Cynn_x schreef:Ze kunnen 'm toch wel ietsjes verkleinen of niet dan ?Kan natuurlijk in principe wel, maar dan is "het rondje" niet meer gelijk aan die van de andere smileys
Ik ben ook in voor z'n smiley Edit; Heb ook wat geknutseld, viel toch tegen, kreeg het rondje niet rond etc etc (pixel ook nooit dus wat dat betreft niet zo vreemd )Mijn mislukte versie
Anoli schreef:Past deze in de sfeer van bokhttp://us.123rf.com/400wm/400/400/yayay ... oticon.jpgNee dat is toch een hele andere stijl.
xStephanie schreef:die smiley is van hyves haha, is er een fete tegen hyves? mis altijd wel de smilies van bokt...
jiehaaa schreef:Wat is Hyves? Dat is ancient history toch? Hyves? Weet ik veel Maar dat herinner ik me nog ergens, diep.. HEEL diep
unihorses schreef:xStephanie schreef:die smiley is van hyves haha, is er een fete tegen hyves? mis altijd wel de smilies van bokt...Hyves is dood. Daar gebeurt volgens mij al jaren niks meer.
Het lukt me even niet zo snel om ze zelf te maken, maar kwam o.a. nog wel deze tegen: Lekker bij de ventilator zitten met dat warme weer! Of ik zweet me kapot!
Ik moest ook even 2 keer kijken hoor haha.. Hij zou wat rustiger mogen draaien.. Inderdaad in bokt sfeer en de afmetingen kloppen! Al is die ventilator misschien weer te breed volgens het team, maar we hebben nog bredere smiley's.
Hij is zeker leuk maar doet me meer aan angstzweet denken. Die kunnen we trouwens ook nog wel gebruiken!