[Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

01San

Re: [Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:27

-O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:41

Jammer zeg!

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 15:50

Jammer inderdaad :j Maar goed, je kunt niet alles hebben, in ieder geval fijn dat jullie 't in gedachten houden :)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:29

Hoezo technisch vlak? BNB Teamies kunnen toch onderling een BNB maken..... ? :o
Of denk ik nou te simpel?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:40

Nee Fiebie, je denkt niet te simpel, denk ik :P

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:41

Nee hoor. Lijkt me weinig technisch van te pas.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:29

Volgens mij is het omdat die BNB teamies moeten wel een plek hebben om dat te doen..
Waar de rest van de bokkers niet kan komen :).
Ik weet niet hoe moeilijk dat is, maar t lijkt me niet 1,2,3 gebeurd.
Maar goed, ik kan ook foutt zitten hoor

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:34

LoveBodin, dat is zo gedaan hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:36

Het gaat hier onder andere ook over mogelijkheden om het BNB op een andere manier te gaan verspreiden (zoals via de mail). Dit is niet 1, 2, 3 te regelen op technisch vlak, er zijn een boel andere dingen die op dit moment even de prioriteit hebben boven een doorstart van het BNB.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:34

Ja maar dan ben je dus bezig met het upgraden van BNB.
Mijns inziens gaat het daar niet over....

Via mail verspreiden is een stap verder, dat kan altijd nog....
Maar tot die tijd hoef je de tijd toch niet stil te zetten?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:48

Ik zit er eigenlijk totaal niet op te wachten een nieuwsbrief te krijgen via de e-mail. Ik lees het liever gewoon op het gedeelte waar ik hem kan vinden zodra ik dat wil :=

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:52

Ik eerlijk gezegd ook niet, deel het maar op FB dat het online staat.... :o
Beter denk ik..... :j

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:55

Ik zou de BNB via de mail ook niet echt zien zitten :n Op facebook dan weer wel! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 23:19

Kan me alleen maar bij de rest aansluiten...

Geloof absoluut dat het team het druk heeft en dat er andere prioriteiten zijn boven de BNB maar hoe groot is de moeite om een klein forumdeel te maken waar een paar enthousiaste mensen aan de slag kunnen?

Sowieso vind ik het heel jammer dat de BNB onderuit is gegaan. Het leverde juist een klein stukje transparantie in mijn ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 23:36

Ik snap jullie teleurstelling hierin en ik snap jullie vraagtekens waarom het niet met een groepje zwarte bokkers zou kunnen.

De manier waarop de BNB nu gedaan werd, was niet een handige manier om hem in elkaar te zetten voor het team. Het was een tijdrovende manier wat door een klein clubje teamleden werd gedaan. Hiervoor zal eerst een oplossing moeten komen, en die oplossing ligt nu dus niet binnen handbereik.

Ik kan er verder ook niet meer of minder van maken, wat Eline ook zegt: Voorlopig zal er geen doorstart van het BNB komen omdat er eerst op technisch vlak daarvoor verbeteringen plaats zullen moeten vinden en daar is nu de tijd niet voor. Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 06:33

Ik had een hele post getypt maar ik geloof dat ik beter even mijn mond kan houden nu :x

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 07:05

Oke, heel begrijpelijk dat het voor jullie tijdrovend is. Maar nu bied vrijwillig een clubje bokkers aan om jullie dat tijdrovende gedeelte uit handen te nemen en snap ik niet helemaal waarom dat niet wordt geaccepteerd? Goed je kunt wellicht stellen dat hen alles geleerd moet worden, maar ook Banjer gaf aan hier aan mee te willen werken en die is er al mee bekend en kan het de rest dan leren etc.

Persoonlijk zou ik zon nieuwsbrief per email niet willen. Altijd als ik de vraag krijg of ik dat wil klik ik nee aan, heb ik echt een hekel aan. Overspoelt je hele inbox.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 07:09

Maartje1990 schreef:
Oke, heel begrijpelijk dat het voor jullie tijdrovend is. Maar nu bied vrijwillig een clubje bokkers aan om jullie dat tijdrovende gedeelte uit handen te nemen en snap ik niet helemaal waarom dat niet wordt geaccepteerd? Goed je kunt wellicht stellen dat hen alles geleerd moet worden, maar ook Banjer gaf aan hier aan mee te willen werken en die is er al mee bekend en kan het de rest dan leren etc.

