Ik zoek een verzorgpaard 4 jaar oud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:36

Zoals al gezegd, dit hoort op de boktmarkt.
Maar als ik een verzorgster/bijrijdster zocht voor mijn pony zou ik jouw advertentie vrij snel weggeklikt hebben (sorry).
Begin met jezelf voor te stellen, je ervaring met paarden (niet alleen rijervaring..) en typ met leestekens!! Zo kom je veel professioneler over en heb je denk ik meer succes.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:37

Ik heb er hier eentje staan......

.....een hobbelpaard!! :') :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:38

Bellatrix schreef:
Denk dat ze het moeilijk vindt om ABN te typen aangezien ze een beperking heeft.

Het is helaas toch gewoon zo dat mensen een advertentie met slecht taalgebruik snel overslaan. TS ik zou je adviseren om iemand die goed is in taal je advertentie te laten maken. Begin de advertentie door jezelf voor te stellen vertel daarna pas wat voor verzorgpaard je zoekt en waarom.
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 06-06-13 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:38

xx_Lyzet schreef:

Deze reactie vind ik niet gepast. :n Heb je alles wel gelezen?

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:39

ZeSteigert schreef:
Maar als ik een verzorgster/bijrijdster zocht voor mijn pony zou ik jouw advertentie vrij snel weggeklikt hebben (sorry).
Begin met jezelf voor te stellen, je ervaring met paarden (niet alleen rijervaring..) en typ met leestekens!! Zo kom je veel professioneler over en heb je denk ik meer succes.

heb je er wel even rekening mee gehouden dat ze een beperking heeft en ze dat nu aan het uitleggen is?
ik snap dat je probeert duidelijk te maken dat dit hier niet hoort, maar haar moeder verbetert haar spelfouten dus ze bedoeld het niet zo slecht als het hier staat :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:39

Ja, ik heb wel alles gelezen! Sorry hoor, kon het even niet laten.
Maar die "eisen" ...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Ik zoek een verzorgpaard 4 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:41

Ik denk niet dat ze weet hoe het werkt in het verzorgwereldje. Ze zet neer wat ze wil simpel omdat ze niet weet wat ze beter op kan schrijven. Ze weet niet welke dingen je 'hoort' te schrijven in een advertentie.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:41

xx_Lyzet schreef:
Maar die "eisen" ...

beetje zwak om dat zo te reageren in dit topic zeker als die moeder meeleest denk je ook niet? mag dan misschien veeleisend zijn, ze probeert het tenminste terwijl ze een beperking heeft, het is niet netjes om daar zo op te reageren...maar dat vind IK

romyolya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:42

Jolliegirl schreef:
Lasca_1987 schreef:
En voor 20 euro per maand kan je wel vergeten...

Hoezo?

Ik betaal helemaal NIETS voor m'n bijrijdpaard, en kan gaan en staan wanneer ik wil.

ik ook niet en verzorg haar 7 dagen per week. en mag doen wat ik wil

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:42

Vereentjex schreef:
ZeSteigert schreef:

heb je er wel even rekening mee gehouden dat ze een beperking heeft en ze dat nu aan het uitleggen is?
ik snap dat je probeert duidelijk te maken dat dit hier niet hoort, maar haar moeder verbetert haar spelfouten dus ze bedoeld het niet zo slecht als het hier staat :)

Ja ik heb het gelezen :j
Maar als verzorgerzoekende (wat een woord) zou ik eerlijk gezegd niet gaan zoeken of iemand toevallig wel iets kan doen aan zijn/haar spelling. Als je geen advertentie in ABN hebt staan wordt deze vaak overgeslagen. Ongeacht of je spelling door een beperking komt of niet.

TS Veel succes ermee in ieder geval! :j

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:43

Vereentjex schreef:
xx_Lyzet schreef:
Maar die "eisen" ...

beetje zwak om dat zo te reageren in dit topic zeker als die moeder meeleest denk je ook niet? mag dan misschien veeleisend zijn, ze probeert het tenminste terwijl ze een beperking heeft, het is niet netjes om daar zo op te reageren...maar dat vind IK

Ze heeft het toch ook niet over de manier van schrijven. Maar wat ze verwacht van een paard dat ze wil verzorgen/rijden. Dat heeft er toch niets mee te maken.
Probeer samen met je moeder even wat op papier te zetten. Hoe meer eisen je stelt hoe lastiger het gaat worden.
En plaats dan een advertentie met leuke foto's. Trekt veel meer aandacht.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:44

Maaike162 schreef:
paarden133 schreef:
Hallo, ik ben Miranda, ik ben 19 jaar oud en ik kom uit friesland. Ik ben zelf gek op paarden en ik rijd zelf al vijf jaar paard. Ik rijd vaak op friezen en sportpaarden, maar ik rijd ook regelmatig op een dekhengst. Ik zoek een verzorgpaard waar ik elke avond op kan rijden, maar die ik ook kan verzorgen en lekker kan poetsen. Als het kan, zou ik ook graag buitenritten willen maken.

Ik heb m ff voor je verbeterd. Ik zou nog wel in je bokt advertentie zetten waar in Friesland je woont, je niveau (B / L ?) en hoeveel je bereid bent te betalen. Lengte en gewicht is vaak ook handig om te weten. Succes ermee!

