Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:28

Nog een paar jaar en dan is TS uit haar pubertijd. En dan snapt ze onze reacties ook beter.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:28

Evelijn schreef:
ehh... Visibre Team... zegt eigenlijk gewoon hetzelfde als alle anderen hier... misschien alleen op een manier die jou kennelijk wel aanstaat

Ik zeg het op een open neutrale manier :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:29

Ik moet eerlijk zeggen dat geen 1 van die topics bij mij is gebleven, dus veel indruk maakt het niet op mij. Het is en blijft internet, als ik wil kan ik ook zeggen dat ik stiekem een kerel van 56 ben die gek is op penny meisjes :+ Dus heel eerlijk? Als men wil liegen, prima. Als zij zich daar blijkbaar fijn bij voelen is dat hun probleem. Gewoon even een mod inschakelen en klaar :)

En tja, wat is de waarheid? 2 mensen kunnen dezelfde situatie heel anders zien. Dus wie liegt er dan?
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 08-05-13 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:29

love_western schreef:
Nog een paar jaar en dan is TS uit haar pubertijd. En dan snapt ze onze reacties ook beter.

En dan begin je maar over over mijn leeftijd he -.-

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:30

En aangezien jij nu in je HK topic over ons zit te praten betekent ook wel genoeg.. Het lijkt zelfs wel op roddelen.
Misschien iets om even over na te denken, roddelen is misschien wel net zo erg als liegen :)

Esmee_RS

XEefjuhX schreef:
love_western schreef:

Het is toch zo?

NikkivanOlst

Ach, sommige topics worden nou eenmaal reltopics.

Je zou ook kunnen zeggen: welkom op bokt.nl, waar mensen elkaar altijd proberen te overstemmen en de beste stuurlui aan wal staan :Y)

Christiene

ik weet wel dat er vorig jaar meen ik iemand deed alsof ze ernstig ziek was, ik had het topic half doorgelezen toen dertijd.. en achteraf bleek ze helemaal niet ziek te zijn...

dat vond ik echt niet kunnen.

verder is het zoals andere al zeggen in het echte leven niet anders.

behalve dat je snel iets kan typen.. verweg alleen in huis..
Laatst bijgewerkt door Christiene op 08-05-13 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Esmee_RS

Rubber_Duck schreef:
En aangezien jij nu in je HK topic over ons zit te praten betekent ook wel genoeg.. Het lijkt zelfs wel op roddelen.
Misschien iets om even over na te denken, roddelen is misschien wel net zo erg als liegen :)
:j

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:31

VisibreTeam schreef:
Ach, sommige topics worden nou eenmaal reltopics.

Je zou ook kunnen zeggen: welkom op bokt.nl, waar mensen elkaar altijd proberen te overstemmen en de beste stuurlui aan wal staan :Y)

Mooi gezegt.
Het topic was goedbedoeld, om Bokt wat uh... ''vriendelijker'' te maken.
Maar dit soort dingen slaan echt nergens op -.-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:32

XEefjuhX schreef:
love_western schreef:

Op die leeftijd was ik ook net zoals jou. Overal aanwezig zijn en altijd het laatste woord willen hebben.

Als jij over een paar jaar je topics terug leest, dan schaam jij je dood. Spreek uit ervaring _O-

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:32

Rubber_Duck schreef:

Hoezo roddel ik?
Ik vertel mijn mening in een ander topic, want oh ja meningen mochten hier op Bokt he ;)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:33

love_western schreef:
Op die leeftijd was ik ook net zoals jou. Overal aanwezig zijn en altijd het laatste woord willen hebben.
Als jij over een paar jaar je topics terug leest, dan schaam jij je dood. Spreek uit ervaring _O-

Dat wete je niet, je neemt dit uit je eigen ervaringen omdat jij dta blijkbaar had.
betekent niet dat hetzelfde met mij is ;)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:33

XEefjuhX schreef:
Rubber_Duck schreef:

Hoezo roddel ik?
Ik vertel mijn mening in een ander topic, want oh ja meningen mochten hier op Bokt he ;)

Ja, achter onze rug om! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:33

XEefjuhX schreef:
Ik laat dit topic wel verwijderen/sluiten.
Dit loopt nergens op uit, ik kan gewoon geen post plaatsen of een tpic openen hier
op bokt zonder daar vervelende reacteis op te krijgen.

Meh dat heb je aan jezelf te danken. Als ik je wat tips geef om wat minder negatief op te vallen krijg ik daarna een PB oorlog terug van wel heb ik je ooit! Met dat heel bokt mij gaat haten. :=

Kom gewoon terug als je wat jaartjes ouder bent.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:34

love_western schreef:
XEefjuhX schreef:

Spreekt ook uit ervaring, maar ik doe het nu nogsteeds. :+ Heb je iig iets om later hard om te lachen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:34

XEefjuhX schreef:
love_western schreef:

Dat wete je niet, je neemt dit uit je eigen ervaringen omdat jij dta blijkbaar had.
betekent niet dat hetzelfde met mij is ;)

Dat kan ik zien aan hoe je reageert. Daarbij reageer je ook erg aanvallend als wij iets zeggen. Jij hebt commentaar op dat mensen hier liegen/verdraaien. Maar je kunt niet tegen commentaar zodra het over jou gaat. Daarnaast is het voor ons makkelijker als jij normaal Nederlands gaat typen.

Anoniem

Re: Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:35

Ik vind pubers schattig <3 Denken dat ze al heel wat zijn. Maar eigenlijk moeten ze nog heel wat leren. Ik mis mijn pubertijd ;(

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:35

Esmee_98 schreef:

jijzelf leest blijkbaar mijn posts door, en waarom moet ik jullie hier gaan vertellen dat ik in een ander topic mijn menig heb gezegt? :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:36

love_western schreef:
Ik vind pubers schattig <3 Denken dat ze al heel wat zijn. Maar eigenlijk moeten ze nog heel wat leren. Ik mis mijn pubertijd ;(

Ik hou van deze tijd :+:

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:36

love_western schreef:
Dat kan ik zien aan hoe je reageert. Daarbij reageer je ook erg aanvallend als wij iets zeggen. Jij hebt commentaar op dat mensen hier liegen/verdraaien. Maar je kunt niet tegen commentaar zodra het over jou gaat. Daarnaast is het voor ons makkelijker als jij normaal Nederlands gaat typen.

Wat zijn we weer lekker bezig -.-
Ik typ gewoon snel, en maak typefouten.
So what?

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:37

XEefjuhX schreef:
love_western schreef:

Kijk nou hoe je reageert!?
Dat iemand over jou leeftijd begint, wil nog niet zeggen dat dat negatief bedoeld is... Anders lezen scheelt je een heleboel ergernis!!!

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:37

XEefjuhX schreef:
Esmee_98 schreef:

jijzelf leest blijkbaar mijn posts door, en waarom moet ik jullie hier gaan vertellen dat ik in een ander topic mijn menig heb gezegt? :+

Op bokt is het toch niet verboden om de post van anderen te lezen? Ik was ook wel benieuwd wat je over dit topic had gezegd, dus had het ook ff opgezocht.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:38

Ts, als je wilt dat bokt positiever wordt, is het ook raadzaam om ook kritisch naar jezelf durven te kijken. Want jij bent de enige factor die je wel kunt veranderd.
Ik heb geen k*t reactie gegeven, heb die intentie ook totaal niet.

Ach, ik ben wel blij dat internet in mijn puberteit nog op moest komen en bokt niet eens bestond :D
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 08-05-13 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:38

love_western schreef:

Dat dachten we allemaal :D *\o/*