Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:39

Dat die site blijft, no problem. Maar dat de helft van die tweakers nu hier heen komt?! Sorry hoor maar het gaat hier over PAARDEN, het is geen datingsite!
Plus dat bokt nu super sloom is door die hele prutgrap.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:40

Bokt is en blijft een forum over paarden.
Kan iemand die ze(tweakers) hier wilt houden mij vertellen wat voor nuttige bijdragen zij hier leveren?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:41

Ik heb godzijdank deze belachelijke grap gemist, maar zo te horen heeft het een vervelende nasleep , volgend jaar maar gewoon 1 april overslaan lijkt me ;)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:42

Ik heb maar 1 tweaker gehad die aanstuurde opseksuele handelingen en die was vrij snel geband (was in de chat). Verder heb ik echt geen enkel probleem met ze gehad.

Anoli

Poess91 schreef:
Bokt is en blijft een forum over paarden.
Kan iemand die ze(tweakers) hier wilt houden mij vertellen wat voor nuttige bijdragen zij hier leveren?

+1

of ze moeten al onze stoute paarden kunnen resetten :')

tante_trien

Ze zijn nuttig voor alle topics 'help mijn laptop doet het niet/welke laptop moet ik kopen?" en verder zijn ze vooral gezellig :j
Ik heb verder ook geen problemen met ze gehad.

Urbanus

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:44

Alleen al om de lange tenen van de bokkers ben ik pro tweakers moeten blijven. Echt.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:45

tante_trien schreef:
Ze zijn nuttig voor alle topics 'help mijn laptop doet het niet/welke laptop moet ik kopen?" en verder zijn ze vooral gezellig :j

En hoe is dat paard-gerelateerd? Zo kan je je bij elk forum wel aan gaan lopen melden...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:45

Ik heb ook nog helemaal niks ervan gemerkt en kijk dan ook vol verbazing hoeveel mensen er wel klachten over hebben. :oo Tjonge jonge! :n

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:46

lieveli schreef:
Alleen al om de lange tenen van de bokkers ben ik pro tweakers moeten blijven. Echt.

Nja, dat is niet echt een lekkere bijdrage aan 't gehele 'probleem' denk ik :')

Maar nogmaals, als je zoiets start moet je ook maar met de gevolgen leren leven hoor :+ Vind 't een beetje laf achteraf erover te gaan lopen miepen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:47

KimD schreef:
Ik heb ook nog helemaal niks ervan gemerkt en kijk dan ook vol verbazing hoeveel mensen er wel klachten over hebben. :oo Tjonge jonge! :n

Same here...
Ik heb er 1 april even een kijkje genomen en dat was het. Heb er verder helemaal geen last van. Vind het juist wel een leuk initiatief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:47

Ik vind het oprecht vervelend voor de mensen die lastig gevallen worden, maar dat is natuurlijk altijd iets wat kan gebeuren, dat mensen zich aanmelden om te trollen. Staat wat mij betreft los van tweakers.
Ja, er melden zich door deze grap ineens wel erg veel nieuwe mensen (mannen) aan, maar geen van allen heeft echt iets met paarden, dus óf ze zijn met een weekje wel uitgekeken hier, óf ze gaan in een HK zitten en niemand heeft er last van.
Meld je nare PB's, en geef het een weekje, waarschijnlijk is de storm dan wel weer gaan liggen.

Zie ook niet zo goed wat je verder kan doen. Je kan moeilijk een ledenstop voor mannen houden, of iedereen die via tweakers komt bannen. En door biks&bytes af te schaffen zullen zich hier eerder meer tweakers melden dan minder....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:48

Poess91 schreef:
tante_trien schreef:

En hoe is dat paard-gerelateerd? Zo kan je je bij elk forum wel aan gaan lopen melden...

Ik plaats nooit paardgerelateerde posts omdat ik van het merendeel van de mensen daar geen hoge pet op heb en dus ook niet met ze in discussie ga. Boehoe. :')

Courses schreef:
lieveli schreef:

Maar nogmaals, als je zoiets start moet je ook maar met de gevolgen leren leven hoor :+ Vind 't een beetje laf achteraf erover te gaan lopen miepen.

Moet ik nu nog een lekkere bijdrage leveren ook? Hou je van zoet of hartig?

