Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
littlesannie schreef:kiki1976 schreef:En dan de topics waar er een legio mensen de TS willen helpen en goede adviezen hebben, alles gaat netjes.
Maar NEE daar wenst TS niets van te weten, want dat kan niet....TS reageert zelf abnormaal.....slaat alle adviezen in de wind......Tja dan denk ik ook wel eens...zoek het lekker uit.
dat denk ik dan inderdaad ook toch zijn er mensen die hun mening door blijven duwen. Ook als zo'n discussie topic eindelijk rustig is zijn er nieuwe mensen die weer van voor af aan beginnen. Ook vooral nog over beginnen terwijl TS bijv al bezig is met oplossen en dit meermalen zegt is ook erg irritant!
Aleeneh schreef:Air schreef:Aleenah: Weet je dat het heel vaak gebeurd dat er als een kudde schapen over iemand met een ande mening wordt heen gevallen? En daar pagina's lang op door wordt gegaan?
Dan lijkt het inderdaad alsof er door die persoon de hele tijd slecht commentaar wordt geplaatst, terwijl dat helemaal niet zo is.
Eh.... Ik snap eigenlijk niet wat je wil zeggenje zin klopt geloof ik niet helemaal. Wat bedoel je?
Aleeneh schreef:Ja maar ik snapte gewoon niet wat je zei, kun je het misschien iets anders verwoorden?
Vivian__ schreef:En dit bedoel ik nou! (vrouwke) dat met die ton is goed gegaan, heel grappig hoe die op pony daarop reageert. En ja, het had ook anders gekund, maar dat is niet gebeurd. Dus, begrijp ik niet waarom gelijk de sfeer verpest moet worden in een topic..
Citaat:Ben ik de enigste die dit zielig vind.
Ik vind het niet echt een leuk filmpje als ik eerlijk ben.
Ik zou het spaans benauwd krijgen als ik zoiets zag
Citaat:Waarom ben ik een zeikerd?
Ik mag toch wel zeggen dat ik het zielig vind.
Grappig? misschien wel, maar ik blijf het een eng iets vinden,
Stel dat die echt vast komt te zitten in die ton en je krijgt hem niet meer van haar hoofd?
Dan stikt die. Ja dat is grappig.
vrouwke schreef:Is dit nou de sfeer verpesten?
ik zeg alleen wat ik er van denk, zo als meerderen.
Air schreef:Even het topic opgezocht, maar op het moment dat mensen je gaan quoten en zeggen dat je een zeikerd bent hebben die het nog niet begrepen.
vuurneon schreef:Ojajoh schreef:dat is niet alleen bokt hoor, dat is de hele maatschappij........
of andere fora's en facebook enz is het niet veel beter
Ik denk niet zozeer de maatschappij; meer het gemak van relatief anoniem gal kunnen spuwen achter de computer. Want de mensen die bv stiekem van die sneue pb's gaan sturen, zullen in het echte leven niet de ballen hebben om dat ook face-to-face te durven zeggen.
Locanda schreef:Hè Hilde, laat ons lekker zeurenmisschien komen er wel hele goede dingen uit voort, haha.