Tweaker? Biks&Bites regula187

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Tweaker? Biks&Bites regula187

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:07

Ik was sceptisch over de chat, maar heb zelf ook een paar leuke (gezellige, zonder date doel) gesprekken gehad en ik snap dat het een leuk 1 april initiatief was. Maar ik vind het onnodig dat er een boel tweakers zich hier aanmelden om op zoek te gaan naar een leuke date (al zijn er genoeg meiden die daar duidelijk voor open staan).

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:09

Doubtless schreef:
Ik was sceptisch over de chat, maar heb zelf ook een paar leuke (gezellige, zonder date doel) gesprekken gehad en ik snap dat het een leuk 1 april initiatief was. Maar ik vind het onnodig dat er een boel tweakers zich hier aanmelden om op zoek te gaan naar een leuke date (al zijn er genoeg meiden die daar duidelijk voor open staan).

Ik babbel vrolijk met ze, maar niet omdat ik een date met ze wil. :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:10

Doubtless schreef:

Een groot aantal tweaker is bang dat de chat plat gaat, en ze niet meer in contact kunnen komen met de dames.
Dat ze de reden van het aanmelden hier zijn.

Andersom is het ook zo.
Er zijn heel wat nieuwe vrouwelijke leden bij tweakers.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:15

Dus wat ze willen is slowchat en dus HK.
Voor de HK moeten ze 25 informatieve posts posten, maar dat gaat niet omdat het een paardenforum is. Er zijn genoeg andere plekken waar ze in contact kunnen komen met dames...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:19

YamaSaki schreef:
Oke een tweaker, niet iemand uit mn fb lijst...
Heeft dus in de chat een foto link van mij geplaatst...hoe doe heck komt ie eraan?!
Enig idee hoe ik Detmer8 kan melden daar? :\
Dit is niet de bedoeling en vind ik best een eng idee...

Was het een foto link naar je facebook ?
Want daar zijn een paar truukjes voor ( dan lijkt het alsof iemand een bijzonder link plaats, maar als je erop klikt kom je op je eigen facebook, maar als iemand anders erop klikt komt diegene ook op zin eigen facebook )
Als hij je naam heeft is het sowieso makkelijk om zaken te vinden, en combi van voornaam en de naam van je paarden...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:25

HTM: punt is vooral dat het ongevraagd is. En dat is al heel snel lastig vallen. Aan de chat kun je zelf meedoen, en het dus ook overslaan als je er geen zin in hebt. En als je het samen ok vindt om lekker door te ouwehoeren per pb moet je dat ook zelf weten. Maar hier krijgt de ontvanger die pb'tjes ongevraagd, en dat is dus echt niet goed.

En iedereen die ze ontvangt: doorsturen aan de modjes. Als een gebruiker meerdere keren naar boven komt denk ik dat daar beslist wat aan gedaan wordt :j

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:28

Misschien Biks en Bites opdoeken?
Het was een leuke grap en ik heb die dag vrolijk meegedaan :D. Maar nu kunnen we wel weer verder met de orde van de dag.
Dan ebt de ongewenste mannelijke interesse ook weer weg.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:29

Dat dus idd. Ik heb niet meegedaan aan het dategedoe, ben ook niet op de chat geweest en heb bovendien al een vriend. Dan zit ik niet te wachten op pbtjes van een of andere hitsige negentienjarige die oa vraagt of ik orgasmes krijg van paardrijden en nog meer van die onzin :)

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:52

Als 1 april grap was het ontzettend leuk, mega goed opgezet en echt geweldig.

Maar nu is het wel klaar voor mij, zeker als er dit soort gedrag uit voort komt.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:00

Ook ik moet zeggen dat ik het een leuke 1 april grap vond, en zelf ook een paar chats heb gehad. Maar vond de meeste mannen behoorlijk opdringerig en vaak wilde ze na een halfuur praten al gelijk facebook hebben. Waar ze uiteindelijk toch wel achter kwamen, ook zonder het te geven -O-
Nu met al die mannen die zich telkens aanmelden, en wanhopig op vele topics gaan reageren waar ze ook nog eens de ballen verstand van hebben.. Nee, van mij hoeft het niet hoor.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:05

