Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Denk dat ze het moeilijk vindt om ABN te typen aangezien ze een beperking heeft.
ZeSteigert schreef:Zoals al gezegd, dit hoort op de boktmarkt.
Maar als ik een verzorgster/bijrijdster zocht voor mijn pony zou ik jouw advertentie vrij snel weggeklikt hebben (sorry).
Begin met jezelf voor te stellen, je ervaring met paarden (niet alleen rijervaring..) en typ met leestekens!! Zo kom je veel professioneler over en heb je denk ik meer succes.
xx_Lyzet schreef:Ja, ik heb wel alles gelezen! Sorry hoor, kon het even niet laten.
Maar die "eisen" ...
Vereentjex schreef:ZeSteigert schreef:Zoals al gezegd, dit hoort op de boktmarkt.
Maar als ik een verzorgster/bijrijdster zocht voor mijn pony zou ik jouw advertentie vrij snel weggeklikt hebben (sorry).
Begin met jezelf voor te stellen, je ervaring met paarden (niet alleen rijervaring..) en typ met leestekens!! Zo kom je veel professioneler over en heb je denk ik meer succes.
heb je er wel even rekening mee gehouden dat ze een beperking heeft en ze dat nu aan het uitleggen is?
ik snap dat je probeert duidelijk te maken dat dit hier niet hoort, maar haar moeder verbetert haar spelfouten dus ze bedoeld het niet zo slecht als het hier staat
Vereentjex schreef:xx_Lyzet schreef:Ja, ik heb wel alles gelezen! Sorry hoor, kon het even niet laten.
Maar die "eisen" ...
beetje zwak om dat zo te reageren in dit topic zeker als die moeder meeleest denk je ook niet? mag dan misschien veeleisend zijn, ze probeert het tenminste terwijl ze een beperking heeft, het is niet netjes om daar zo op te reageren...maar dat vind IK
Maaike162 schreef:paarden133 schreef:Hallo, ik ben Miranda, ik ben 19 jaar oud en ik kom uit friesland. Ik ben zelf gek op paarden en ik rijd zelf al vijf jaar paard. Ik rijd vaak op friezen en sportpaarden, maar ik rijd ook regelmatig op een dekhengst. Ik zoek een verzorgpaard waar ik elke avond op kan rijden, maar die ik ook kan verzorgen en lekker kan poetsen. Als het kan, zou ik ook graag buitenritten willen maken.
Ik heb m ff voor je verbeterd. Ik zou nog wel in je bokt advertentie zetten waar in Friesland je woont, je niveau (B / L ?) en hoeveel je bereid bent te betalen. Lengte en gewicht is vaak ook handig om te weten. Succes ermee!
Vereentjex schreef:xx_Lyzet schreef:Ja, ik heb wel alles gelezen! Sorry hoor, kon het even niet laten.
Maar die "eisen" ...
beetje zwak om dat zo te reageren in dit topic zeker als die moeder meeleest denk je ook niet? mag dan misschien veeleisend zijn, ze probeert het tenminste terwijl ze een beperking heeft, het is niet netjes om daar zo op te reageren...maar dat vind IK
paarden133 schreef:Hallo,
Mijn naam is Miranda, ik ben 19 jaar oud en 1.64m lang. Ik ben op zoek naar een verzorgpaard in de omgeving van Sneek. Graag zou ik naast het verzorgen ook rijden, ik heb al enkele jaren ervaring met het rijden van verschillende paarden. Ik rijd graag buiten, dus het zou fijn zijn als het paard verkeersmak is.
Poetsspullen heb ik zelf, en ik ben bereid een bijdrage van 20-35€ per maand te betalen.
U kunt me een privé bericht sturen of mailen naar miralda_stienstra@live.nl
zo dit is denk ik beter:)
paarden133 schreef:Hallo,
Mijn naam is Miranda, ik ben 19 jaar oud en 1.64m lang. Ik ben op zoek naar een verzorgpaard in de omgeving van Sneek. Graag zou ik naast het verzorgen ook rijden, ik heb al enkele jaren ervaring met het rijden van verschillende paarden. Ik rijd graag buiten, dus het zou fijn zijn als het paard verkeersmak is.
Poetsspullen heb ik zelf, en ik ben bereid een bijdrage van 20-35€ per maand te betalen.
U kunt me een privé bericht sturen of mailen naar miralda_stienstra@live.nl
zo dit is denk ik beter:)