Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Ik was sceptisch over de chat, maar heb zelf ook een paar leuke (gezellige, zonder date doel) gesprekken gehad en ik snap dat het een leuk 1 april initiatief was. Maar ik vind het onnodig dat er een boel tweakers zich hier aanmelden om op zoek te gaan naar een leuke date (al zijn er genoeg meiden die daar duidelijk voor open staan).
Doubtless schreef:Ik was sceptisch over de chat, maar heb zelf ook een paar leuke (gezellige, zonder date doel) gesprekken gehad en ik snap dat het een leuk 1 april initiatief was. Maar ik vind het onnodig dat er een boel tweakers zich hier aanmelden om op zoek te gaan naar een leuke date (al zijn er genoeg meiden die daar duidelijk voor open staan).
YamaSaki schreef:Oke een tweaker, niet iemand uit mn fb lijst...
Heeft dus in de chat een foto link van mij geplaatst...hoe doe heck komt ie eraan?!
Enig idee hoe ik Detmer8 kan melden daar?
Dit is niet de bedoeling en vind ik best een eng idee...
YamaSaki schreef:Oke een tweaker, niet iemand uit mn fb lijst...
Heeft dus in de chat een foto link van mij geplaatst...hoe doe heck komt ie eraan?!
Enig idee hoe ik Detmer8 kan melden daar?
Dit is niet de bedoeling en vind ik best een eng idee...
delerium schreef:Ik vermoed zomaar dat Tweakers (als beheer/gebruiker/whatever) zelf ook absoluut niet blij is met misbruik op welke wijze dan ook. BB was een geintje, en dat er altijd iemand is die denkt "wat leuk! Ik ga etteren!" is niet te voorkomen. Neemt echter niet weg dat we dat niet domweg accepteren: als iemand niet oké bezig is wordt melding maken bijzonder op prijs gesteld. Sterker nog; het is belangrijk.
En dan niet uitdagen, uitdagen, uitdagen, uitdagen -> tweaker hapt -> klagen omdat Tweaker het gedaan heeft, maar als iemand echt foute bedoelingen lijkt te hebben: trek aan de bel!