Ik heb er ook geen last van ben ook niet interessant haha. :+

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:09

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:33

Ik vermoed zomaar dat Tweakers (als beheer/gebruiker/whatever) zelf ook absoluut niet blij is met misbruik op welke wijze dan ook. BB was een geintje, en dat er altijd iemand is die denkt "wat leuk! Ik ga etteren!" is niet te voorkomen. Neemt echter niet weg dat we dat niet domweg accepteren: als iemand niet oké bezig is wordt melding maken bijzonder op prijs gesteld. Sterker nog; het is belangrijk.
En dan niet uitdagen, uitdagen, uitdagen, uitdagen -> tweaker hapt -> klagen omdat Tweaker het gedaan heeft, maar als iemand echt foute bedoelingen lijkt te hebben: trek aan de bel!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:57

YamaSaki schreef:
Oke een tweaker, niet iemand uit mn fb lijst...
Heeft dus in de chat een foto link van mij geplaatst...hoe doe heck komt ie eraan?!
Enig idee hoe ik Detmer8 kan melden daar? :\
Dit is niet de bedoeling en vind ik best een eng idee...

Ze hebben jou FB niet gevonden.
Er is een link, dat wanneer je op die link klikt je eigen profiel tevoorschijn komt. maar iedereen die op die link klikt, krijgt zijn eigen profiel te zien en niet de jouwe! je hoeft je hier dus geen zorgen om temaken. ;)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:54

Ladybird, het was trouwens wel een link en een foto van mij ;)
Maar ik ben er al achter hoe het zit/zat en het komt niet door Tweakers.net of wat dan ook!
Gewoon door vage fb instellingen dat het openbaar stond en ik op fb ergens op had gereageerd ;)

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:41

HTM schreef:
Cayenne schreef:

Jij wilt lastig gevallen worden? :?

Wat de 1 lastig vind kan een ander leuk vinden.

AANDACHT AANDACHT AANDACHT :):) .

Nee ik ben ook on-interessant -O- .
Maar wel absurd dat er meiden echt lastig gevallen worden ga lekker daten op WOW of LOL jongens!

crizyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:46

delerium schreef:
Ik vermoed zomaar dat Tweakers (als beheer/gebruiker/whatever) zelf ook absoluut niet blij is met misbruik op welke wijze dan ook. BB was een geintje, en dat er altijd iemand is die denkt "wat leuk! Ik ga etteren!" is niet te voorkomen. Neemt echter niet weg dat we dat niet domweg accepteren: als iemand niet oké bezig is wordt melding maken bijzonder op prijs gesteld. Sterker nog; het is belangrijk.
En dan niet uitdagen, uitdagen, uitdagen, uitdagen -> tweaker hapt -> klagen omdat Tweaker het gedaan heeft, maar als iemand echt foute bedoelingen lijkt te hebben: trek aan de bel!

Dit.

Tweakers staat absoluut niet te springen om mensen die anderen lastig gaan vallen op bokt.nl. Het is al duidelijk aangegeven dat als iemand zijn boekje met het hele Biks & Bytes verhaal te buiten gaat hij daar op tweakers op aangesproken wordt. Licht vergrijp: waarschuwing. Herhaling: optreden (meestal iets van een ban). Echt je boekje te buiten gaan: direct een consequentie. Dat is mijn ervaring met de mods op tweakers.

MueR is inderdaad de aangewezen persoon om dit aan te melden. Voor PB's op bokt.nl uiteraard ook aan de modjes van PB laten weten lijkt me.

Over die trollaccounts, mijn ervaring is dat als de modjes zien dat een account zowel op tweakers als op bokt op 01-04-2013 aangemaakt is ze een lager tolerantieniveau handhaven en de user in kwestie al snel een ban of ip ban aan zijn broek zal hebben hangen.

Ik denk persoonlijk ook dat de modjes op tweakers iets stricter zijn in het handhaven van beleid dan hier, dus schroom vooral niet om het te melden.

Ik zou het jammer vinden als B&B door dit soort acties ten onder zou gaan.

Uiteraard spreek ik trouwens niet namens Tweakers, maar de meeste tweakers denken er net zo over. En helaas hebben ook wij er altijd wel een paar rotte appels tussen zitten. SOrry daarvoor als hierdoor bokt.nl users lastig gevallen worden die verder niks met het hele B&B te maken willen hebben.

patatkraamJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:07

pluisje88 schreef:
Ik heb geen pb. Maar ik ben ook niet interessant denk ik ;)

dit dus :')