Persoonlijk zou ik zon nieuwsbrief per email niet willen. Altijd als ik de vraag krijg of ik dat wil klik ik nee aan, heb ik echt een hekel aan. Overspoelt je hele inbox.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 08:42

Júllie vinden dat het technisch anders moet. Veel bokkers (die hier reageren) zijn het daar niet mee eens en zijn zelfs bereid het op de tijdrovende manier vrijwillig te doen omdat het BNB kennelijk behoorlijk wordt gewaardeerd. Het is toch van de zotte dat te weigeren? De site is toch voor de gebruikers en niet voor de teammies? Ik heb echt nooit kritiek maar dit vind ik een houding die barst van 't elitisme en dat is nergens voor nodig.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:39

Maartje1990 schreef:

Meer dan eens!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 20:10

Ik lees mailtjes die van bokt komen niet eens _O- die staan in een apparte map waar nu zon 4000 ongelezen berichtjes instaan _O-

Maar afgezien van dat.. maak desnoods een gesloten fb pagina aan waar de zwarte bokkers met zn allen de BNB in elkaar flansen...

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 20:16

Wat zonde dat het stopt. Voor de mensen die zich vrijwillig aanbieden om ermee door te gaan, waarom doen jullie dat niet gewoon? Je kan toch maandelijks een topic openen op Bokt met highlights? Moet gewoon kunnen zonder instemming mods lijkt me, als het leuk en netjes blijft.....

(nieuwsbrief via de mail zit ik ook niet op te wachten en ik heb geen FB)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 08:14

Ook hier zit ik niet te wachten op een nieuwsbrief van bokt. Ik ben hier op bokt en niet in mijn mail. Daarnaast zorgen nieuwsbrieven vaak voor onnodig vullen van je inbox. Verder heb ik geen facebook, twitter of wat ook dus dat valt ook af.

Vreemd dat een aantal mensen aanbied de brief te maken op bokt, kost dan een keer tijd voor het team om een plek te maken waar ze kunnen overleggen. En een keer per maand het neerzetten op forumzaken, maar dat kan vast iemand anders ook. Wat is dan het probleem? Waarom zou een formaat technisch niet mogelijk zijn, het kan ook een gewoon topic worden lijkt me.

Geen idee wat nu de insteek aan het worden is, bokt voor bokkers of een klein groepje personen dwingt gebruikers een kant op die ze niet willen. Omdat iets hipper of strakker of gewoonweg anders moet? Dit zou dan het zoveelste zijn dan doorgeduwt wordt wat bokt minder fijn maakt omdat er iets verandert moet worden.

Zoals boktmarkt, de draak van een voorpagina die zo afwijkt van de rest van bokt. Het in mijn ogen zinloos omwisselen van voorbeeld en verzenden wat tijd kost dat niet nodig is, en nu de nieuws brief weer.

Waar is bokt mee bezig en wat is de toekomstvisie? Alleen nog richten op facebook en mobiele gebruikers? Of alleen nog jonge en hippe mensen trekken?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:05

Ik begrijp dat het ietwat ondankbaar overkomt nu: "geven mensen aan dat ze willen helpen om iets leuks in elkaar te zetten, 'mag' het niet -O- ". Maar wat Bart al in de openingspost aangeeft: het BNB was echt toe aan een opfrisbeurt. Dat we er voor nu mee gestopt zijn, is niet alleen omdat er te weinig tijd was van teamleden, dan zou het inderdaad op te lossen zijn met alleen een forum extra en leuke input van gebruikers.
Maar in de huidige vorm, werd het BNB weinig gelezen. Informatie en artikelen (veel tekst) kan je in een forumpost eigenlijk niet netjes opmaken. En een manier om het BNB goed onder de aandacht te brengen ontbreekt op dit moment.
Als we ook jullie tijd en energie voor een BNB gaan gebruiken, willen we dat alles klopt. Daarom is nu gekozen voor 'even niets', zodra er tijd beschikbaar is om te zorgen dat ook de techniek klopt, zal er een nieuwe nieuwsbrief komen.

Er reageren hier een aantal mensen die aangeven dat ze niet op mail van Bokt zitten te wachten: ik wil daarom even benadrukken dat wij nooit mail versturen (nu niet en in de toekomst niet) zonder toestemming van gebruikers. Alle mail die je van Bokt ontvangt, kun je zelf in je instellingen uitzetten.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:06

Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat een nieuwsbrief per mail niet gewenst is.... :)