Is dit nu gemeend vals uit de hoek komen?

Kunnen we de discussie niet wat neutraler houden ipv elkaars profielen te gaan inspecteren?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1983 schreef:Ik geef mijn adres zo hoor check je PB maarik heb alleen geen idee wat voor nuttigs ik in mijn profiel moet zetten? En een link naar facebook? Heb niet eens facebook
. Heb helemaal geen social media meer. Komt omdat ik niet wil dat iedereen alles van mij weet maar via PB vind ik het geen probleem om info te geven hoor! Vraag maar raak!
pmarena schreef:kiki1983 schreef:Ik geef mijn adres zo hoor check je PB maarik heb alleen geen idee wat voor nuttigs ik in mijn profiel moet zetten? En een link naar facebook? Heb niet eens facebook
. Heb helemaal geen social media meer. Komt omdat ik niet wil dat iedereen alles van mij weet maar via PB vind ik het geen probleem om info te geven hoor! Vraag maar raak!
Hihi ik heb inderdaad een adres via PB ontvangen en vroeg me af waarom in hemelsnaam
Mijn reactie was op Sammyoo "valt op dat profiel vaak leeg is" en EM "ik heb wel mijn facebook erin staan"
Magiccc schreef:Ja dat denk ik ook sammyoo. Op internet is het toch makkelijker praten. In real life zal eenitraM vast respectvoller hebben gereageerd ( ook aangezien zij pas 22 is en jij al een stukje ouder)
Niet vervelend bedoeld overigens