Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Alleen al om de lange tenen van de bokkers ben ik pro tweakers moeten blijven. Echt.
Poess91 schreef:tante_trien schreef:Ze zijn nuttig voor alle topics 'help mijn laptop doet het niet/welke laptop moet ik kopen?" en verder zijn ze vooral gezellig
Ik heb verder ook geen problemen met ze gehad.
En hoe is dat paard-gerelateerd? Zo kan je je bij elk forum wel aan gaan lopen melden...
Courses schreef:lieveli schreef:Alleen al om de lange tenen van de bokkers ben ik pro tweakers moeten blijven. Echt.
Nja, dat is niet echt een lekkere bijdrage aan 't gehele 'probleem' denk ik
Maar nogmaals, als je zoiets start moet je ook maar met de gevolgen leren leven hoorVind 't een beetje laf achteraf erover te gaan lopen miepen.
Courses schreef:lieveli schreef:Alleen al om de lange tenen van de bokkers ben ik pro tweakers moeten blijven. Echt.
Maar nogmaals, als je zoiets start moet je ook maar met de gevolgen leren leven hoorVind 't een beetje laf achteraf erover te gaan lopen miepen.
Poess91 schreef:tante_trien schreef:Ze zijn nuttig voor alle topics 'help mijn laptop doet het niet/welke laptop moet ik kopen?" en verder zijn ze vooral gezellig
Ik heb verder ook geen problemen met ze gehad.
En hoe is dat paard-gerelateerd? Zo kan je je bij elk forum wel aan gaan lopen melden...
Tat_jana schreef:Goddank heb ik er niksvan mee gekregenen sexuele handelingen... Dan zit er een kruisje in het hoekje en kun je zoiets weg drukken zie het probleem geloof ik niet echt..
Poess91 schreef:Voor degene die geen paard gerelateerde dingen meer plaatsen:
Jullie zijn hier allemaal een keer gekomen over iets wat wel paard gerelateerd was toch?
Is dit niet even heel anders dan die mannen die hier komen voor de vrouwen?
Gini schreef:Maar volgens mij worden nu bokkers met pb's bestookt die helemaal niet aan het chatgebeuren hebben deelgenomen. Dat moet toch ook niet? Dat enkelingen zich nu nog altijd amuseren met wat 'male attention', goed, te veel aan oestrogeen moet ergens naartoe.Maar je gaat toch mensen die van toeten noch blazen iets afweten, pb's sturen met verzoeken om naaktfoto's?
De dag dat dat toegelaten wordt, maken we er beter een bokt.xxx van.