Kom er nu dus achter dat allemaal mods braaf wat geschreven hebben. Noooooooit geweten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Zonnebloem: dat doe ik nu ja. Ik wist niet eens dat je dat daar kon zienHeel af en toe krijg ik een PB van een mod als ik ergens op heb getemd, dat vind ik eigenlijk toch handiger.
Kom er nu dus achter dat allemaal mods braaf wat geschreven hebben. Noooooooit gewetenAlsnog bedankt dan
Ladybird schreef:Eigenlijk vind ik dat best een goed idee.
Is er niet een mogelijkheid waar je kan zien dat je melding gesloten is? Ik krijg nml ook wel eens reactie op mn tem waar ik eigenlijk op reageren moet, ware het niet dat ik er pas 2 dagen later achter kom, is het niet de mogelijkheid om (bijv net zo als met de mail) een vinkje oid zichtbaar komt waarbij je dus ook ziet dat je tem beantwoord is?
of naast het envelopje van de pb een uitroeptekentje (oid) waar dat dan bij komt te staan, en als je daar op klikt, dat je dan ook direct naar de open/geslopten TeM berichten gaat?
Snappen jullie wat ik bedoel?
delerium schreef:Voor wie het leuk vindt: de screenshotjes van hoe het er aan de andere kant uitziet staan er nog. Maar let wel: oud topic; niet meer reagerenswaardig!! (en de TEMs waren, zoals je in de rest van het topic kunt zien, uitsluitend met het doel om in een screenshotje te kunnen).
delerium @ [FZ] Topic om de TEM's te kunnen laten zien