Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennee schreef:Ik weet niet of je mij hier ook mee bedoelt @Nies_ maar ik DENK dat ik wel alle recht heb om dat te zeggen i.v.m. levenservaring.
Ladybird schreef:Maar goed, afgezien van het feit dat je denkt dat je veel levenservaringhebt,
Hoe ga je dat meten dan? want als je een regel maakt met: mensen die veel levenservaring hebben mogen ook een topic maken op ITP melden ook alle jongere mensen van -16 zich. want ja iedereen vind immers dat ie heel veel meegemaakt heeft?
Ladybird schreef:Fennee schreef:Ik weet niet of je mij hier ook mee bedoelt @Nies_ maar ik DENK dat ik wel alle recht heb om dat te zeggen i.v.m. levenservaring.
Waarom denk jij dat dan?
lifaya schreef:Maar je bent nog steeds kindik zou zeggen geniet er van van die mogelijkheid heb je...
Het is heel tragisch (Extreem tragisch) wat er gebeurd is, maar dat betekend niet dat je de rest van je leven als een zuurpruim (om maar even iets te zeggen) door het leven moet gaan. Probeer gewoon te genieten wanneer mogelijkMooie dagen als vandaag bijvoorbeeld...
Geen enkel leven gaat over rozen, iedereen zal tegenslagen krijgen, de 1 meer dan de ander, maar geen enkel leven is perfect...
Fennee schreef:Dat klopt wat jullie zeggen maar ik kan niet het vrolijke kind uithangen. Probeer vanalles maar het lukt me niet, als elke keer weer het gesprek gezin komt.
Fennee schreef:Sommige dingen op YRT horen daar gewoon niet thuis omdat jongere kinderen er geen ervaring mee hebben inderdaad.
lifaya schreef:Maar je bent nog steeds kindik zou zeggen geniet er van van die mogelijkheid heb je...
Het is heel tragisch (Extreem tragisch) wat er gebeurd is, maar dat betekend niet dat je de rest van je leven als een zuurpruim (om maar even iets te zeggen) door het leven moet gaan. Probeer gewoon te genieten wanneer mogelijkMooie dagen als vandaag bijvoorbeeld...
Geen enkel leven gaat over rozen, iedereen zal tegenslagen krijgen, de 1 meer dan de ander, maar geen enkel leven is perfect...
glenstorm schreef:Maarja dan zou je dit topic ook moetsn verplaatsen want ja ts is nog maar 15 dus dit hoort op JK.
Kom op volgens de regela misschien. Maar wat moet die 10jarigen (niet banketstaaf bedoeld hoor) met dit topic???
Fennee schreef:Maar jullie hebben gelijk, ik ga nu lekker genieten van alles wat ik nog WEL heb!
En ach, een kind zijn betekend niet gelijk in speeltuinen en alles rondhangen, haha!