Sfeer op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:22

(Ik vind trouwens dat het verder eigenlijk wel redelijk goed loopt op het moment. Er zijn ook heel wat topics die ik juist opvallend prettig vind verlopen :j )

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:23

littlesannie schreef:
kiki1976 schreef:
En dan de topics waar er een legio mensen de TS willen helpen en goede adviezen hebben, alles gaat netjes.
Maar NEE daar wenst TS niets van te weten, want dat kan niet....TS reageert zelf abnormaal.....slaat alle adviezen in de wind......Tja dan denk ik ook wel eens...zoek het lekker uit.

dat denk ik dan inderdaad ook toch zijn er mensen die hun mening door blijven duwen :roll: . Ook als zo'n discussie topic eindelijk rustig is zijn er nieuwe mensen die weer van voor af aan beginnen. Ook vooral nog over beginnen terwijl TS bijv al bezig is met oplossen en dit meermalen zegt is ook erg irritant! >;)

Er zijn er ook genoeg waarbij dat veel minder gebeurt, maar dat juist TS raar reageert.

Babbelaar20

Re: Sfeer op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:25

@Kiki inderdaad. vindt wel dat je tegen kritiek moet kunnen als je een topic opent... Meestal zijn het ook kinderen van een jaar of 9-12 die dan zo reageren

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:25

Aleeneh schreef:
Air schreef:
Aleenah: Weet je dat het heel vaak gebeurd dat er als een kudde schapen over iemand met een ande mening wordt heen gevallen? En daar pagina's lang op door wordt gegaan?
Dan lijkt het inderdaad alsof er door die persoon de hele tijd slecht commentaar wordt geplaatst, terwijl dat helemaal niet zo is.

Eh.... Ik snap eigenlijk niet wat je wil zeggen :o je zin klopt geloof ik niet helemaal. Wat bedoel je?

Was een reactie op je eerste post :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:26

Ja maar ik snapte gewoon niet wat je zei, kun je het misschien iets anders verwoorden? :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:27

Shadow0 schreef:
(Ik vind trouwens dat het verder eigenlijk wel redelijk goed loopt op het moment. Er zijn ook heel wat topics die ik juist opvallend prettig vind verlopen :j )

True :j

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:27

Shadow0 schreef:

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:33

Aleeneh schreef:
Ja maar ik snapte gewoon niet wat je zei, kun je het misschien iets anders verwoorden? :o

Op het moment dat er minder mensen met kritiek zijn dan mensen met geen kritiek in een topic, komt het ook voor dat er commentaar wordt geleverd op de personen met kritiek en daar ellenlang over door wordt gegaan.
Omdat er dan tig pagina's na die posts waar het overgaat dan nog over wordt gezeken, kan het lijken alsof diegene die de post plaatste dat doet, maar dat is dus niet het geval :)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 06:20

Vivian__ schreef:
En dit bedoel ik nou! (vrouwke) dat met die ton is goed gegaan, heel grappig hoe die op pony daarop reageert. En ja, het had ook anders gekund, maar dat is niet gebeurd. Dus, begrijp ik niet waarom gelijk de sfeer verpest moet worden in een topic..

Citaat:
Ben ik de enigste die dit zielig vind.
Ik vind het niet echt een leuk filmpje als ik eerlijk ben.
Ik zou het spaans benauwd krijgen als ik zoiets zag

Citaat:
Waarom ben ik een zeikerd?
Ik mag toch wel zeggen dat ik het zielig vind.
Grappig? misschien wel, maar ik blijf het een eng iets vinden,
Stel dat die echt vast komt te zitten in die ton en je krijgt hem niet meer van haar hoofd?
Dan stikt die. Ja dat is grappig.

Is dit nou de sfeer verpesten?
ik zeg alleen wat ik er van denk, zo als meerderen.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 09:21

Wat heeft het voor nut dingen te bedenken over wat misschien had kunnen gebeuren? Het is toch goed gegaan? Let it be.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:23

Zodat ze het niet nog een keer doet omdat die dingen dan misschien wél kunnen gebeuren?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:33

Geryon schreef:
Zodat ze het niet nog een keer doet omdat die dingen dan misschien wél kunnen gebeuren?

ja inderdaad.
Misschien ben ik te zeikerig of overbezorgd?
Misschien ben ik ouder en denk na wat de gevolgen kunnen zijn?
Ik weet het niet.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 09:36

Dat zal het wel zijn dan. :+

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:48

Vivian__ schreef:
Dat zal het wel zijn dan. :+

Ik denk liever na voor ik iets doe dan erna als er iets gebeurt is.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:10

vrouwke schreef:
Is dit nou de sfeer verpesten?
ik zeg alleen wat ik er van denk, zo als meerderen.

