Obscene gebruikersnaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 21:07

Miracle_ schreef:
Tsja, als je niet wil dat mensen vragen om welke naam het gaat, had je dit maar via PB moeten regelen hoor. Wie A zegt moet ook B zeggen. Ik ben nu ook wel benieuwd...

Lees nou. Ik wil gewoon weten wat ik ermee aan moet en of er richtlijnen voor zijn. Ik heb wat aan reacties waarin staat welke mod ik hiervoor moet hebben en waarom, of juist waarom helemaal niet.

Ik zit ook niet te wachten op alle pb's en nieuwsgierige reacties. Ik wil me gewoon niet meer ergeren aan die naam want ik lees 'm dus wel in de betekenis die hij heeft.

Bromfiets: kan wel wezen. Hij bokt wel onder die naam.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:08

Je maakt zelfs mij nieuwsgierig :')

Fenrir

Re: Obscene gebruikersnaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:08

Ik weet over wie dit gaat, er zat 'n verhaal achter die naam. Ik zal het even opzoeken.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:09

Ik weet het nu ook, maar echt serieus.. het had nog wel erger gekunt niet? :') beetje overdreven

Saar88

Als je dat al een obsceen woord vindt :=

Miracle_

Ik kan de betekenis niet eens vinden :+

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:10

Hhilde schreef:
Je maakt zelfs mij nieuwsgierig :')

check je fb

Winged

Nu word ik wel nieuwsgierig wie er wordt bedoelt trouwens. Iemand die mij de naam kan sturen?

Anoli

Koper schreef:
Miracle_ schreef:
Tsja, als je niet wil dat mensen vragen om welke naam het gaat, had je dit maar via PB moeten regelen hoor. Wie A zegt moet ook B zeggen. Ik ben nu ook wel benieuwd...

Lees nou. Ik wil gewoon weten wat ik ermee aan moet en of er richtlijnen voor zijn. Ik heb wat aan reacties waarin staat welke mod ik hiervoor moet hebben en waarom, of juist waarom helemaal niet.

Ik zit ook niet te wachten op alle pb's en nieuwsgierige reacties. Ik wil me gewoon niet meer ergeren aan die naam want ik lees 'm dus wel in de betekenis die hij heeft.

Dan PB je naar het team...
Desnoods naar Bart zelf...
Lijkt mij niet zo moeilijk te bedenken of wel :?

En waarom je wel of niet een mod moet inlichten is aan jezelf he... als jij je er aan ergert en vind dat dit bokkers kan schaden dan moet je er een melding van maken...

Maar serieus, je kan van een mug wel een mammoet maken hoor...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 21:11

Ladybird schreef:
Ik weet het nu ook, maar echt serieus.. het had nog wel erger gekunt niet? :') beetje overdreven

Dat vind jij, voor jou is het misschien gewoon een woord wat je verder niks zegt. Voor mij is het een woord met een betekenis die ik niet passend vind voor bokt.

Maar goed. Gelukkig is iemand van het team inmiddels bezig, ik wil gewoon antwoord op m'n vraag. Mensen die alleen maar willen weten om wie het gaat of die vinden dat ze moeten melden dat ik overdrijf heb ik geen boodschap aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:11

Dit topic gaat er niet over of de gebruikersnaam wel/niet obsceen is. Zoals TS zelf al zegt ging het haar er alleen om om te weten waar ze ermee terecht kan.

Zou fijn zijn als jullie TS met rust laten verder over de naam, het gaat er verder niet over welke bokker het is.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:12

wat betekend het dan als iedereen het zo erg mee vind vallen in de trend van mug tot een olifant benoemen?

dat eerste voorbeeld is wel belachelijk.. met pedo erin.
net als wel meer woorden die je gewoon niet gebruikt.
Laatst bijgewerkt door Christiene op 12-05-13 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Nou, als het is wie ik denk dat het is heeft het ergens wel iets met bokt te maken toch... :')
Ik kan me er overigens niet zo aan storen, ook niet als je weet wat het betekend.

bromfiets

Koper schreef:
Miracle_ schreef:

Misschien moet je dan ook mijn eerste bericht lezen wat ik heb geplaatst, daar staat een leuke oplossing in ;) En als je alleen iets over richtlijnen wilt weten moet je het hele voorbeeld er niet bij betrekken.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:13

Koper schreef:
Miracle_ schreef:

Ik léés toch? Die nieuwsgierige reacties had je echt wel kunnen verwachten.
En de richtlijnen, waarom wil je die weten? JIJ ergert je er toch aan? Dus je beslist toch zelf wat je er mee doet?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:14

Nou ik heb zoiets van, ach het is dat ik nu weet wat het betekent omdat ie het uitgelegd had. Als ie dat niet had gedaan wist ik het niet en ging ik het ook niet opzoeken. Mij boeit het dus niet, omdat het toch een buitenlandse naam is. \

Christiene

kan je je nu ergeren aan een heleboel pb's zeker? (van mensen die de naam willen weten?)

dat lijkt me irritanter als je dat niet wil.

Koia

De naam betekend letterlijk vertaald 'paardenl*l' (aangezien iedereen zo nieuwsgierig is). Er zit wel een spellingsfout in.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 21:15

Miracle_ schreef:
En de richtlijnen, waarom wil je die weten? JIJ ergert je er toch aan? Dus je beslist toch zelf wat je er mee doet?

Ik wil alleen maar weten OF ik er wat mee moet doen! Ik ga toch niet zomaar een mod benaderen als ik niet weet of dat faliekant voor niks is.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:16

Olina schreef:
Dit topic gaat er niet over of de gebruikersnaam wel/niet obsceen is. Zoals TS zelf al zegt ging het haar er alleen om om te weten waar ze ermee terecht kan.

Zou fijn zijn als jullie TS met rust laten verder over de naam, het gaat er verder niet over welke bokker het is.

Ik ben dan wel benieuwd tot in hoever een naam dan wel of niet obsceen is.

er zullen vast meerder namen zijn die in een ander taal heel fout zijn.. wat wil je dan? dat ook allemaal verbieden?

maar Koper, waarom zou je er wat aan willen doen? wat maakt het uit?

Winged

Goed ik ben weer bij :)) Dank voor de PB's.

Maar laten we wel wezen, als deze naam in het Nederlands werd gebruikt dan werd het vast ook niet toegestaan. Dus waarom wel in een andere taal?

Anoli

Koper schreef:
Er is namelijk iemand met zo'n gebruikersnaam en ik erger mij er máteloos aan }:0 Vooral aan de spelfout die er in staat maar ook aan de aard van de gebruikersnaam.

Maar waar erger jij je nu het meeste aan TS?
De spelfout of de betekenis, want modjes kunnen moeilijk iedereen verplichten een boktnaam te kiezen die taaltechnisch correct is...

onbarefeet

Koia schreef:
De naam betekend letterlijk vertaald 'paardenl*l' (aangezien iedereen zo nieuwsgierig is). Er zit wel een spellingsfout in.

Bedoel je dat acount van die bokker die net nieuw was?
Daar waren idd al wat speculaties over... :=

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:17

Hahahha!

Komt uit meeleeshoekje!

Wat een ramp! Het gaat hier gewoon over een geslachtsdeel van een mannelijk paard! :')

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:18

SienenIvo schreef:
Hahahha!

Komt uit meeleeshoekje!

Wat een ramp! Het gaat hier gewoon over een geslachtsdeel van een mannelijk paard! :')

Oh, dat was hem dus toch wel :')
Ik vond het wel grappig eigenlijk :=
Maar diegene heeft zijn acount niet eens zelf aangemaakt, dus wat kan ie eraan doen?