Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VisibreTeam schreef:Ach, sommige topics worden nou eenmaal reltopics.
Je zou ook kunnen zeggen: welkom op bokt.nl, waar mensen elkaar altijd proberen te overstemmen en de beste stuurlui aan wal staan
XEefjuhX schreef:love_western schreef:Nog een paar jaar en dan is TS uit haar pubertijd. En dan snapt ze onze reacties ook beter.
En dan begin je maar over over mijn leeftijd he -.-
Rubber_Duck schreef:En aangezien jij nu in je HK topic over ons zit te praten betekent ook wel genoeg.. Het lijkt zelfs wel op roddelen.
Misschien iets om even over na te denken, roddelen is misschien wel net zo erg als liegen
love_western schreef:Op die leeftijd was ik ook net zoals jou. Overal aanwezig zijn en altijd het laatste woord willen hebben.
Als jij over een paar jaar je topics terug leest, dan schaam jij je dood. Spreek uit ervaring
XEefjuhX schreef:Rubber_Duck schreef:En aangezien jij nu in je HK topic over ons zit te praten betekent ook wel genoeg.. Het lijkt zelfs wel op roddelen.
Misschien iets om even over na te denken, roddelen is misschien wel net zo erg als liegen
Hoezo roddel ik?
Ik vertel mijn mening in een ander topic, want oh ja meningen mochten hier op Bokt he
XEefjuhX schreef:Ik laat dit topic wel verwijderen/sluiten.
Dit loopt nergens op uit, ik kan gewoon geen post plaatsen of een tpic openen hier
op bokt zonder daar vervelende reacteis op te krijgen.
love_western schreef:XEefjuhX schreef:
Op die leeftijd was ik ook net zoals jou. Overal aanwezig zijn en altijd het laatste woord willen hebben.
Als jij over een paar jaar je topics terug leest, dan schaam jij je dood. Spreek uit ervaring
XEefjuhX schreef:love_western schreef:Op die leeftijd was ik ook net zoals jou. Overal aanwezig zijn en altijd het laatste woord willen hebben.
Dat wete je niet, je neemt dit uit je eigen ervaringen omdat jij dta blijkbaar had.
betekent niet dat hetzelfde met mij is
love_western schreef:Dat kan ik zien aan hoe je reageert. Daarbij reageer je ook erg aanvallend als wij iets zeggen. Jij hebt commentaar op dat mensen hier liegen/verdraaien. Maar je kunt niet tegen commentaar zodra het over jou gaat. Daarnaast is het voor ons makkelijker als jij normaal Nederlands gaat typen.
XEefjuhX schreef:love_western schreef:Nog een paar jaar en dan is TS uit haar pubertijd. En dan snapt ze onze reacties ook beter.
XEefjuhX schreef:Esmee_98 schreef:Ja, achter onze rug om!
jijzelf leest blijkbaar mijn posts door, en waarom moet ik jullie hier gaan vertellen dat ik in een ander topic mijn menig heb gezegt?