Na de eerste keer was het niet meer echt nodig om dat steeds te herhalen, vind ik. De TS had al gezegd dat ze de ton weg had gehaald (dus in de toekomst komt het niet meer voor), je kunt op het filmpje zien dat alles goed gaat en de pony er bepaald geen trauma aan over heeft gehouden, en de eerste reactie (ofzo) zegt al iets als 'grappig, al is het wel eng wat er had kunnen gebeuren.'
Daarmee zijn de invalshoeken wel ongeveer behandeld toch? De ruim anderhalve pagina herhaling over alle negatieve kanten voegen dan niet echt iets toe. Dan zou ik zeggen, laat het topic lekker. Bedenk dat je het zelf maar niks vind (doe ik ook regelmatig met 'Funniest home videos') en klik het weg.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:40

Even het topic opgezocht, maar op het moment dat mensen je gaan quoten en zeggen dat je een zeikerd bent hebben die het nog niet begrepen. Dan is het een logische reactie dat ze haar mening verdedigt. Wat natuurlijk belachelijk is dat ze die tegenover andere mensen moet verdedigen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:49

Air schreef:
Even het topic opgezocht, maar op het moment dat mensen je gaan quoten en zeggen dat je een zeikerd bent hebben die het nog niet begrepen.

Dat klopt - ook die reactie was niet nodig. Beide soorten reacties (de kritiek op de situatie die steeds herhaald werd, en de reactie op die negatieve opmerkingen) voegen niets nuttigs toe. En het was niet de TS die dat deed. Zo wordt haar topic zonder dat zij er veel aan kan doen een duidelijk minder gezellig topic.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:00

Ik snap dit soort topics altijd zo slecht.. We kunnen weer dertigduizend pagina's gaan praten over hoe stom het hier op bokt is en dan verandert er nog niks. Als je bokt niet leuk vindt druk je bokt weg, vind je het wel leuk, blijf je. En als je maar gedeeltes van bokt niet leuk vindt kom je daar gewoon niet.. Dat is toch simpeler dan twintigduizend topics van dertigduizend pagina's dat bokt stom is ;( :)?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:01

Waar ik persoonlijk echt niet tegen kan is dat wanneer ik een bericht rustig schrijf en netjes onderbouw, er soms van die aanvallende reacties op terug komen. Ik vind dat echt heel jammer := vooral met veel uitroeptekens en teksten die helemaal nergens op slaan :')

Maar alsnog blijf ik bokt top vinden hoor! Geen dag voorbij zonder bokt :P

Locanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:08

Hè Hilde, laat ons lekker zeuren :D misschien komen er wel hele goede dingen uit voort, haha.

Ik kan me wel storen als soms iedereen met de mening van de menigte mee gaat, leer dan zelf na te denken.

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:17

vuurneon schreef:
Ojajoh schreef:
dat is niet alleen bokt hoor, dat is de hele maatschappij........

of andere fora's en facebook enz is het niet veel beter :n

Ik denk niet zozeer de maatschappij; meer het gemak van relatief anoniem gal kunnen spuwen achter de computer. Want de mensen die bv stiekem van die sneue pb's gaan sturen, zullen in het echte leven niet de ballen hebben om dat ook face-to-face te durven zeggen.

Zit denk ik wel een kern van waarheid in

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:24

Locanda schreef:
Hè Hilde, laat ons lekker zeuren :D misschien komen er wel hele goede dingen uit voort, haha.

Net zoals uit al die andere twintigduizend zeurtopics :') Maar ik laat jullie zeuren hoor :(:)

Ik zag laatst een heel leuk onderschrift wat hier wel van toepassing is. Weet niet meer of het in het Engels of het Nederlands was, maar het was iets als: 'Als je vindt dat de mensen op bokt gemeen zijn, maak dan een twitter account aan en schrijf naar Justin Bieber dat je zijn liedjes verrot slecht vindt' :') :')

Locanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:30

Hahaha, die is wel mooi! Volgens mij vind je het hier stiekem wel gezellig, gezien je hier wel komt. :p
(Sorry inkoppertje, kon het niet laten. ;) )

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:35

Waar ik mij juist aan stoor zijn topics waarin wordt geklaagd over Bokt.
Ik vind de sfeer goed. What you give is what you get! Maw, stel je open voor een ander en reageer zelf ook normaal. Dan kun je dat ook terug verwachten.

Alleen soms wordt ergens heel erg op doorgehamert.. Maargoed dat is 9 van de tien keer omdat de TS adviezen en tips afwimpeld of in de verdediging schiet.

En het is ook maar hoe je het allemaal leest, als je je tekst niet in jip en janneke-taal schrijft en er geen hartjessmiley's bij doet ben je bij sommigen al negatief. Ik denk dat het daar bij de meesten aan scheelt.

Ik vind bokt lief. Ellenlange topics als iemand een probleem heeft in dr relatie, spontane kaartenacties, prachtige mooie verdrietige topics als iemand overlijdt, als iemand hulp nodig heeft wordt dat zelfs irl gegeven. Iedereen steekt elkaar een hart onder de riem.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:43

En ze mist bokt altijd zo erg als ze weer eens geband is :(:)

Ik heb trouwens nooit last van gezeik bij een topic. Ja eens, bij een draver dat ik doorreed. En dat waren dan de mensen die totaal geen verstand hadden van de omscholing van dravers :D

Als je kritiek krijgt, kijk dan goed van wíe je kritiek krijgt. Ik ben vaak op bokt en ken de bokkers nu wel. Weet dus ook van wie ik kritiek aan kan nemen en wie ik er eigenlijk voor uitlach :')