TS, Maaike had je tekst toch behoorlijk opgepoetst. Waarom zet je deze tekst niet in je advertentie? Nu staat er nagenoeg niets in. Zelfs omgeving is niet bekend (ja, Friesland, maar dat zegt alsnog weinig). Sorry, maar op deze advertentie zou ik ook afknappen. Kun je niet aan je moeder vragen of zij je helpt?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:44

Vereentjex schreef:
xx_Lyzet schreef:
Maar die "eisen" ...

De laatste berichten lees ik nu pas! Via mijn telefoon vernieuwt hij neit gelijk de pagina zoals op de laptop dat je dan te zien krijgt dat er een nieuw bericht is geplaatst! Vandaar ook, het is een beetje door elkaar gegaan denk ik!

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:45

Met zo'n advertentie zal geen enkele paardeneigenaar reageren.
ik hoop dat je wat doet met de tips.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:46

xx_Lyzet schreef:

Dit is wel een beetje gemeen, de TS doet haar best.

Edit; oh, ik was ook iets te snel met oordelen :Y)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:47

Persoonlijk, en dit is alleen een tip!!!, zou ik ook niet gelijk vanuit gaan om te kunnen rijden. Maar eerst zorgen hé, dat de klik er is, dat er een band is tussen jou en de eigenaar, en jou en het paard! Want ook de eigenaar zou vertrouwen in je moeten krijgen, natuurlijk!
Laatst bijgewerkt door Banyu op 06-06-13 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:47

Daenerys schreef:
xx_Lyzet schreef:

Dit is wel een beetje gemeen, de TS doet haar best.

Edit; oh, ik was ook iets te snel met oordelen :Y)

Daarom, houden we het op... "te snel geoordeeld! :D "

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:48

Trouwens, waarom staat er bij 'prijs' 2000 euro? Je kunt beter iets neerzetten van 15-35 euro of n.o.t.k. of iets dergelijks. Dit komt een beetje vreemd over ;)

Oh enne... Is je mailadres echt MiraLda en niet MiranDa? Want anders zul je weinig mails krijgen :D

Anyway, de verzorgpaarden in Friesland zijn alles behalve dik gezaaid...

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:52

Succes met het zoeken van een rijpaard
Laatst bijgewerkt door othelloster op 06-06-13 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:54

othelloster schreef:
Ik lees je bericht, en ik dacht echt zo van nee jij bent echt niet 18 ik 14 en typ nog 'Volwassener'
Met een beetje moeite kun je het veel beter overbrengen na ons!!

Heb jij alle reacties verder gelezen?

paarden133

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 20:56

Hallo,
Mijn naam is Miranda, ik ben 19 jaar oud en 1.64m lang. Ik ben op zoek naar een verzorgpaard in de omgeving van Sneek. Graag zou ik naast het verzorgen ook rijden, ik heb al enkele jaren ervaring met het rijden van verschillende paarden.Jonge paarden en moeilijke paarden. Ik rijd graag buiten, dus het zou fijn zijn als het paard verkeersmak is.

Poetsspullen heb ik zelf, en ik ben bereid een bijdrage van 35€ per maand te betalen.

U kunt me een privé bericht sturen of mailen naar miralda_stienstra@live.nl
zo dit is denk ik beter:)
Laatst bijgewerkt door paarden133 op 06-06-13 21:07, in het totaal 3 keer bewerkt

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:56

othelloster schreef:
Ik lees je bericht, en ik dacht echt zo van nee jij bent echt niet 18 ik 14 en typ nog 'Volwassener'
Met een beetje moeite kun je het veel beter overbrengen na ons!!

Misschien wel 'volwassener', maar niet grammaticaal correct.

:Y)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:57

paarden133 schreef:
Hallo,
Mijn naam is Miranda, ik ben 19 jaar oud en 1.64m lang. Ik ben op zoek naar een verzorgpaard in de omgeving van Sneek. Graag zou ik naast het verzorgen ook rijden, ik heb al enkele jaren ervaring met het rijden van verschillende paarden. Ik rijd graag buiten, dus het zou fijn zijn als het paard verkeersmak is.

Poetsspullen heb ik zelf, en ik ben bereid een bijdrage van 20-35€ per maand te betalen.

Veel beter :j

Wat ik wil lezen als ik een verzorgster zoek, is hoeveel en wat voor ervaring hij/zij heeft.
Je hebt enkele jaren ervaring met het rijden van verschillende paarden. Maar wat voor ervaring?

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:03

paarden133 schreef:
Hallo,
Mijn naam is Miranda, ik ben 19 jaar oud en 1.64m lang. Ik ben op zoek naar een verzorgpaard in de omgeving van Sneek. Graag zou ik naast het verzorgen ook rijden, ik heb al enkele jaren ervaring met het rijden van verschillende paarden. Ik rijd graag buiten, dus het zou fijn zijn als het paard verkeersmak is.

Poetsspullen heb ik zelf, en ik ben bereid een bijdrage van 20-35€ per maand te betalen.

Ziet er heel goed uit! Ik zou alleen nog even kijken naar het zinnetje 'van 20-35 euro per maand''. Nu klinkt het een beetje alsof je het niet voor minder dan 20 euro betalen doet. Als ik jou was, zou ik ervan maken; Ik ben bereid een bijdrage van maximaal 35 euro per maand te betalen.

paarden133

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 21:08

ik heb ff wat aangepast wat jullie mij als tip gaven:)