Fiffill schreef:Nathalie schreef:Uuh. Mijn puberteit op bokt door brengen.
^ dit
Me2 heeeeeeel misschien doe ik dat nu nog steeds als ik boos ben :'-)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
romyloverrr schreef:een paar jaar geleden besefte ik niet echt dat een goed zadel en hoofdstel zo duur waren
( had toen nog geen verzorgpony)
toen heb ik rusie gekregen omet een vriendin omdat ik met mijn grote mond
toch even moest zeggen dat ik dat bruine zadel en zwart hoofdstel echt niet vond staan,
nu heb een een geheel zwart set.
heeft wel een tijdje geduurt,
heb ook een tijdje met alles zwart gereden behave mijn beugelriemen en staartriem.
oké nu heb ik er begrip voor maar vind het nog niet écht mooi staan![]()
waar ik me overgens wel aan erger aan mensen die:
- het t-shirt en het dekje niet bij elkaar passen ( een rijbroek is begrijpelijk maar een t-shirt )
- het dekje en de eventuwele peesjes niet bij elkaar passen b.v een rose dekje en oranje peesjes
LEES:vergens het ik met bruine of zwarte peesjes die niet bij het dekje staan geen probleem
kan me best voorstellen dat mensen het zich niet kunnen veroorloven om bij elk dekje
bijpassende peesjes te kopen,
of hebben een paard die de peesjes echt nodig heeft en dan liever 1 of 2 paar duurdere heben.
FlameHorse schreef:Amerika, de nieuwe liefde van Carmen
De grote hengst loopt zich even goed uit te sloven Carmen loopt vanuit haar wei dromerig naar hem te staren in de paddock
Zo leuk terwijl ze vast totaal anders zijn een Brunnette en een grote haf helaas geen veulen van de ware over 5 daagjes is het over met de droom van Carmen het word een ruin![]()
Echt heel erg grappig
romyloverrr schreef:hier uit 2011 :
ik zeg hier dus dat ik me eraan erger dat er mensen zonder setje rijden![]()
( overgens vond ik het toen zelfs belachelijk dat er mensen waren die zonder setje reden)
romyloverrr schreef:een paar jaar geleden besefte ik niet echt dat een goed zadel en hoofdstel zo duur waren
( had toen nog geen verzorgpony)
toen heb ik rusie gekregen omet een vriendin omdat ik met mijn grote mond
toch even moest zeggen dat ik dat bruine zadel en zwart hoofdstel echt niet vond staan,
nu heb een een geheel zwart set.
heeft wel een tijdje geduurt,
heb ook een tijdje met alles zwart gereden behave mijn beugelriemen en staartriem.
oké nu heb ik er begrip voor maar vind het nog niet écht mooi staan![]()
waar ik me overgens wel aan erger aan mensen die:
- het t-shirt en het dekje niet bij elkaar passen ( een rijbroek is begrijpelijk maar een t-shirt )
- het dekje en de eventuwele peesjes niet bij elkaar passen b.v een rose dekje en oranje peesjes
LEES:vergens het ik met bruine of zwarte peesjes die niet bij het dekje staan geen probleem
kan me best voorstellen dat mensen het zich niet kunnen veroorloven om bij elk dekje
bijpassende peesjes te kopen,
of hebben een paard die de peesjes echt nodig heeft en dan liever 1 of 2 paar duurdere heben.
Applelover schreef:FlameHorse schreef:lijkt mij een serieuse redenering. Tegen de tijd dat je 20 bent is dit topic wel op slot
Dat stuk bedoelde ik niet..
Blijheid schreef:Ik had niet in de gaten dat een topic (wat ik vanaf home had aangeklikt) bij western stond, mijn opmerking over knotjes maken was in dat topic dus behoorlijk hilarisch