen best kleine meisjes van 15 de zelfde interesses hebben als 40+ sers, maar ik toevallig niet.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-11-03 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:25

Kayla schreef:
Jij bent het gewoon per definitie met de mods eens (net als je onderbuurman trouwens) Haha!
Nee hoor, maar daar kan ik jullie toch niet van overtuigen Knipoog

Ik zie alleen werkelijk waar niet in waarom het erg is de dat topic op SC staat. Dan moeten al die andere chat-topics ook verhuizen. En alleen om die paar berichten Verward Het is geen statussymbool hoor Tong uitsteken

Ik denk alleen wel de de term "Slow Chat" wat verkeerd gekozen is. Als het forum "Chat" genoemd wordt, dan kan het volgens jullie wel blijven staan dus?

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:26

Ik vind het grote onzin dat de ouderen gescheiden moeten kletsen van de jongeren! Iedereen kan toch zeker dezelfde interesses hebben?? Of je nu ouder bent of juist jonger. Kan dat gezeur nou eindelijk ophouden over ouderen dat die niet thuis horen op jongerenfora. Ik vind dit ongelooflijke onzin. Laat iedereen heen gaan waar die zich thuis voeld en waar die gezellig kan kletsen over dingen die je intereseert. En geen discriminatie over leeftijd. Want dat is dit eigenlijk: DISCRIMINATIE!

Amen

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:26

runningkawa schreef:
Citaat:
Runningkawa schreef

BartVB schreef:

AfbeeldingAfbeelding

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:27

Romkabouter"]
[quote="Kayla schreef:
Jij bent het gewoon per definitie met de mods eens (net als je onderbuurman trouwens) Haha!
Nee hoor, maar daar kan ik jullie toch niet van overtuigen Knipoog
[/quote]

Try me >;)

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:28

Fairie"]
[quote="Ann schreef:

Zei ik dat?

Ik zei toch heel duidelijk: interesse verschil?
en ja, er zullen best kleine meisjes van 15 de zelfde interesses hebben als 40+ sers, maar ik toevallig niet.
[/quote]

Fairie, ik wil alleen maar aangeven dat de interesses van een 15 jarig meisje (jij dus) niet overeenkomen met die van een 40plusser, daarom is het plussies topic niet boeiend voor jou Lachen
Dat geeft verder niets, maar jou mening is niet representatief voor alle bokkers Clown
Laatst bijgewerkt door Ann op 23-11-03 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:28

Op enkele uitzonderingen na dan Kayla. daar ligt de grens dan net op 21 Tong uitsteken
Maar worden gebant bij een vraag over aan de teugel lopen Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-11-03 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:29

Daar lijkt me dit niet het topic voor Kayla. Buiten dat heb ik daar geen in Lachen

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:29

iloveperry schreef:
Ik vind het grote onzin dat de ouderen gescheiden moeten kletsen van de jongeren! Iedereen kan toch zeker dezelfde interesses hebben?? Of je nu ouder bent of juist jonger. Kan dat gezeur nou eindelijk ophouden over ouderen dat die niet thuis horen op jongerenfora. Ik vind dit ongelooflijke onzin. Laat iedereen heen gaan waar die zich thuis voeld en waar die gezellig kan kletsen over dingen die je intereseert. En geen discriminatie over leeftijd. Want dat is dit eigenlijk: DISCRIMINATIE!

Amen

is iemand het met mij eens?? Of ben ik de enige die dit vind?

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:30

[SC] Plussies-topic deel 4 (voor Bokkers boven de 40)

geral schreef:
toch maar een aktie opstarten voor een subforum met posting teller OK dan! met zinnige, onzinnige, minder zinnige maar vooral bijna ruzie loze discussies OK dan! Het woord Slow chat zal ik maar niet gebruiken, want af en toe kan ik het zelfs niet bijhouden, dus SC is een totaal verkeerd idee

maar goed, eenzelfde discussie heb ik al eens eerder gevoerd, volgens mij krijg ik een deja vu

dus een subforum, jonge ouderen ofzo, lijkt me goed plan, maar nogmaals op voorwaarde dat de posting teller meeloopt

wie van jullie steunt onze aktie Haha!

Gaat dus wel degelijk om het tellen van de posts. Werkelijk, wat boeit het nou hoeveel posts je hebt Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:30

Dan moet het jeugdhonk ook weg, iloveperry Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:31

runningkawa schreef:
Op enkele uitzonderingen na dan Kayla. daar ligt de grens dan net op 21 Tong uitsteken
Maar worden gebant bij een vraag over aan de teugel lopen Haha!

Ok dan OK dan! Haha!

Dan niet Rom