Zoo herkenbaar, Altijd als ik naar mijn vriend ga bant hij mij... Want anders zit ik continu op mijn telefoon met bokt haha, naja eig ben ook verslaafd aan mijn telefoon. Dus die neemt hij dan ook vaak af want anders ben ik zo ongezellig..
Aranel
Geplaatst: 24-03-13 12:44
Ahh de ban fuctie doet het nog steeds niet Ik dacht, zondag doet 'ie het vast weer, ga ik dan goed voor school bezig.
Voor de gelegenheid, omdat het niet werkt zoals het hoort; dagbans op verzoek bij ondergetekende.
Sadira
Geplaatst: 24-03-13 19:21
Andere tip, download het programma SelfControl (Mac) of SelfRestraint (Windows). Kun je zelf websites toevoegen die geband moeten worden, en een tijd instellen. Dan kun je zo lang die websites niet meer op.
Gebruik ik nog wel eens voor bokt/facebook/alle andere sites die afleiden.
Een andere optie is om te kijken of er restricties gezet kunnen worden op je modem. Vaak kan je op een modem ook instellen dat je tussen bepaalde tijden niet naar bepaalde websites kunt
En verrassend goed ! morgen duits... en donderdag heb ik hem in het Nederlands maar dan veel uitgebreider. Moet een reis naar Mallorca kunnen verkopen, en dus ook met alle voorwaarden, verzekeringen enz... wat een werk