De detectives genaamd bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 11:27

Nynke1 schreef:
Ik twijfel om een topic te openen met mijn verhaal.. Ik weet alleen niet of ik het fijn vind als het open en bloot op internet staat.. Om toch echt even mensen hun ogen te openen...

Ik las je post in het andere topic. Wat moet jij je genaaid voelen zeg, blijkt maar weer hoe ver mensen kunnen gaan :(:)

Ik snap best dat men op gegeven moment gaat zoeken bij twijfels. Er wordt zoveel gelogen en bedrogen via internet dat ik wat wantrouwen op gegeven moment helemaal niet ongeplaatst vind. Of het topic daar vervolgens over moet gaan is een 2e, maar ik kan er heel goed inkomen dat je verder gaat zoeken. Doe je het namelijk niet hier op bokt, dan ben je dom omdat je niet eerst even wat research hebt gedaan :')

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 11:28

TS, Volgens mij is niet duidelijk genoeg dat jou topic niet over Frank gaat hahahah :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 11:28

Mayling27 schreef:
TS, Volgens mij is niet duidelijk genoeg dat jou topic niet over Frank gaat hahahah :')

Ik geloof dat het geen plank is maar een betonnen plaat :')

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 11:28

De dame (bokster) die in het andere topic is geplaatst zou toch heel goed zijn zus kunnen zijn? of zie ik dat verkeerd? Dat meisje is sinds 2012 niet meer actief geweest, wie weet welke rede dat heeft.
Dat het paard daar met stamboeknaam word genoemd zegt ook niets, hoeveel mensen geven hun paard een andere naam omdat de stamboeknaam onuitspreekbaar is?

Dat gespeculeer in het andere topic over het niet mogelijk zijn dat hij dat paard voor zijn zus gekocht heeft, oke misschien hebben zijn ouders dat paard gekocht maar dan nog hoeft het verhaal niet direct verzonnen te zijn.

Misschien rammelt het verhaal aan alle kanten maar misschien ook wel helemaal niet.

zonnebloem18

Re: De detectives genaamd bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 11:29

Slotje voor overleg.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:19

Dit topic blijft gesloten. Met voornaamste reden omdat het topic op PP gesloten is en er eigenlijk via deze weg de discussie werd overgedaan.