Tat_jana

Goddank heb ik er niksvan mee gekregen :+ en sexuele handelingen... Dan zit er een kruisje in het hoekje en kun je zoiets weg drukken zie het probleem geloof ik niet echt.. :+

Ojajoh

dikke 1 april fail!

go bokt :')

milou123

lieveli schreef:

En om dit soort dingen hou ik zo van je. <3 :D

JasmijnJoy

Courses schreef:
lieveli schreef:

Hadden wij überhaupt een inbreng op de beslissing of die tweakers wel of niet zouden komen?
Want als we dat wel hadden, kunnen we inderdaad niet gaan miepen :=

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:49

Ik besteet er helemaal geen aandacht aan. Alles wat met Tweakers te maken heeft, klik ik niet eens op. Behalve dit dan +) wist tot dat ik de OP last niet eens wat het voor een site was xd

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:49

Poess91 schreef:
tante_trien schreef:

Ik plaats al jaren niet echt meer paard gerelateerde dingen (zeg maar gerust zo goed als helemaal niet) moet ik nou ook opbokken?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:50

Maar volgens mij worden nu bokkers met pb's bestookt die helemaal niet aan het chatgebeuren hebben deelgenomen. Dat moet toch ook niet? Dat enkelingen zich nu nog altijd amuseren met wat 'male attention', goed, te veel aan oestrogeen moet ergens naartoe. :') Maar je gaat toch mensen die van toeten noch blazen iets afweten, pb's sturen met verzoeken om naaktfoto's? :? De dag dat dat toegelaten wordt, maken we er beter een bokt.xxx van. :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:50

Courses schreef:
lieveli schreef:

Misschien begrijp ik je verkeerd, dus correct me if I'm wrong...

Maar hoe kunnen wij nou achteraf gaan miepen als we van te voren niet eens wisten dat deze "grap/actie" er kwam vanuit het bokt team?

Ik had het heel wat anders gevonden als er van te voren gevraagd was vanuit het bokt-team om bokkers hier interesse in hadden. Ok ik snap ook wel dat dát helemaal geen nut had gehad want niemand is het met elkaar eens :') Maar gewoon het feit dat we het maar in onze maag gesplitst krijgen en met de gevolgen moeten leren leven vind ik nou niet echt kunnen...

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:51

Voor degene die geen paard gerelateerde dingen meer plaatsen:
Jullie zijn hier allemaal een keer gekomen over iets wat wel paard gerelateerd was toch?
Is dit niet even heel anders dan die mannen die hier komen voor de vrouwen?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:53

Tat_jana schreef:
Goddank heb ik er niksvan mee gekregen :+ en sexuele handelingen... Dan zit er een kruisje in het hoekje en kun je zoiets weg drukken zie het probleem geloof ik niet echt.. :+

Precies! Bokt denkt met wat leuks te komen, zitten er weer een berg azijnpissers tussen... Come on, als een verzoek om naaktfoto's je dag verpest vind ik dat wel een beetje sneu.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:53

'met de gevolgen leren leven'.

De gevolgen: Een paar tweakers hebben een paar dagen lol.

Wat zul jij een heerlijk leven hebben dat jij je hier druk om kunt maken.

Poess91 schreef:
Voor degene die geen paard gerelateerde dingen meer plaatsen:
Jullie zijn hier allemaal een keer gekomen over iets wat wel paard gerelateerd was toch?
Is dit niet even heel anders dan die mannen die hier komen voor de vrouwen?

Misschien ooit, lang geleden. Maakt het iets uit hoe het begonnen is? Hoeveel HK's gaan over paarden? Laat die mannen lekker hun lol hebben, na een poosje gaan ze vanzelf weg. Maar alles wat je aandacht geeft groeit.

Ik vind dit topic fantastisch. Ik ga al mijn vrienden tippen om ook te komen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:54

Gini schreef:
Maar volgens mij worden nu bokkers met pb's bestookt die helemaal niet aan het chatgebeuren hebben deelgenomen. Dat moet toch ook niet? Dat enkelingen zich nu nog altijd amuseren met wat 'male attention', goed, te veel aan oestrogeen moet ergens naartoe. :') Maar je gaat toch mensen die van toeten noch blazen iets afweten, pb's sturen met verzoeken om naaktfoto's? :? De dag dat dat toegelaten wordt, maken we er beter een bokt.xxx van. :')

Ja ik, kreeg oa de vraag of je orgasmes krijgt te paard en of paarden ook voor 'andere doeleinden' worden gebruikt hier op bokt.
Dat gaat gewoon te ver. Ik ben uberhaupt niet op die chat geweest dus ook geen behoefte aan dit soort onzin.
Ik kan het wel van me afschuiven, maar wie zegt dat ze dit niet bij twaalfjarigen etc doen.

Overigens zit mijn vriend wel op tweakers, maar die heeft hier niet aan meegedaan :P (hoop ik voor hem, anders heeft ie wat uit te leggen }> )
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 03-04-13 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt